Magleby

Vægtvogterne

59 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg gik ved Weight Watcher her i foråret...

Jeg har altid haft en rimelig stabil og normal vægt.. Men pga. en masse ting i mit liv tog jeg ti kg. på indenfor nogle få måneder op til slutningen af 2004.

Jeg startede derfor ved Weight Watchers og gik der 11 uger (købte 10-turs kort) og i den periode tabte jeg 7,5 kg. Efterfølgende har jeg tabt yderlige to kg. og nu er jeg kun et halvt kg. fra det jeg plejer at veje... Men jeg vil gerne tabe 3 kg. i alt mere... Der er alle størrelser i klasserne...

Jeg kan virkeligt godt anbefale det... Jeg skulle slet ikke ud og købe nye varer, men bruge dem jeg havde jeg hjemme. Jeg skulle bare vælge mindre portioner af nogle ting, mens jeg kunne spise løs af en masse andet... I bund og grund er deres kostprincipper de samme som sundhedsstyrelsen 7 kostråd...

Held og lykke med det...

:)

Susanne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tabt mig 10 kg og det er bare super fedt!

Jeg har nået mit mål, selv om jeg stadig gerne vil af med topmaven :mf_ind:

Det er let at følge og jeg har både spist chokolade, is og smør :carrot:

Super held og lykke. Har du spørgsmål eller mangler motivation, så må du gerne skrive :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JEG ER MED!!! Jeg tæller også points til den store guldmedalje!! Skal faktisk op og vejes idag!!! UHH spændende!!

KH M :bestwishes:

<{POST_SNAPBACK}>

Jaaa, det vil være supert at have nogle til at dele erfaringer med http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/pokey.gif

Hvordan gik vejningen, eller skal vi tale om noget andet??

På alle de internationale WW sider er der nogle virkelig gode opskrifter! Bla. andet chokolademouse til 1 point :carrot:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg har allerede kommet til at overskride mine points både onsdag og torsdag

Du må ud og gå en lang tur i morgen! En shoppingtur eller tur på torvet giver gode point :carrot:

En shoppingtur :) Lige noget for mig.. he he..

Meeen vi skal til det helt store familietræf... Så den står på æde æde æde hele dagen... :-(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv øv...stod stille!! Menn min konsulent siger at det nok skal vise sig i næste uge!!! I HOPE SO!!! :)

Ja der findes fantastiske opskrifter....i denne uge har vi valgt at følge bogen med opskrifter - det burde give et godt vægttab!!

Mennn...aaargggg så var vi i byen i går....hos nogle venner..og hun ved godt er jeg er ved ww - hun har også selv gået der, men har givet op!! Nåå men tror I så ikke at de har valgt i sidste øjeblik at bestille pizzaer!! ØØVV!! -Det vil sige pizzaer til 36 points!! ÅRHH MANNDD! Nåå men jeg spiste kun lidt og tænkte ØØVV! Nåå men jeg er oppe på hesten idag igen..så er det bare at tælle!!

KH M :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv øv...stod stille!! Menn min konsulent siger at det nok skal vise sig i næste uge!!! I HOPE SO!!! 

Hej malou...

Det skal nok komme...

Det er vidst meget normalt at det pludseligt kommer til at stå lidt stille efter de første kilo.. De hjalp mig at begynde at variere min mad... Specielt morgenmaden og frokost... Her har man jo en tendens til at spise det samme.... Skift mellem knækbrød, cornflakes, havregryn til morgenmad osv...

Knus fra Susanne (der ville have havregryn til morgenmad, men kæresten insiterede på kryddere... Så det blev til tre halve kryddere frabageren med smør... :-( )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej, det er ikke så godt!

Jeg er begyndt at genudvikle min svaghed for chokolade. Jeg tror jeg må tage en runde i huset og smide ALT cholokade-ligende ud....

Jeg kan godt mærke min motivation ligger på et meget lille sted i øjeblikket. Puuuuuha......

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt mærke min motivation ligger på et meget lille sted i øjeblikket. Puuuuuha......

<{POST_SNAPBACK}>

Me 2... Hvad gør vi? fniiis

<{POST_SNAPBACK}>

Åh, jeg ved det ikke ()()

Jeg er bare SÅ træt af at skrive chek lister, men jeg ved at det hjælper. Jeg gider bare ikke :)

Min motivation var i starten at jeg skulle kunne gå ind og vælge hvilken som helst brudekjole, uden at skulle op i en 42 / 44.... Men nu hvor jeg har tabt mig meget og kan passe mit tøj igen, så kan jeg ikke finde motivationen til at fortsætte. Men jeg ved jo godt at jeg tager det hele på igen, hvis jeg ikke passer på.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan godt mærke min motivation ligger på et meget lille sted i øjeblikket. Puuuuuha......

Me 2... Hvad gør vi? fniiis

Åh, jeg ved det ikke ()()

Jeg er bare SÅ træt af at skrive chek lister, men jeg ved at det hjælper. Jeg gider bare ikke :)

Min motivation var i starten at jeg skulle kunne gå ind og vælge hvilken som helst brudekjole, uden at skulle op i en 42 / 44.... Men nu hvor jeg har tabt mig meget og kan passe mit tøj igen, så kan jeg ikke finde motivationen til at fortsætte. Men jeg ved jo godt at jeg tager det hele på igen, hvis jeg ikke passer på.

Det kender jeg kun alt for godt... Jeg kan også passe mit tøj igen og tabt næsten 10 kg... Men jeg vil jo gerne tabe de sidste 3-4 kilo så jeg bliver rigtig fin.... Og der er jo mange måneder til brylluppet så det kniber med motivation. Men hvis man tabte dem nu kunne man jo nå at få huden strammet op inden...

Ok... Jeg starter med checklisten i morgen... Og du fortsætter...

Pøj pøj....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan godt mærke min motivation ligger på et meget lille sted i øjeblikket. Puuuuuha......

<{POST_SNAPBACK}>

Me 2... Hvad gør vi? fniiis

<{POST_SNAPBACK}>

Åh, jeg ved det ikke :)

Jeg er bare SÅ træt af at skrive chek lister, men jeg ved at det hjælper. Jeg gider bare ikke :blush:

Min motivation var i starten at jeg skulle kunne gå ind og vælge hvilken som helst brudekjole, uden at skulle op i en 42 / 44.... Men nu hvor jeg har tabt mig meget og kan passe mit tøj igen, så kan jeg ikke finde motivationen til at fortsætte. Men jeg ved jo godt at jeg tager det hele på igen, hvis jeg ikke passer på.

<{POST_SNAPBACK}>

Det kender jeg kun alt for godt... Jeg kan også passe mit tøj igen og tabt næsten 10 kg... Men jeg vil jo gerne tabe de sidste 3-4 kilo så jeg bliver rigtig fin.... Og der er jo mange måneder til brylluppet så det kniber med motivation. Men hvis man tabte dem nu kunne man jo nå at få huden strammet op inden...

Ok... Jeg starter med checklisten i morgen... Og du fortsætter...

Pøj pøj....

<{POST_SNAPBACK}>

JA, hurra - det gør vi :)

Hel og lykke ()()

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo jo jeg er stadig opsat ()() Skal smide 25-35 kg før jeg skal prøve kjole :blush: Men tøser lad os lige bakke hinanden op her!!! :):blush: Lad os støtte hinanden så vi alle får drømmen opfyldt :)

Skal derned i aften og starte op........iiiiihhhhhhhhh glæder mig :carrot:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ok... Jeg starter med checklisten i morgen... Og du fortsætter...

Pøj pøj....

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg HAR skrevet chek lister! Men jeg kom til at spise chokolade efter aftensmaden og fik det skidt - Så kan jeg lærer det!

Hvad med dig?

Skal derned i aften og starte op........iiiiihhhhhhhhh glæder mig :carrot:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvordan gik det?

Hvad synes du om progremmet? Du må endelig spørge hvis du kommer i tvivl eller har et spørgsmål!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kanont program!!!! Kan meget bedre forholde mig til denne livstil end vægtkonsulenterne....

Må man spise dessert til aftenskaffen???? Skal man spise alle sin poin op????? Når der står en posion giver 6 poin, må man så gerne tage to gange hvis man har flere poin at tage af???

:baa: :baa: :baa:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer