Guest Thessie

from me to you

3 indlæg i dette emne

Ja jeg ved godt at det som sådan ikke er et krav at bruden - mig - holder tale men helt ærligt så har jeg aldrig været med til en større fest uden at jeg har blameret både mig selv og andre ved at rejse mig op og forsøge at sige nogle bevingede ord.... :bearhug:

Derfor vil jeg lave et eller andet. Regner med at holde en tale under middagen og så få bandet til at give mig lov til at forsøge at synge senere på aftenen.

Indtil nu regner jeg med at synge "Fly me to the moon" da den faktisk fortæller meget godt hvad jeg egentlig føler for Steffen (se planlægning for tekst)

Men men men hvor længe før anbefaler i at jeg går igang med at få skrevet et eller andet til ham?? Er det meget for tideligt at jeg går igang eller??

Håber meget på at i kan hjælpe mig...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Thessie

For det første vil jeg lige sige, at du ikke kunne have valgt bedre end med "Fly me to the moon", den dansede vi nemlig til som brudevals til vores bryllup :boohoo: Det er en rigtigt dejlig sang som siger alt i 2 små strofer...

For det andet så begynder du bare at skrive din tale, når du føler for det. Den behøver jo ikke at blive færdig i første forsøg. Brug f. eks. lidt tid på at lave stikord, når du lige falder over noget ganske særligt ved din gemal...

Jeg begyndte at skrive min tale (eller fandt den tekst jeg ville bruge) allerede i feb. 2002, og vi blev altså først gift d. 29. maj 2004, så jeg var da relativt tidligt ude - kan man vist godt sige :bearhug:

Men altså - gå i gang når du føler for det, så er der jo god tid til at redigere osv.

KH

Mette

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer