Guest thejsen

mangler melodi "jeg en gård mig bygge vil"

6 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Det gør man ikke bare selv.:) Eller rettere sagt. Det bliver ikke godt. Jan Glæsel sælger festsange på nettet hvor man selv kan bestemme hvor mange vers man vil have. Eksempelvis 6. Det han bare glemmer er at det er meget sjældent at en festsang synges sådan at alle - her 6 - vers bare synges i en køre. Typisk kommer der en impulsiv skål undervejs, noget latter m.v. som lige skal klares og så skal sangen startes forfra. Et er hvem der sørger for det. Noget andet er at man så nemt glemmer at der lige er en intro.

Jeg har selv lagt såkaldte cuepunkter ind på alle mine festsange som gør at jeg på no time kan starte et vers op og derved handle i nuet. Derved behøver jeg reelt kun et vers, men det kræver at man har udstyret til det. Nu nævner historien ikke noget om i hvilken sammenhæng du skal bruge det men taler vi om en sang I skal have med til et bryllup så tag fat i toastmaster og hør om der er musik. Vi får af og til forespørgsler fra toastmaster inden pr. mail om hvorvidt vi har de og de sange og det har vi som regel.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer