Posted September 9, 2003 · Report post :D Helt ærlig! Hånden på hjertet! Har I slet ikke nogle billeder af Jer selv fra brylluppet, hvor I ser alt andet en bedårende ud??? Jeg har lige kigget mine billeder igennem og der fandt jeg mange, som jeg helst havde set at fotografen havde revet i stykker... :D Frem med dem! Jeg skal i hvert fald have scannet et par stykker ind i morgen....... Hellere ud og vise dem nu, end at de bliver brugt som afpresnings-midler omkring juletid af resten af familien... :tu: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 10, 2003 · Report post Ok, dette billede er måske ikke det kønneste.....hi hi, men sjovt var det da.....det er efter en hjertesang hvor alle gæsterne havde fået 2 hjerteklistermærker hver og skulle komme hen og sætte dem på os. Og som I kan se havde de ingen problemer med det..... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 1, 2008 · Report post Jeg lægger lige et af de der skræmmebrudebilleder ind. Det er heldigvis "kun" taget af en af gæsterne, altså en amatørfotograf 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 7, 2008 · Report post Hehehehhe Det er altså RET godt alligevel! OP med tråden, for nu ER der jo nogen af dette års brude, der er blevet fruer! Kom, vis os de skægge fotos! Jeg er på om tre uger *griner* 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 7, 2008 · Report post ja jeg ved det, jeg ser super godt ud på det billed 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 12, 2008 (edited) · Report post Ja kom frem med jeres billeder - jeg har da i hvert fald nogle stykker, normalt fjoller jeg totalt når kameraet dukker op, men det kunne jeg jo ikke lige være bekendt den ene dag Men der er da nogle grimme nogle ind i mellem Ja altså jeg prøver at danse... og den anden, ja der ser jeg ud som om "det er MIN kage" Edited July 12, 2008 by maddy83 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 14, 2008 · Report post Ja kom frem med jeres billeder -jeg har da i hvert fald nogle stykker, normalt fjoller jeg totalt når kameraet dukker op, men det kunne jeg jo ikke lige være bekendt den ene dag Men der er da nogle grimme nogle ind i mellem Ja altså jeg prøver at danse... og den anden, ja der ser jeg ud som om "det er MIN kage" Det med kagen: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 15, 2008 · Report post Jeg har da også et par: Her skulle jeg lige vise Louise mit ande-ansigt, og så tager hun famne et billede af det Søren kan også se dum, jeg aner overhovedet ikke hvad han har gang i her: Når jeg smager noget underligt så laver jeg åbenbart en underlig sur mund... Her er det en "spændende" leverpostej, der smagte liiiidt sjovt: Her er det en oliven, der er synderen... Og nej, jeg kan ikke lide oliven 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 18, 2008 · Report post Her er vi lige blevet gift, og af en eller anden grund ser jeg sådan ud i hovedet: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 18, 2008 (edited) · Report post Tjahh - der blev kastet både ris og rosenblade på os..... Og de landede et helt forkert sted, så jeg måtte diskret (synes jeg selv) fiske lidt efter det... 2 gange!!! Og min svoger var så rigtig hurtig på aftrækkeren - begge gange Edited July 18, 2008 by Tikkitavi 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 30, 2008 (edited) · Report post Ja, og også mig.... Jeg har puttet dem ind i min tråd fra s. 16 nederst, for der var en HEL del forfærdelige også, og her er blot en lille forsmag: Lige en kommentar... Jeg skælder IKKE ud, men synger med på "Rock 'n' roll-music", som vi brugte i brudevalsen ;) Heldigt foto, ikke? Edited July 30, 2008 by lii 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 30, 2008 (edited) · Report post Og så endnu et lidet flatterende billede ;) Stik den, fruer Edited July 30, 2008 by lii 1 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 1, 2008 · Report post jeg kan bidrage med dette (vi er på vej ud af våbenhuset og foran mig ser jeg altså uendelig mange mennesker "venner" bevæbnet med uendeligt meget ris!!!): 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 1, 2008 · Report post Og dette fulgte 2 sek senere!!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 1, 2008 · Report post Jeg har også et par stykker... Kan ikke slå maddy83's det sidste , men jeg kan da bidrage lidt til underholdningen alligevel.. Det her skriger bare "PREEEEEEES!" 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 1, 2008 · Report post Og her er der en lille hilsen fra pelikanen Rikke 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 1, 2008 (edited) · Report post Senere på aftenen... Edited August 1, 2008 by pipboll 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 2, 2008 · Report post Jeg har også et par stykker... Kan ikke slå maddy83's det sidste , men jeg kan da bidrage lidt til underholdningen alligevel..Det her skriger bare "PREEEEEEES!" Jeg er flad af grin hver gag jeg ser det billede 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 2, 2008 (edited) · Report post Hmm, her kan jeg desværre også være med... Har vidst lige vist dem ringen her...snop eller hva'!! Edited August 2, 2008 by Melanie25 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 2, 2008 · Report post 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 2, 2008 · Report post Kan godt blive ved...!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 3, 2008 · Report post ØV for pokker.. jeg har desværre også nogle som jeg kan skræmme jer med.. (Troede ellers jeg slap ) Nåeh men sådan her ser man åbenbart ud, når man stiger let og elefant ud af bilen.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 3, 2008 · Report post Og så er der altid en som fanger mig i et billede hvor jeg spiser.. Den ene hånd er min fars og IKKE min.. Og så de klassiske røde øjne der bare skriger DJÆVEL.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 3, 2008 · Report post Til sisdst så var min bror på herretoilettet hvor man bliver mødt af dette skønne syn.. Men hvem af pigerne han stod foran aner jeg ikke.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 3, 2008 (edited) · Report post Fjernet Edited August 22, 2012 by Trulte 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites