Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Celinaa

5 etagers bryllupskage

10 posts in this topic

Den lækreste bryllupskage nogensinde... hvis vi selv skal sige det :loveboard:

Alt, hvad der var i bryllupskagen var hjemmelavet fra bunden af, det eneste der ikke var, var chokoladen, som skulle bruges til cremen og de friske hindbær/ jordbær og blåbær. De friske bær var blandet i en lækker lys fromage og så var der også et lag med chokoladecreme. Der var ialt tre lagkagebunde i hver etage.

Min svigermor kender nogen, som er i familie med Illums konditor og fik ham til at lave den for os.

Prisen var 38kr. pr pers. og der var beregnet til ca.90 pers. Svigermor betalte og fik vennerabat, så det var bare dejligt!

Selvom, mange spiste to store stykker, var der alligevel en hel del tilbage, hvilket vi og den store familie nød godt af de efterfølgende tre dage uhmm... Den øverste er frosset ned til vores 1 års dag, og den er også temmelig stor.

Hvor var det fantastisk at sidde på den store hyggelige terasse i 30 gr. solskin med udsigt ud over Kattegat og spise lækker bryllupskage med alle ens venner og familie.

Et utroligt smukt, romantisk, hyggeligt og afslappende sted, der kun kan anbefales!!

post-7547-1119029827.jpg

Edited by Celinaa
0

Annonce ♥

Det lyder bare LÆKKERT!! :heppe: :heppe: :loveboard:

Har du ikke billeder af den?? :blush:

0

Det er nok fordi, at billedet er for stort... :loveboard:

Måske kan du sende den til min mail?

relmoa@hotmail.com

0

Okay, jeg prøver at sende billedet til dig!

Det er nok fordi, at billedet er for stort...  :loveboard:

Måske kan du sende den til min mail?

relmoa@hotmail.com

<{POST_SNAPBACK}>

0

Annonce ♥

Altså, for mit vedkommende er det nok meget godt, at der ikke er noget billede af den...mine tænder løber nemlig i vand bare af at læse overskriften!

:loveboard:

0

Kom lige i tanke om, at der er et billede af bryllupskagen under emnet "Smuk Model 2005 brudekjole til salg" fra d.6 juni 2005 i Læsernes Køb og Salg.

Det er ikke det bedste billede, men man kan se, hvordan den ser ud.

Den lækreste bryllupskage nogensinde... hvis vi selv skal sige det  :loveboard:

Alt, hvad der var i bryllupskagen var hjemmelavet fra bunden af, det eneste der ikke var, var chokoladen, som skulle bruges til cremen og de friske hindbær/ jordbær og blåbær. De friske bær var blandet i en lækker lys fromage og så var der også et lag med chokoladecreme. Der var ialt tre lagkagebunde i hver etage.

Min svigermor kender nogen, som er i familie med Illums konditor og fik ham til at lave den for os.

Prisen var 38kr. pr pers. og der var beregnet til ca.90 pers. Svigermor betalte og fik vennerabat, så det var bare dejligt!

Selvom, mange spiste to store stykker, var der alligevel en hel del tilbage, hvilket vi og den store familie nød godt af de efterfølgende tre dage uhmm... Den øverste er frosset ned til vores 1 års dag, og den er også temmelig stor.

<{POST_SNAPBACK}>

0

Lige et par billeder af den skønne udsigt, som vi nød, mens vi spiste bryllupskage...

post-7547-1119115754.jpg

0

Annonce ♥

Hejsa.

Hold da op hvor ser den kage bare lækker ud... Yums..

:) Line

0