Sign in to follow this  
Followers 0
Glennie

Kjole hos Panayotis

11 posts in this topic

Hej alle i derude :yay:

Nu håber jeg i kan hjælpe mig? :lol:

Jeg var inde på Panayotis' hjemmeside for at booke tid, men da jeg kom ned til den rubrikken "budget" kan jeg ikke vælge andet end kr. 15.000+ :) . Jeg har absolut ikke tænkt mig at bruge 15.000 kr. på kjolen, og da slet ikke mere.

Er det virkelig rigtigt, eller er det mon en fejl? Eller er det bare mig der er nærig? :)

Hvad kostede jeres kjoler, som var købt i Panayotis?

Glennie * der lige pludselig ikke synes hun har sat nok af i budgettet :o

0

Annonce ♥

Nej det lyder da lidt mærkeligt...

Jeg bookede tid for et par dage siden, og her kunne jeg vælge mellem 3000 - 5000, 5000 - 7000, 7000 - 10.000, 10.000 - 15.000 og så tilsidst 15.000 og herover!

Så der må bestemt være tale om en fejl, de har så absolut kjoler til under 10.000 kr. :lol:

0

Jeg skal der ind på lørdag, og jeg fik også lidt af et chok da jeg så priserne. Men nu tager jeg der ind og kigger alligevel. Det kan jo være der er et slør eller et par sko jeg gerne vil have.

MEN i Odense og Vejle har de kjoler der koster 5000 - 8000. Det tror jeg ikke de har i kbh (hvor jeg skal ind og snude :lol: )

Du kan forresten se priserne hvis du klikker dig ind og ser på billederne af kjolerne.

0

Den jeg købte hos Panayotis i Vejle, kostede 10.000. Det var vist en af de dyreste jeg prøvede.

Jeg havde dog lovet min mand ikke at kigge på prisen, før efter jeg havde besluttet mig. Jeg er nemlig en nærrigpind - så jeg vælger gerne lidt billigere, og går på kompromis med kvalitet.

Men det havde han forbudt mig :o

Jeg skulle have den kjole, jeg følte mig bedst tilpas i.

Og hvor er jeg dog glad for, at jeg lyttede til ham :)

Panayotis har kjoler fra mange forskellige kollektioner - til enhver pengepung. Så jeg er sikker på, at du sagtens kan finde noget til lidt mindre end de 15.000 :lol:

God fornøjelse

Ann

0

Annonce ♥

Hej alle i derude  :yay:

Nu håber jeg i kan hjælpe mig?  :lol:

Jeg var inde på Panayotis' hjemmeside for at booke tid, men da jeg kom ned til den rubrikken "budget" kan jeg ikke vælge andet end kr. 15.000+  :) . Jeg har absolut ikke tænkt mig at bruge 15.000 kr. på kjolen, og da slet ikke mere.

Er det virkelig rigtigt, eller er det mon en fejl? Eller er det bare mig der er nærig?  :)

Glennie * der lige pludselig ikke synes hun har sat nok af i budgettet  :o

<{POST_SNAPBACK}>

Kan det ikke være fordi du har forsøgt at booke tid i København-afdelingen? For i denne afdeling har de kun de lidt pebrede eksklusive designer-kjoler og ikke de kjoler du ellers kan finde i Vejle og Odense-afdelingen.

I Vejle og Odense-afdelingerne kan du få kjoler i mange prisklasser, så jeg tror at det må være fordi det har været KBH, du ville have tid i.

/W2B

0

Hej alle i derude  :yay:

Nu håber jeg i kan hjælpe mig?  :lol:

Jeg var inde på Panayotis' hjemmeside for at booke tid, men da jeg kom ned til den rubrikken "budget" kan jeg ikke vælge andet end kr. 15.000+  :) . Jeg har absolut ikke tænkt mig at bruge 15.000 kr. på kjolen, og da slet ikke mere.

Er det virkelig rigtigt, eller er det mon en fejl? Eller er det bare mig der er nærig?  :)

Glennie * der lige pludselig ikke synes hun har sat nok af i budgettet  :o

<{POST_SNAPBACK}>

Kan det ikke være fordi du har forsøgt at booke tid i København-afdelingen? For i denne afdeling har de kun de lidt pebrede eksklusive designer-kjoler og ikke de kjoler du ellers kan finde i Vejle og Odense-afdelingen.

I Vejle og Odense-afdelingerne kan du få kjoler i mange prisklasser, så jeg tror at det må være fordi det har været KBH, du ville have tid i.

/W2B

<{POST_SNAPBACK}>

Jo det må bestemt være derfor.

Jeg ville også have været i Kbh afdelingen, men opdagede da heldigvis inden at de kun havde designerkjoler derinde, - flere af dem til 25.000-50.000,-!!!

Jeg har kontaktet Michael Panayotis pr. mail, for at høre om dette var korrekt, og fik følgende svar:

Kære Tina,

Tusind tak for din mail.

Det er korrekt at i København finder du kun brudekjoler fra internationale designere.

Det skyldes at nogle af serierne allerede er repræsenteret i København.

F.eks. La Sposa finder du eksempelvis hos House of Brides i København.

Med venlig hilsen

Panayotis - Danmarks Brudekjolehus

Michael Panayotis

Så det er derfor at du ikke kan få de alm.kjoler i KBH, men kun i Odense og Vejle.

Men flere af kjolerne kan altså fåes i b.la. House og Brides, og i Bride Fasion i Virum. Det er ikke Panayotis eget mærke de sælger i butikkerne.

Så derfor kigger jeg nu i andre butikker, og ikke Panayotis, da jeg ikke ønsker at køre helt til Odense eller Vejle.

0

Annonce ♥

Jeg købte også min i Panayotis. Den var sat ned til 1.000 (fra 10.000), så det kan altså godt lade sig gøre at finde noget, der ikke er så dyrt, men i fin kvalitet... Hvis du melder ærligt ud om dit prisleje til kjole, så viser de dig jo det, der er inden for dit budgets rammer...

0

Jeg har lige købt en super flot kjole hos Panayotis i Odense for 3300 kr. I Odense har de mange kjoler der er sat ned, og her i weekenden havde de ekstra 33% rabat. Det er selvfølgeligt lidt sent, udsalget gælder også i dag, men du skal nok have en tid.

Desuden har jeg da set den nye trend kollektion på nettet og der er mange superflotte kjoler til omkring 7000-8000 kr.

Held og lykke med kjolejagten - det er sjovt :carrot:

0