websie

skal vi se hinandens forlovelsesringe

106 indlæg i dette emne

Annonce ♥

vi blev enige om, at droppe forlovelsesringene, og så bruge det mere på vores vielsesringe..........

De ser sådan her ud......

post-6957-1120314908.jpg

Knus Trisse :(

De er superflotte, vi har bare valgt ringe uden sten, da ingen af os er til det og vi ikke synes at det passer ind i vores ringe. :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke flotte ringe i allesammen har! Og meget forskellige allesammen!

Min forlovelsesring er hvidguld med en brilliant (Ligner den på billedet). Vi har ikke købt matchende herre ring til min kæreste, da vi stadig overvejer om vi sammen skal ud at vælge vielsesringe, eller om jeg bruger min forlovelsesring som vielsesring.

Det skal lige siges at min kæreste selv har købt denne forlovelsesring, og at han ramte helt rigtigt :cheerleader3:

post-28629-1185220542.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er min forlovelsesring. Det er allianceringen med 6 små sten (0,03 kt) - én for hvert påbegyndt år da han friede ;) Prinsesseringen fik jeg af mine forældre i kandidatgave, og min mand vidste hvor glad jeg var for den, så forlovelsesringen skulle passe til den ring. :cheerleader3:

post-20924-1185536773.jpg

Og her er vores vielsesringe, som vi selv designede og ikke mindst lavede i løbet af 6 timer på Guldsmedegården den 30. april. Hans i hvidguld og min i alm. guld med tre brillianter på 0,15 + 0,10 + 0,08 kt.

post-20924-1185536714.jpg

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer