Trombonen

Mekanik og musik

197 posts in this topic

Jeg håber, jeg måske kan overtale nogen i vennekredsen til at hjælpe mig med at sy et riv-i-stykker slør, 60 gaveposer og gravere glas. :heart:

:blush::kiss::kiss: Det tror jeg sagtens du kan... ved ihvertfald, hvor der et par hjælpende hænder i den retning!

Ang. stress og flytning.... ja, så har vi snakket ik'? Skod husvært !! Men vi skal nok klare det hele... i har jo mange, der gerne vil støtte jer. :bearhug:

0

Annonce ♥

Vi er hjemløse...

Takket være mange gode (og effektive) venner lykkedes det os faktisk at lave en lynflytning, så lejligheden nu står tom og ren. I det mindste får vi en DEL penge tilbage. Nøgler er afleveret og vi er ude. Vores ting er spredt på flere steder. Det betyder at vi ikke har noget hjem de næste par uger. Det bliver interessant at skulle leve som nomade - til alt held skal jeg da ikke slå et telt op hver dag. :) Vi sover rundt ved venner og familie.

Det har været en uge med enorme frustrationer og kæmpeglæder - tænk at så mange mennesker vil stille op for at hjælpe os :bearhug::blush:-HAHA-

Mine besøg herinde bliver nok sjældne det næste stykke tid, men jeg tænker på :denmarkflag: BK - tænk, at man kan få abstinenser over noget på nettet :bearhug:

Rigtig god weekend til alle, nu får jeg det i hvert fald (jeg kan sove længe :denmarkflag: )

0

Annonce ♥

For søren da for en udlejer! Det var da noget ubehøvlet at lade sine lejere stå boligløs lige pludselig! Tak for lo... kan man så sige!

Det er dejligt at høre i har så mange dejlige venner og en skøn familie der vil give jer husly!

Held og lykke - håber i snart får jeres eget! :biggrin:

0

Det er godt vi har en lang spisepause på min skole - så kan jeg lige komme ind på BK :biggrin:

Det er bare så dejligt når du har tid til engang imellem og komme oind og hilse på os *SS* Du er jo savnet herinde *SS*

knuz Trine

0

Det er bare så dejligt når du har tid til engang imellem og komme oind og hilse på os *SS* Du er jo savnet herinde *SS*

knuz Trine

Tak, det varmer :blink:

0

Annonce ♥

Og nu er der pludselig under en måned til - havde ikke mulighed for at komme herind igår - vores net på skolen er ikke altid pålideligt :bask: .

Vi glæder os som små børn til vi overtager huset, det bliver dejligt at have eget tag over hovedet igen. Det skal dog siges at vi har nogle meget dejlige og tålmodige venner som giver os (og vores ting) husly. Tak til alle der hjælper med det praktiske, og alle der tænker på os. Det er dejligt at komme herind og se nye hilsner.

:balloons::):lol:

Fredag d. 30. juni skal vi til Tønder og se på tøj til Brian. Det glæder jeg mig til. :huh:

0

Annonce ♥

For søren, hvad er nu den af? Du har været så sød at byde mig velkommen i min tråd (endda som den første), men jeg har slet ikke besøgt din og det har jeg først opdaget nu :)

Jeg kunne jo godt starte fra en ende af og opremse alle dine flotte ting, men for at spare lidt tid vil jeg bare sige: :super: - er helt vild med alt hvad du har lavet. Jeg prøvede selv en kjole som din men lignede en fribryder -HAHA- - du ser derimod hamrende godt ud i den. Er helt vildt med det øverste pyntede stykke, men det er du vel også.

Jeg synes din poller lyder supergodt - jeg kan godt lide når der er lidt sjov og ballade - en poller behøver ikke kun være hyggelig og rar. ()()

Nu må jeg hellere følge lidt bedre med i den næste tid, for det er jo lige om lidt det sker: :(

(y):thanks:-HAHA-

-HAHA- Lone

0

Så gik der 12 dage siden min sidste besked og du her ikke været her siden. :huh:

Så nu vil jeg gå videre og ønske dig al mulig held og lykke med :huh: på lørdag.

Jeg håber du får den mest fantastiske dag og at den bliver alt hvad du drømmer om.

:biggrin::biggrin:-HAHA-

Tillykke igen.

:huh: Lone

0

Annonce ♥

KÆRE LONE OG BRIAN!

Så er i ved at være kommet godt til rette, og alt er klar til jeres store dag, SOM JO ER I DAG!!

Om 6 timer er i i kirken.... Håber at i har fået sovet lidt i nat! Glæder mig til at se jer i kirken...

Vejret har i med jer! DMI siger, at det fra middagstid skulle blive flot solskinsvejr :biggrin:

TILLYKKE MED DAGEN :hug:

Knus og tanker fra Nancy (og Morten)

0

:biggrin: HURRAAAAAAAAAA :hug:

Stort tillykke med dagen... Håber at du får en fantastisk dag og at der må komme lige så meget solskin i jeres liv sammen som der har været her hos mig idag *SS*

Knuz Trine

0

Annonce ♥

:bearhug: Kære Lone ()()

:heart::( TILLYKKE MED I LØRDAGS :):kiss:

Du var bare SÅ flot :)

:heart: Tusind tak for en dejlig dag, håber I Nød den mindst lige så meget som vi gjorde :hug:

Knus Linda

P.S. Tror jeg svarede forkert første gang, så hvis du finder et "Tillykke Lone" som flyder rundt et sted er det min skyld ;)

0

ENDELIG kom jeg lige herind og kigge igen. Tusind tak for alle de søde hilsner I har sendt under mit fravær. :boohoo: Vores internet hjemme kommer desværre nok ikke op og køre de første to uger (noget med dobbelt indtag, gammel teleudbyder og pumpestokken?!? jeg fatter minus).

Jeg havde en pragtfuld dag, og svæver stadig rundt på små lyserøde skyer, og så snart jeg har lejlighed til det = når mit internet virker, skal jeg nok sætte billeder ind fra dagen.

0