Sign in to follow this  
Followers 0
Pondus

Selvbruner og hårtips

11 posts in this topic

Hej med jer

Ja, så er den store dag på lørdag, men syntes ikke liiiiiiiiiiiige jeg får tid til at ligge i solen denne uge, så jeg ville da lige høre om der ikke er nogen der kan anbefale en super god selvbruner (nu tror jeg jo ikke på alt de siger i Matas, de vil som oftest bare sælge det dyreste) og det er jo ikke ALTID at pris og kvalitet hænger sammen...

Og mit andet spørgsmål går så på, om der er nogen der lige har et billede af en fritz liggende med opsat hår, diadem og sløt i nakken ??

:) Stina

0

Annonce ♥

Jeg kan klart anbefale selvbruner servietter fra Estee lauder og dem fra lancome, men jeg ved ikke om lancome er begyndt at lave til kroppen, men det er der i hvert fald fra estee lauder... og de er super nemme at anvende og flot resultat :-) :hearts:

0

Jeg synes St. Tropez's selvbruner er super god, men kan vist kun købes over nettet eller i MEGET specialforretninger. Natusan giver et gult skær, jeg ville i hvert fald ikke bruge den på min bryllupsdag.

Jeg indsætter lige et billede, normalt er jeg kridhvid, så jeg synes resultatet er godt

-HAHA-

Gitte

post-12069-1125585403.jpg

Edited by Bryllupsmusen
0

Annonce ♥

Der er flere herinde der har anbefalet Natusan's selvbruner = holiday skin bodylotion. jeg regner selv med at skulle prøve den.. og så er den ret billig!

<{POST_SNAPBACK}>

Må lige indskyde, at jeg selv prøvet den billige løsning m Natusan' selvbruner, og jeg synes ikke detgik særligt godt! :baa:

Ansigtet var ok og også det øverste af kroppe, men ben og tæer lignende noget der ikke havde set vand i 14 dage og det var selvom jeg havde brugt hamphandske til at fjerne dødehudceller og smurt med lotion tidligere. Hænderne dvs neglede fik et gulligt skær (ligesom nikotin fingre) selvom jeg vaskede hænder med det samme bagefter! :bearhug:

Prøvede den dog 3 uger før brylluppet, så alt var værk til den store dag, og jeg havde nået og tage til solarie istedet for - det var givet GODT ud.

Natusan får -HAHA- herfra!

:loveshower: Fru Zoey

0

Der er flere herinde der har anbefalet Natusan's selvbruner = holiday skin bodylotion. jeg regner selv med at skulle prøve den.. og så er den ret billig!

<{POST_SNAPBACK}>

Må lige indskyde, at jeg selv prøvet den billige løsning m Natusan' selvbruner, og jeg synes ikke detgik særligt godt! :baa:

Ansigtet var ok og også det øverste af kroppe, men ben og tæer lignende noget der ikke havde set vand i 14 dage og det var selvom jeg havde brugt hamphandske til at fjerne dødehudceller og smurt med lotion tidligere. Hænderne dvs neglede fik et gulligt skær (ligesom nikotin fingre) selvom jeg vaskede hænder med det samme bagefter! -HAHA-

Prøvede den dog 3 uger før brylluppet, så alt var værk til den store dag, og jeg havde nået og tage til solarie istedet for - det var givet GODT ud.

Natusan får http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/thumbsdownsmileyanim.gif herfra!

:loveshower: Fru Zoey

<{POST_SNAPBACK}>

Hejsa

synes det værste ved Natusans er lugten, jeg blev nærmest forvist fra soveværelsent, når jeg havde smurt mig ind i den :bearhug: , så til Puondus med mindre du vil lugte som en kemifabrik på din bryllupsdag ville jeg også klart anbefale sct tropez, den er super

-HAHA- Rikke

0

jamen altså, så må jeg jo hellere prøve at kigge fter st Tropez også. -HAHA-

Jeg har været inde på nette og der er jo endel forskellige produkter fra ST Tropez mht selvbruning. Hvilken en er den nemmeste at bruge og giver det flotteste resultet? Kan I ikke gi et link til det?

0

Annonce ♥

jamen altså, så må jeg jo hellere prøve at kigge fter st Tropez også. :)

Jeg har været inde på nette og der er jo endel forskellige produkter fra ST Tropez mht selvbruning. Hvilken en er den nemmeste at bruge og giver det flotteste resultet? Kan I ikke gi et link til det?

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har kun prøvet sprayen (Instant self-tanning spray, bronzing mist, step 3) og var / er rigtig tilfreds med den. Mange har også gode erfaringer med cremen. Der var en gang en laaaaaaaaaaaaang tråd om st.Tropez, men nu er den blevet væk / slettet.

St.tropez.dk sælger den, sætter lige et billede ind at den jeg har brugt

()()

Gitte

post-12069-1125749379.jpg

Edited by Bryllupsmusen
0

Må lige give min mening med servietterne fra estèe Lauder er nemme at påføre og uden streger :)

Mens Flydende selvbrunere har en tendens til at efterlade streger.

Kan godt se at min mening er kommet lidt forsent, men det kan være at andre kan bruge den.

Håber at i får en uforglemmelig dag ()()

Edited by Ayna
0

jamen altså, så må jeg jo hellere prøve at kigge fter st Tropez også. :)

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har kun prøvet sprayen (Instant self-tanning spray, bronzing mist, step 3) og var / er rigtig tilfreds med den. Mange har også gode erfaringer med cremen. Der var en gang en laaaaaaaaaaaaang tråd om st.Tropez, men nu er den blevet væk / slettet.

St.tropez.dk sælger den, sætter lige et billede ind at den jeg har brugt

()()

Gitte

<{POST_SNAPBACK}>

Tak for det. Jeg vil straks kigge... :carrot:

0