Guest Holiløkk

Serviet foldning

27 indlæg i dette emne

Hejsa alle I kreative skøn-jomfruer.....

Jeg har fundet lige præcis den servietfoldning jeg ønsker til vores bryllup- men jeg ved bare ikke hvordan det gøres.... Og man er vel et skarn hvis man glemmer at spørge i dette forum! :bearhug:

Er der mon ikke en eller et par stykker af jer der ude med styr på det med servietterne?!

:denmarkflag:

Ida

post-12111-1120674574.jpg

post-12111-1120674490.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi havde HJERTE-TEMA til vores bryllup, og jeg havde også planlagt at lave de hjerteservietter. Men jeg synes at de er MEGET svære at folde - fordi der ikke rigtig er noget der "holder" folderne.

Jeg havde regnet med at kunne folde hjerterne "hjemmefra", så de lige kunne "smides rundt på bordene", men det kunne simpelthen ikke lade sig gøre. De foldede sig ud for et GODT ord!!

Kan godt være at jeg bare var for uheldig med mine servietter, men jeg ville ikke turde gå i gang med dem. Valgte i stedet for at have to servietter i samme farve, men to forskellige nuancer, og lagde dem så de dannede en stjerne. SIMPELT - men VIRKNINGSFULDT. (og nemt...) :denmarkflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi havde HJERTE-TEMA til vores bryllup, og jeg havde også planlagt at lave de hjerteservietter. Men jeg synes at de er MEGET svære at folde - fordi der ikke rigtig er noget der "holder" folderne.

Jeg havde regnet med at kunne folde hjerterne "hjemmefra", så de lige kunne "smides rundt på bordene", men det kunne simpelthen ikke lade sig gøre. De foldede sig ud for et GODT ord!!

Kan godt være at  jeg bare var for uheldig med mine servietter, men jeg ville ikke turde gå i gang med dem. Valgte i stedet for at have to servietter i samme farve, men to forskellige nuancer, og lagde dem så de dannede en stjerne. SIMPELT - men VIRKNINGSFULDT. (og nemt...) -HAHA-

<{POST_SNAPBACK}>

Det er rigtig nok, at hjørnerne åbner sig, men så må man bare lige bruge en times tid på at folde servietterne på feststedet dagen før eller sådan noget... iiiiiiingen ko på isen :denmarkflag::toot:

:bearhug: Rikke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen det er da fint at det virker for jer ;o) - det var BARE ikke fikst for mig :angry1: :angry1: Jeg gad ikke spilde min tid med at stryge de dumme servietter, så jeg brugte en anden og nemmere løsning, men en så absolut stilfuld løsning, som mange af gæsterne var "imponerede" over :denmarkflag:

Vil meget gerne se jeres borde, med de færdige servietter, når den tid kommer!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hovsa - den servietfoldning kender jeg.... det er sørme også den, som jeg vil have! ;)

Håber, at du kan bruge manualen  :hjerte:  :heppe:  :heppe:

Hej

det var lige den serviet jeg vil folde.

Super med alle de kloge piger herinde.

Jeg vil lave den i støvet grøn for vi skal have hvide duge, grønne servietter og lilla blomster med grønt og hvidt... Måske lidt guld og sådan noget.

jeg lægger billede ind når jeg har foldet den.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde HJERTE-TEMA til vores bryllup, og jeg havde også planlagt at lave de hjerteservietter. Men jeg synes at de er MEGET svære at folde - fordi der ikke rigtig er noget der "holder" folderne.

Jeg havde regnet med at kunne folde hjerterne "hjemmefra", så de lige kunne "smides rundt på bordene", men det kunne simpelthen ikke lade sig gøre. De foldede sig ud for et GODT ord!!

Kan godt være at  jeg bare var for uheldig med mine servietter, men jeg ville ikke turde gå i gang med dem. Valgte i stedet for at have to servietter i samme farve, men to forskellige nuancer, og lagde dem så de dannede en stjerne. SIMPELT - men VIRKNINGSFULDT. (og nemt...) :)

<{POST_SNAPBACK}>

Hvaaaaa tøser, har i tænkt på at folde dem i god tid, og så lægge dem i pres under noget tungt? (tror at en dags tid under pres er nok).

Det har vi gjort ved vores, og de holder nu folderne rigtig godt!!

:bearhug: Nancy

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi havde HJERTE-TEMA til vores bryllup, og jeg havde også planlagt at lave de hjerteservietter. Men jeg synes at de er MEGET svære at folde - fordi der ikke rigtig er noget der "holder" folderne.

Jeg havde regnet med at kunne folde hjerterne "hjemmefra", så de lige kunne "smides rundt på bordene", men det kunne simpelthen ikke lade sig gøre. De foldede sig ud for et GODT ord!!

Kan godt være at  jeg bare var for uheldig med mine servietter, men jeg ville ikke turde gå i gang med dem. Valgte i stedet for at have to servietter i samme farve, men to forskellige nuancer, og lagde dem så de dannede en stjerne. SIMPELT - men VIRKNINGSFULDT. (og nemt...) :bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvaaaaa tøser, har i tænkt på at folde dem i god tid, og så lægge dem i pres under noget tungt? (tror at en dags tid under pres er nok).

Det har vi gjort ved vores, og de holder nu folderne rigtig godt!!

:bearhug: Nancy

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har heller ikke nogle problemer med vores :bearhug:

:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa.... :blush:

Vi lavede også de fine hjerte servietter til vores bryllup, og de holdte sig rigtig flotte, indtil de skulle bruges. :blush:

Mit råd er, at man skal købe sig en god kvalitet af servietter, da de er kraftigere, og derved bedre kan holde folderne på plads. :)

Rigtig god fornøjelse.....

:blush: diddi....

Redigeret af diddi
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke for at være lysseslukker

jeg håber, at du selv skal lave dem. da du ikke får nogen restauranter til at gør det.

de er meget besværlige at lave og det tager lang tid hvis det skal se pænt ud

knus og held og lykke med det hele :bearhug:

Vi lavede dem selv - nu er det jo ikke alle der holder deres bryllup på en restaurant.. ;)

De var ikke spor besværlige at lave - vi lavede dem aftenen før og lagde dem direkte ud på tallerkenen.. HUUG:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer