Trombonen

Mekanik og musik

197 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Søde, selv tak for i går!!!

Her er vore skydeglade lækre bridezilla mede i byen...

post-10514-1149346269.jpg

Behøver jeg at fortælle, at de to fyre i boden var lettere nervøse :)

0

Annonce ♥

Det kan være det hele løser sig med glassene, selv om det ikke er den fede måde. Vi har lige fået det første afbud. Min søde kusine og hendes mand befinder sig i Italien d. 22. juli, så nu bliver vi "kun" 58 gæster.

Jeg har i øvrigt lige fået min favoritfilm på DVD - Rocky Horror Picture Show, så der er lige nogle veninder der skal have taget deres RHPS-mødom :thanks:

post-14410-1148570506.jpg

:loveshower: JEG VAR TIL PREMIEREN I KØBENHAVN!!!! (da den gik her!) FEDEST!!!!

Og så en stor kompliment til fotografen og modellen på 'polleren'. Det lyder som en skøøøøøøn dag! :bearhug:

:) Gitte

0

Hej Søjde :balloons:

Aner ikk om det er jeg gør er rigtig, men var simpelthen NØDT til at oprette en profil, så jeg kunne se din beretning og følge lidt med i dit liv :blushsmiley:

Er glad for du havde en god dag, det var skide skægt syns jeg :bearhug:

Er ked a jeg ikk kunne komme med ud og hente dig, men så'n er det jo :bearhug:

Er pænt kvæstet efter weekenden, håber brylluppet blir mindst ligeså sjovt!! Skal nok overveje en fridag om mandagen :bearhug:

Knus Linda

0

Tak for din hilsen i min planlægning :bearhug: Jeres ringe er sørme også meget flotte og specielle, jeg synes, det er fedt, selv at have været med til designet af dem. :balloons:

Hilsen Cecilia

0

Annonce ♥

De kommer, men tror at du for mit vedkommende bliver nødt til at vente til weekenden...

Cyklen og jeg er gode venner i denne uge, så vi underholder hinanden 18 km om morgenen og igen 18 km hjem om eftermiddagen... :carrot: Fredag skal jeg op på skolen og have mit bevis, DEEEEEEEEEEEEEEEJLIGT!

:) Nancy

0

Jeg er så imponeret af, at du orker. Jeg skal nok vente til weekenden, mine flyttekasser er begyndt at blive krævende :)

0

Tog en pause fra flyttekassepakningen, og var til kosmetolog hvor jeg fik den helt store ansigtsbehandling. Jeg føler mig som en vandmand lige nu, så afslappet er jeg :balloon: Hun masserede også nakke og skulder.

Det kan varmt anbefales.

0

Annonce ♥

Hej Hej :balloon:

Åhhhhh :sleepy: bare det var mig der havde den skønne fornemmelse i kroppen.

Men jeg har faktisk lige bestilt 2 tider idag, til ansigtsbehendling inden mit bryllup, så ansigtet kan se helt friskt ud og rynkerne spartlet ud :cheerleader3::denmarkflag: hvis de har så meget cream.

Nyd fornemmelsen :cheerleader3: August bruden Lene

0

Fredag var jeg til tilretning af min kjole. Jeg var rystende nervøs - hvad nu hvis jeg havde taget på? (har ingen badevægt) den var krympet i posen :unsure: eller en eller anden havde spildt kaffe på den?

Alt var i orden :super: og den sad endnu bedre end sidst. Jeg har dog valgt at levere diademet tilbage - synes alligevel det blev for meget. Til gengæld fandt jeg undertøj. Skarn som jeg er fik jeg ikke taget et billede - vis nåde.Postet billede

Her er til gengæld et af min niece/brudepige, og et af min mor, hun blev bare så flot.

post-14410-1149988457.jpgpost-14410-1149988439.jpg

Min søde, søde mor tilbød at betale min nieces kjole :denmarkflag::biggrin: Hun er sgi dejlig.

Edited by Trombonen
0

Hej Lone..

Waauuuuw hvor bliver hun bare cute din kusine *SS* Og mor er da helle ikke at Kimse af... Hun bliver da en lækker lækker mor... Hende kan man vidst da godt være stolt af... OG da heller ikke dårligt at mor vil betale for kusinen, så er der lige lidt mere at rutte med *SS* Ser ud som om du er ved at have styr på det *SS*

Knuz Trine

0

Annonce ♥

Ja, undskyld, men nu trænger jeg til at læsse af. Jeg er stresset. Godt nok har jeg kun ti arbejdsdage tilbage inden ferien, men til den tid er det for sent. Vi skal flytte. Det har vi vidst længe, men nu viser det sig at vores husvært regner med at vi er ude d. 16 juni. Der var jo nok en grund til at jeg sagde lejligheden op pr. 1. juli... :super:

Min kæreste er stresset pga. flytningen. Til alt held melder han det klart ud til mig. Det betyder desværre bare at han også er stresset mht. brylluppet og ikke lige kan overskue det. Jeg har sagt at jeg nok skal holde trådene samlet hvad brylluppet angår, det skal han ikke tænke over, og jeg skal nok gå med næste weekend og bestille buket (så får jeg lige lidt at skulle have sagt der :denmarkflag: )

Det der nok går mig på er selvforskyldt. Jeg spiller mandag aften i Vojens Brass Band, noget jeg elsker, men jeg er nok nødt til at bede om orlov til efter ferien (undtagen til arrangementer) Tirsdag og torsdag øver jeg med Gram sommerspil. Det er selvfølgelig sæsonbetonet, men når vi er igang, tager det meget tid. Tror måske det vil være en god idé hvis jeg tager pause i denne uge. Onsdag synger jeg i et lille band sammen med nogle meget gode venner, jeg ved de vil have forståelse for, at jeg er nødt til at tage en pause på et par uger.

Det er tre ting jeg holder meget af at gøre og nødigt vil undvære, men det kan jeg blive nødt til.

Jeg håber, jeg måske kan overtale nogen i vennekredsen til at hjælpe mig med at sy et riv-i-stykker slør, 60 gaveposer og gravere glas. :biggrin:

Tak for tålmodigheden hvis du nåede så langt.

0

:heart: Tak Nancy, lige hvad jeg havde brug for :blush:

TIL ALLE

Jeg går lige offline en uge eller to fra BK. Der er noget rod med lejligheden. Vi skal være ude lørdag (mener husværten), da der flytter de nye ind :bearhug: !? Vi opsagde lejligheden til d. 1. juli?! Jeg får lidt travlt når man forventer at have 14 dage, og det viser sig at man kan få 4...

Bare rolig - dette bliver der fulgt op på - også over for husværtenPostet billede

0