Magleby

Kunstig negle...

35 indlæg i dette emne

Annonce ♥

post-9703-1123017397.jpgJeg fik også lavet negle. En uge før for at kunne vænne mig til det, da jeg aldrig har prøvet det før. Det var så meget godt, da der faldt et par stykker af. De blev så lavet igen 2 dage før. Det var alm negle med en lys lak på. Ikke franske.

Jeg blev så glad for det at jeg fik det gjort igen da vi var på tur til England 2 uger efter brylluppet. De andre var faldet/pillet af. De havde ikke holdt særlig godt, men dem jeg fik lavet i England har jeg stadig. Det var den 10.juni. Kun 1 er faldet forleden dag. Det synes jeg er ret godt.

:heppe:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Jeg fik også sat negle på til vores bryllup - men jeg gjore det selv :bearhug: med dem fra matas til 80,- og så havde jeg købt nogle negle klistermærker fra panduro til 40,-

Wow hvor er du dygtig - de er jo blevet super godt - er det nemt? Kræver det meget fingerfærdighed og øvelse og hvad præcis fra matas brugte du?

:balloons: Sandra

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej

Jeg fik også sat negle på til vores bryllup - men jeg gjore det selv :) med dem fra matas til 80,- og så havde jeg købt nogle negle klistermærker fra panduro til 40,-

Wow hvor er du dygtig - de er jo blevet super godt - er det nemt? Kræver det meget fingerfærdighed og øvelse og hvad præcis fra matas brugte du?

:bearhug: Sandra

<{POST_SNAPBACK}>

SUPERFINE NEGLE!!!!

Jeg har også nogengange brugt neglene fra Matas. Man køber simpelthen et sæt med negle. Lim og fil medfølger, og så følger man bare brugsanvisningen. Jeg er en SPADE til at have neglelak på! Jeg får den altis ridset. Det sker ikke med de her plasticnegle, og jeg har altid fået stor ros for dem. De findes oven i købet i flere udgaver: french manicure, fancy french manicure, med og uden sten, blomster osv. Jeg ender også i sådan nogle "gør det selv'ere". :balloons:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Jeg fik også sat negle på til vores bryllup - men jeg gjore det selv :blush: med dem fra matas til 80,- og så havde jeg købt nogle negle klistermærker fra panduro til 40,-

Wow hvor er du dygtig - de er jo blevet super godt - er det nemt? Kræver det meget fingerfærdighed og øvelse og hvad præcis fra matas brugte du?

:balloons: Sandra

<{POST_SNAPBACK}>

Nej, det var super nemt - især hvis man sætter klistermærkerne på FØR neglene :bearhug::)

Jeg kan ikke huske hvad de hedder men det er dem som Gitte-majbrud også beskriver :blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej, det var super nemt - især hvis man sætter klistermærkerne på FØR neglene :bearhug:  :)

<{POST_SNAPBACK}>

Øhm.. nu skal jeg lige høre, om jeg har læst forkert eller forstået rigtigt! ;) Man skal godt nok putte klistermærkerne på de kunstige negle, FØR man sætter de kunstige negle på ens rigtige negle, ik? :balloons:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, det var super nemt - især hvis man sætter klistermærkerne på FØR neglene :super:  :)

<{POST_SNAPBACK}>

Øhm.. nu skal jeg lige høre, om jeg har læst forkert eller forstået rigtigt! ;) Man skal godt nok putte klistermærkerne på de kunstige negle, FØR man sætter de kunstige negle på ens rigtige negle, ik? :toot:

<{POST_SNAPBACK}>

:super::hug: Jo, du har helt ret, klistermærkerne skal på de kunstige negle :super: Meget dårligt formuleret ()()

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil lige anbefale Mavala Scientifique Negle Haerder fra Matas. Mine negle plejede ikke knaekke og splitte konstant, men nu bliver jeg faktisk noedt til at klippe dem Postet billede. Der staar at man skal anvende det en titl to gange om ugen, men jeg goer det naesten altid hver anden dag, og det er bare superPostet billede.

:carrot: Louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa,

Mine ser sådan ud - forhåbentlig holder de til i morgen!!! :)

Kathrine  :super:

<{POST_SNAPBACK}>

Wow, hvor er dine negle flotte. Har du selv gjort det? Og hvad hed de? Eller hvor fik du gjort det? *g* :toot: Jeg er vildt imponeret *S* Er de svære at styre, når de er så lange? :carrot:

Tror jeg lave en hel masse testere inden den store dag.... så kan jeg også få tiden til at gå med det :super:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

du kan sagtens lave dem selv. jeg skulle have haft kunstige negle, men gemalen brøds sig ikke om dem. men her er et billede af første forsøg inden brylluppet. neglene er købt i matas og er med sådan en tip på så man lettere kan lime dem på- så klippede og filede jeg dem til og voila lignede mine neglke noget en prof havde haft fingre i

post-14221-1129985844.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:frizz2:

Jeg havde bare fået lakeret mine egne, hvid tip og klar lak. DEn hvide tip er malt lidt ned så det så ud somom jeg havde lange negle, men det var de i virkeligheden ikke, havde kun ladet dem gro LIDT ud (jeg er jo sygeplejerske - så det er begrænset hvor lange de må være)

:balloons: Karina

post-10506-1134651877.jpg

post-10506-1134651892.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:frizz2:

Jeg havde bare fået lakeret mine egne, hvid tip og klar lak. DEn hvide tip er malt lidt ned så det så ud somom jeg havde lange negle, men det var de i virkeligheden ikke, havde kun ladet dem gro LIDT ud (jeg er jo sygeplejerske - så det er begrænset hvor lange de må være)

:blush:  Karina

Hejsa

Hvordan får man dem selv malet så pænt - jeg mener den hvide del?

Jeg har fra naturens side meget pæne negle (flere tror faktisk at de er kunstige) og jeg har selv prøvet at lave sådan en fransk omgang lak. Jeg har prøvet med sådan nogle små klistermærker man sætter på resten af neglen så kun tippen er fri og så malet med hvis lak, men det bliver flosset i kanterne. Så har jeg prøvet med fri hånd, men det er sgi da svært. Er der nogen "smart" måde at male dem på selv?

:balloons:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:frizz2:

Jeg havde bare fået lakeret mine egne, hvid tip og klar lak. DEn hvide tip er malt lidt ned så det så ud somom jeg havde lange negle, men det var de i virkeligheden ikke, havde kun ladet dem gro LIDT ud (jeg er jo sygeplejerske - så det er begrænset hvor lange de må være)

:blush:  Karina

<{POST_SNAPBACK}>

Hejsa

Hvordan får man dem selv malet så pænt - jeg mener den hvide del?

Jeg har fra naturens side meget pæne negle (flere tror faktisk at de er kunstige) og jeg har selv prøvet at lave sådan en fransk omgang lak. Jeg har prøvet med sådan nogle små klistermærker man sætter på resten af neglen så kun tippen er fri og så malet med hvis lak, men det bliver flosset i kanterne. Så har jeg prøvet med fri hånd, men det er sgi da svært. Er der nogen "smart" måde at male dem på selv?

:balloons:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg tror bare du skal prøve at presse klistermærkerne mere ned i kanten. Så bliver de ikke flossede.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:frizz2:

Jeg havde bare fået lakeret mine egne, hvid tip og klar lak. DEn hvide tip er malt lidt ned så det så ud somom jeg havde lange negle, men det var de i virkeligheden ikke, havde kun ladet dem gro LIDT ud (jeg er jo sygeplejerske - så det er begrænset hvor lange de må være)

:blush:  Karina

Hejsa

Hvordan får man dem selv malet så pænt - jeg mener den hvide del?

Jeg har fra naturens side meget pæne negle (flere tror faktisk at de er kunstige) og jeg har selv prøvet at lave sådan en fransk omgang lak. Jeg har prøvet med sådan nogle små klistermærker man sætter på resten af neglen så kun tippen er fri og så malet med hvis lak, men det bliver flosset i kanterne. Så har jeg prøvet med fri hånd, men det er sgi da svært. Er der nogen "smart" måde at male dem på selv?

:balloons:

Jeg tror bare du skal prøve at presse klistermærkerne mere ned i kanten. Så bliver de ikke flossede.

Ok - jeg giver klistermærkerne en chance mere :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg spørger nok dumt. Men hvad er det egentligt der bliver gjort ved en manicure??

Jeg har aldrig prøvet det, men ville måske gøre det inden brylluppet. Neglene ved jeg ikke helt om jeg laver selv, eller får lavet ude.

Mine negle er egentligt meget pæne, så jeg skal ikke have sat nogle på, men bare have lagt lak. Så det vil jeg måske selv gøre.

Redigeret af TinaJensen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg spørger nok dumt. Men hvad er det egentligt der bliver gjort ved en manicure??

Jeg har aldrig prøvet det, men ville måske gøre det inden brylluppet. Neglene ved jeg ikke helt om jeg laver selv, eller får lavet ude.

Mine negle er egentligt meget pæne, så jeg skal ikke have sat nogle på, men bare have lagt lak. Så det vil jeg måske selv gøre.

<{POST_SNAPBACK}>

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer