jazzmine

Det fine undertoej (lidt flov spoergsmaal)

24 indlæg i dette emne

Nu kan det godt ske at jeg er lidt smaadum :) , men havde I jeres fine undertoej paa hele dagen, eller er det noget man skifter ind i, naar festen er overstaaet??? Har bare taenkt paa hvordan hulen saadan noget foregaar, for hvis man har det paa hele dage......ja saa er det maaske lidt....oeeehhh svedig....... :hug:

Trut trut Louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg skifter om aftenen - jeg gider ikke hofteholder etc. hele dagen og ved at jeg alligevel vil have et hurtigt bad når vi kommer tilbage på hotellet om aftenen/natten (for ja, det bliver nok lidt svedigt i løbet af dagen/aftenen) så jeg køber nok noget alm. til om dagen - regner med at det bliver disse

post-10253-1125400405.jpg

og så noget lidt mere sexet til om natten :)

Redigeret af stineka
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg skifter om aftenen - jeg gider ikke hofteholder etc. hele dagen og ved at jeg alligevel vil have et hurtigt bad når vi kommer tilbage på hotellet om aftenen/natten (for ja, det bliver nok lidt svedigt i løbet af dagen/aftenen) så jeg køber nok noget alm. til om dagen - regner med at det bliver disse

post-10253-1125400405.jpg

og så noget lidt mere sexet til om natten  :hug:

<{POST_SNAPBACK}>

Ihhhhhhhhhh... hvor har du fundet dem henne?!?!? De er jo døøøøød søde!!

:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg skifter om aftenen - jeg gider ikke hofteholder etc. hele dagen og ved at jeg alligevel vil have et hurtigt bad når vi kommer tilbage på hotellet om aftenen/natten (for ja, det bliver nok lidt svedigt i løbet af dagen/aftenen) så jeg køber nok noget alm. til om dagen - regner med at det bliver disse

post-10253-1125400405.jpg

og så noget lidt mere sexet til om natten  :hug:

<{POST_SNAPBACK}>

Ihhhhhhhhhh... hvor har du fundet dem henne?!?!? De er jo døøøøød søde!!

:)

<{POST_SNAPBACK}>

Jaa....... hvor har du fundet disse??? De er vildt søde!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg skifter om aftenen - jeg gider ikke hofteholder etc. hele dagen og ved at jeg alligevel vil have et hurtigt bad når vi kommer tilbage på hotellet om aftenen/natten (for ja, det bliver nok lidt svedigt i løbet af dagen/aftenen) så jeg køber nok noget alm. til om dagen - regner med at det bliver disse

post-10253-1125400405.jpg

og så noget lidt mere sexet til om natten  :hug:

Ihhhhhhhhhh... hvor har du fundet dem henne?!?!? De er jo døøøøød søde!!

:)

Jaa....... hvor har du fundet disse??? De er vildt søde!!

Ja de er da bare totalt søde. måske jeg kan nå at få et par :(
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu kan det godt ske at jeg er lidt smaadum -HAHA- , men havde I jeres fine undertoej paa hele dagen, eller er det noget man skifter ind i, naar festen er overstaaet??? Har bare taenkt paa hvordan hulen saadan noget foregaar, for hvis man har det paa hele dage......ja saa er det maaske lidt....oeeehhh svedig....... :bearhug:

Trut trut Louise

<{POST_SNAPBACK}>

Sådan gjorde jeg:

Jeg havde ikke købt noget fint undertøj. Men jeg er også meget praktisk anlagt. Havde et par dejlige store trusser på, der kunne absorbere sveden hele dagen.

Og vi havde aftalt at vi ikke skulle have sex om natten (morgenen) når vi gik i seng. For ikke at skuffe hinanden - hvis en af os ikke kunne - eller ikke havde lyst (eller havde fået for meget at drikke).

Så vi lå i ske i stedet for (og faldt i søvn efter at have snakket dagen igennem).

Og så gemte vi bryllupssex til om morgenen. Der er alligevel ikke noget undertøj der skal pilles af, da vi altid sover uden tøj http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

God fornøjelse.

Ann

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne have noget undertøj på som ikke gener mig i løbet af dagen. Så jeg køber noget som jeg har det godt i og selvfølgelig noget som er lidt smart og sexet, men jeg hopper ikke ud i noget vildt "kom og tag mig"-undertøj.

Både kæresten og jeg er enige om at vi vist er for trætte den aften alligevel til at nyde sexet undertøj -HAHA- Men var vi hvis jeg skulle vælge vil jeg skifte til noget andet om aftenen... Eller en flot og sexet slike natkjole-ting.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

gud hvor mærkeligt - du har da ret!

det vil jeg heller ikke give - håber da det er en dejl og de snart bliver rettet ned!

Ja men det er da vildt irreterende hvis det er en fejl. for jeg skulle bestille dem inden imorgen hvis jeg skal nå at ha dem inden brylluppet.

Åhh nu blir jeg vildt irreterret :banned: -HAHA-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare noget rigti L.... Da jeg nu ikke kan nå at købe dem da leveringstiden er 5-10 hverdage  :cheerleader3:

<{POST_SNAPBACK}>

Vil lige sige, at jeg tog ned til et trykkeri med et par trusser jeg selv havde købt, og så trykkede de på dem for mig. Du kan bare sige det skal være hurtigt, fordi du skal giftes...

Du kan se mine her

Jeg fik dem trykt på Amager her

Knus og held og lykke!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer