Guest IngeliseBaumann

Ingelise og Bjarne

28 indlæg i dette emne

I går (fredag) havde jeg gjort alt færdigt, så jeg kun skulle vaske gulv i går morges og ud på kroen, hente kjole og så ellers slappe af.

Kl 22,30 igår aftes begyndte det at komme larm i gårdspladsen (vi lå i sofaen og så "Et frækt tilbud") det var naboerne der kom med kransen til døren, og den blev hængt op - ikke helt stille skulle der lige hilses og siges. Kl 23,30 (Bjarne var lige faldet i søvn) kom der atter en masse ballade i gaden, denne gang - traktorer osv. Det var atter naboerne, der kom for at sætte en æresport op i bigballer (8 stk) det ser vildt godt ud. Der kommer billeder senere - bare ikke idag.

Nu skal formiddagen bare gå, vi har siddet og hygget over morgenbordet, hentet kransen til bilen som herrerne vil pynte mens jeg er til frisøren. Børnene har været i bad, og jeg skal også i bad lige om lidt. Men jeg skulle lige have et sted og smide mine sommerfugle ind i, jeg synes jeg har fået besøg af en del og de er IKKE små, vild jeg lige sige.

:) Knus Ingelise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:) Hej alle sammen, ja så er jeg blevet fru.

Som i kan læse af ovenstående, havde jeg lidt tid til at smutte ind forbi denne side og se lidt til jer før jeg skulle til at gøre mig klar.

Kl. 10,45 gik jeg i bad og kl 11,00 kom vores gode venner. Lone skulle tage billeder hele dagen, og Søren skulle køre vores brudebil (troede jeg.)

Kl 11,30 var jeg ved frisøren, og da vi var færdige der omkring kl 12,30 skulle vi lige et smut forbi blomsterbinderen for at tage brudebuketten med. (3 huse fra frisøren.)

Så var der dækket op til middagsbord ved naboen (min brudepige) hvor vi 4 piger ssad og hyggede os :champis2: (Lone, Nora, Barnepigen og jeg) og kl 14,00 begyndte vi at give mine to drenge tøjet på. Og derefter var det min tur. Da kom sommerfuglene rigtigt. (lone havde ellers sagt til mig, at hun syntes det var imponerende at jeg var så rolig. - hun skulle bare vide.) Så kl 14,30 stod min far, Søren og en ven med navn Christian i døren. Og det eneste der ryger ud af min mund er "Cedde hvad laver du her?" Stadig meget forvirret får jeg lagt den sidste makeup og barnepigen er kørt med drengene. Så er det min tur og så træder jeg ud af døren og der holder ikke vores bil, MEN Ceddes bil en sølvgrå Mercedes pyntet som brudebil, da blev jeg godt nok lidt fugtig i øjenkrogene. (Bjarnes overraskelse til sin brud.)

Oppe i kirken går jeg ind (og alle mine kollegaer står udenfor i deres fine tøj - de skulle servere til Pavarottikoncerten). Da jeg træder ind sammen med min far, kommer jeg til at se på Bjarne og han ikke kun laver en lille Frederik nej, den var stor, han var SÅ rørt. Da trillede mine tårer også, men vi blev gift.

Da vi så kommer ud står alle mine og Bjarnes kollegaer linet op i espalier, (mine kollegaer havde lige skiftet til vores arbejdstøj og stod med lommerne fulde af ris.)

Dagens næste overraskelse kom lige pludselig iform af Per Nielsen (lokal trompetist, der spiller i Sønderjyllands Symfoniorkester) , da han havde hørt at der var bryllup ville han lige spille et par sange for os før han klædte om, så tudede vi igen. Men hvor er han dejlig, han var så også over og hilse og ønske os tillykke - (billede kommer senere)

Så til Sønderborg slot og blive fotograferet. Jeg tror der er kommet mange rigtig gode billeder ud af det.

Så festede vi og Bjarne holdt den flotteste tale til sin brud, hvor der kom en lille stikpille til mine forældre - ikke direkt men indirekte, (jeg tror også de forstod den.) Kl. 3,30 lå vi i vores seng.

Idag kl 12,00 var vi ude og hente vores gaver, og jeg siger jer , vi kunne åbne en blomster og isenkramsforretning. Men de har alle købt nogle gaver, som vi ikke selv ville have købt fordi vi synes de er for dyre.

Men nu er jeg lidt træt og vil i seng.

Knus Ingelise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

JJUUUUBBBIIII nogle dejlige billeder.

I ser meget forelsket ud - synes billede hvor du viser din strømpebånd er super duper dejlig!!!!!

Smuk buket, flot jole, super billeder!!!

:) Sandra

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer