Guest nillemusen

Sangen fra vores hund Molly

11 indlæg i dette emne

Hej alle sammen. :blush:

Jeg sad lige og kiggede i sangene fra vores bryllup. Og der fandt jeg en sang som er fra vore hund Molly.

Den er kanon sjov og kan bruges igen og igen.

Hvis brudeparret har en hund kunne det være en sjov lille ting som man kan tage med.

Vi begge var helt flade af grin over sangen.

Nillemusen :bearhug:

P.s Det er min mor som har skrevet den.

Ret gerne i den hvis i kan bruge den.

Sangen_fra_Molly.doc

Redigeret af nillemusen
1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er en sød og sjov sang din mor har lavet. Gemmer den til min søsters bryllup (mon det bli'r til næste år?) de har kat, og sangen kan sagtens bruges alligevel.

0

Del dette indlæg

Åhhhhh du bringer traumer op i mig lige nu...

Da jeg var ca. 10 år gammel var vi til min farmors 65 års fødselsdag, hvor vores hund ikke måtte komme med. Der havde mine forældre fundet en sang, som minder ekstremt meget om din - og jeg græd, græd, græd som en pisket. Kunne slet ikke bære, at vores søde lille Vaks bare lå alene hjemme i sin kurv og græd fordi den følte sig udenfor - er næsten ved at få tårer i øjnene igen :blush:

Ideen er s.... god, men bare ikke når man har med tudefjæset Mette at gøre :bearhug:

Knus

Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhhhhh du bringer traumer op i mig lige nu...

Da jeg var ca. 10 år gammel var vi til min farmors 65 års fødselsdag, hvor vores hund ikke måtte komme med. Der havde mine forældre fundet en sang, som minder ekstremt meget om din - og jeg græd, græd, græd som en pisket. Kunne slet ikke bære, at vores søde lille Vaks bare lå alene hjemme i sin kurv og græd fordi den følte sig udenfor - er næsten ved at få tårer i øjnene igen :loveboard:

Ideen er s.... god, men bare ikke når man har med tudefjæset Mette at gøre :boohoo:

Knus

Mette

:blush::huh::boohoo::boohoo::boohoo::boohoo:

0

Del dette indlæg

:) Jeg har lusket i din sang ind på min computer og gemmer den til vores bryllup.. :) Vores lille Bella-mus kan jo ikke være med.. Hun er min kærestes et og alt (altså han er også glad for mig jo :boohoo:) Så der skal da være en hilsen fra hende :blush: I får lige et billede af vores lille mus :blush:

post-11351-1119123452.jpg

0

Del dette indlæg

Hejsa

Er det kun mig der ikke kan se sangen ;)

Jeg kan heller ikke :wink: Taget i betragtning at tråden er fra 2005, er den nok ikke tilgængelig længere desværre.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

On ‎13‎-‎06‎-‎2005 at 1:07 PM, Guest nillemusen said:

Hej alle sammen. :blush:

Jeg sad lige og kiggede i sangene fra vores bryllup. Og der fandt jeg en sang som er fra vore hund Molly.

Den er kanon sjov og kan bruges igen og igen.

Hvis brudeparret har en hund kunne det være en sjov lille ting som man kan tage med.

Vi begge var helt flade af grin over sangen.

Nillemusen :bearhug:

P.s Det er min mor som har skrevet den.

Ret gerne i den hvis i kan bruge den.

Sangen_fra_Molly.doc

0

Del dette indlæg

Der står tidligere medlem så det er hun næppe. Men jeg har også oplevet "hundesange" et hav af gange og er lige ved at tro at man kan finde flere udgaver på Google :) Typisk er de skrevet over Vuffeli vov :) 

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥