Sussen2

Til alle nygifte 2005 brude...

28 posts in this topic

Kære alle nygifte....

Først et stort Tillykke med Jeres bryllup...

Nu er jeg jo startet et år før med at planlægge mit bryllup og har derfor været så heldig at kunne følge med i Jeres planlægning....

Det har simpelthen været så inspirerende....

Men nu er der jo mange af Jer der er gifte og så forsvinder i jo nok... ()() Hvilket jo egentligt er naturligt, men det er bare så hyggeligt at i her....

My point?

Vil i ikke blive lidt længere og hjælpe os lidt.... Os-ikke gifte har jo hårdt brug for alle de råd og ideer vi kan få...

:balloon:

Bliv bare lidt... :)

:)

Susanne

0

Annonce ♥

bare rolig vi blir da hængende mange af os. ok nogle rykker til babyklar, men jeg er bestemt ikke stor nok til babýklar endnu :) så jeg blir hængende :)

0

Selvfølgelig bliver jeg, kan da ikke undvære jer. Det er faktisk også meget fedt at kunne videregive sine erfaringer - man føler sig så voksen og vidende :carrot:

Gitte

0

Jeg er her da også endnu.

Er godt nok ikke så meget på som tidligere, men jeg er ehr da :)

0

Annonce ♥

Jeg blev gift sidste år, men hænger her stadig...så frygt ikke

0

Jeg er her også endnu. Man skal jo lige følge med i alle dem, der ikke er blevet gift endnu... :) liiiidt nysgerrig er man vel altid :balloon:

:) Anne

0

:):):balloon:

SUPER

Det var godt... Jeg kan jo ikke undvære Jeres råd... og nu er i jo de erfarne...

Edited by Sussen2
0

hvor er det dejligt at I alle er blevet afhængige :) vi vil jo så nødig undvære jer :)

0

Annonce ♥

Jeg bliver skam også hængede også selvom jeg måske en dag ender på Babyklar (men hvornår er jeg mon babyklar :) )

Spørg som du/I lyster - er kun glad for at kunne hjælpe, selvom jeg ikke er den mest kreative person :)

0

Jeg er her stadig, dog bare ikke så tit :) men du kan roligt regne med at JEG er for nysgerrig til at holde mig væk tihi

0

Jeg er her også endnu.

Er en nysgerrig sjæl, der liiige dagligt må ind og tjekke nyhederne.

Det er da rart at der sommetider er bud efter os, så vi stadig kan

følge lidt med og komme med gode råd.

Christine

0

Jeg bliver her også lidt endnu :)

Er på ingen måde klar til babyklar - venter lige et par år eller fem - så I ser mig nok i ny og næ.

Må dog indrømme, at bryllup hænger mig langt ud af halsen pt., så lige nu her er jeg her nok ikke så meget.

Anna

0

Annonce ♥

Hej

Jeg regner ikke med at smutte efter vores bryllup - der sker jo så meget herinde som man liiiige skal følge med i. :)

0

Jeg ender sgu' med at få GRÅ HÅR HERINDE!! :)

Nu har jeg været gift siden 8.5.2004 - og jeg sitter ligesom fast... Prøvede BABYKLAR en overgang, men når man ikke lige render rundt med baby-tanker, så bliver det altså hurtigt for trist.

Og det er jo langt fra alt der handler om BRYLLUP herinde; det er derfor at JEG bliver hængende. Jeg er ikke længere helt så interesseret i at se servietfoldninger, 37.038 forskellige forslag til salmehæfter/gæstebøger, eller en hel masse udkast til bordplaner - jeg synes til gengæld at PROBLEMERNE og FRUSTRATIONERNE omkring det at skulle giftes er mere "mit speciale". Og så er det da hyggeligt at se billeder og læse beretninger når folk så endelig bliver gift :balloon:

Så... Vi er da nogle X-bridezilla's som bliver hængende. Simpelthen fordi vi ikke kan lade være... Og nu har jeg jo også prøvet at lege "Papparazzi-Bridezilla", og det var HULEME sjovt!! Så jeg håber at der i fremtiden kommer et par bryllupper "near-me", som jeg gerne på "papparazzi'e" lidt til. For det er sgi' sjovt! (TAK til Zunshine for venligst udlånt glo-bryllup).

0

Bliver da også hængende lidt endnu - sikkert dog ikke så ofte som ellers, men helt slipper i nok ikke - har jo heller ikke fået vist jer alle mine billeder endnu!!

:) Fru Zoey

0

Jeg er her også endnu.. Som de fleste andre gifte brude, så er det knap så ofte jeg kommer, som før.. meen.. kommer stadig regelmæssigt forbi!

Kan slet ikke undvære mine dejlige Brude-veninder!! :)

0

Annonce ♥

Jeg er her da også endnu.

Er godt nok ikke så meget på som tidligere, men jeg er ehr da  :hug:

<{POST_SNAPBACK}>

Har det på samme måde...

Når man først er blevet bryllups-afhængig er det ikke så nemt at slippe ud af misbruget :)

0

Jeg kan heller ikke holde mig væk - og jeg er meget glad for at I stadig vil ha´ os :)

:loveshower::loveshower: Tina

0

Hm ja det er et interessant spørgsmål for på den ene side kan jeg slet ikke undvære alle jer skønne tøser og på den anden side kan jeg godt allerede nu føle mig lidt "hjemløs" er der nogen af jer gifte der ved, hvad jeg mener???

Og det er altså ikke fordi folk ikke stadig er lige søde og venlige, for det er de jo, men det er bare mere en følelse af, at man ikke helt længere hører til og misforstå mig nu ikke: det er IKKE ment som en gang ynk og klynk :bearhug: mere bare sådan en fornemmelse

-HAHA- Rikke

0

Hm ja det er et interessant spørgsmål for på den ene side kan jeg slet ikke undvære alle jer skønne tøser og på den anden side kan jeg godt allerede nu føle mig lidt "hjemløs" er der nogen af jer gifte der ved, hvad jeg mener???

Og det er altså ikke fordi folk ikke stadig er lige søde og venlige, for det er de jo, men det er bare mere en følelse af, at man ikke helt længere hører til og misforstå mig nu ikke: det er IKKE ment som en gang ynk og klynk http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif mere bare sådan en fornemmelse

-HAHA- Rikke

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, jeg ved præcis hvad du mener... På den ene side vil man gerne logge på og være en del af "fællesskabet" som man plejer... Men uanset hvad, så har tingene altså ændret sig!! Man er rykket over i en anden kategori nu... Jeg synes ikke det er helt så sjovt at være herinde længere - det er ikke ment på en ond måde, men jeg gider bare ikke at diskutere servietter og bordkort mere! :bearhug:

0

Annonce ♥

Og det er altså ikke fordi folk ikke stadig er lige søde og venlige, for det er de jo, men det er bare mere en følelse af, at man ikke helt længere hører til og misforstå mig nu ikke: det er IKKE ment som en gang ynk og klynk http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif mere bare sådan en fornemmelse

-HAHA- Rikke

Ja, jeg ved præcis hvad du mener... På den ene side vil man gerne logge på og være en del af "fællesskabet" som man plejer... Men uanset hvad, så har tingene altså ændret sig!! Man er rykket over i en anden kategori nu... Jeg synes ikke det er helt så sjovt at være herinde længere - det er ikke ment på en ond måde, men jeg gider bare ikke at diskutere servietter og bordkort mere! :bearhug:

Forstår jer godt! man føler sig ikke helt tilpas for alle de nyheder der nu dukker op er om nye bryllupper. Jeg elsker denne side, men føler mig nu som bare en tilskuer hvor jeg før var med i spillet.

Knuzz Vinni

0

Jamen PIGER da!! Det er da bare fordi I ikke forstår at UDNYTTET dette forum! (y)

:crocodile: -HAHA- :champis2: :bearhug: :frizz2: -HAHA- :hearts: http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/balloon.gif

I skal jo bare glemme alt om BRYLLUP - SERVIETTER - BORPLANER og BRUDEKJOLER, og fokusere lidt mere på det menneskelige herinde; alle problemerne, glæderne og sorgerne... :o:)

Find jeres eget personlige fokuspunkt, og koncentrer jer om noget andet end alle de kommende bryllupper og deres planlægning. Det er sådan JEG "overlever" herinde -HAHA-

0

Jamen PIGER da!! Det er da bare fordi I ikke forstår at UDNYTTET dette forum! :o

:crocodile:  -HAHA-  :champis2:  :bearhug:  :frizz2:  -HAHA-  :hearts:  http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/balloon.gif

I skal jo bare glemme alt om BRYLLUP - SERVIETTER - BORPLANER og BRUDEKJOLER, og fokusere lidt mere på det menneskelige herinde; alle problemerne, glæderne og sorgerne... :)  :)

Find jeres eget personlige fokuspunkt, og koncentrer jer om noget andet end alle de kommende bryllupper og deres planlægning. Det er sådan JEG "overlever" herinde (y)

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, du har sikkert ret! :blush: Men jeg har bare lidt mistet interessen for dette forum, efter jeg er blevet gift... Jeg springer nu heller ikke direkte over på babyklar, så hvis alt andet kikser må man vel vende tilbage til jubii. Det er bare ikke nær så hyggeligt! -HAHA-

0

-HAHA- Personligt føler jeg bare bare lidt hjemløs herinde - som om jeg ikke rigtig hører til mere, ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre af mig selv. :bearhug:
0

Jamen PIGER da!! Det er da bare fordi I ikke forstår at UDNYTTET dette forum! :o

:crocodile:  -HAHA-  :champis2:  :bearhug:  :frizz2:  -HAHA-  :hearts:  http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/balloon.gif

I skal jo bare glemme alt om BRYLLUP - SERVIETTER - BORPLANER og BRUDEKJOLER, og fokusere lidt mere på det menneskelige herinde; alle problemerne, glæderne og sorgerne... :)  :)

Find jeres eget personlige fokuspunkt, og koncentrer jer om noget andet end alle de kommende bryllupper og deres planlægning. Det er sådan JEG "overlever" herinde (y)

<{POST_SNAPBACK}>

Forstår godt hvad du mener Arno, men jeg må indrømme at jeg synes Vinni rammer meget præcist når hun siger at hun føler sig mere som en tilskuer end en deltager. Det handler om den følelse man har med det, ikke så meget om ens fokuskpunkt :blush: Det er svært at forklare, men følelsen er ganske simpelt ikke den samme og dermed heller ikke glæden, men det er nok meget individuelt, hvordan den enkelte bud har det dermed

-HAHA- Rikke

0