Posted June 26, 2013 (edited) · Report post Guuud en fantastisk tråd, ligger bogstavligt talt flad af grin! Nøøøøøøj hvor bør denne tråd bare opdateres, så 2013 brude frem med jeres skræmmebilleder, jeg ved I har nogle, og min mor har lært mig at hvis man har noget godt, så skal man dele!! Edited June 26, 2013 by Alexandra 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 26, 2013 · Report post Ja, den er skøn. Er der flere der har lyst til at dele 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 21, 2013 · Report post Skøn skøn tråd ;-D 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 28, 2013 · Report post Fed tråd, ha ha ha ha Her kan jeg vist godt være med 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 2, 2014 · Report post genial tråd, får virkelig ens humør op...... go humor Håber der flere der vil lægge flere billeder ind 1 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 25, 2014 · Report post Skøn tråd. Tusind tak for gode grin. Jeg er sikker på at kunne bidrage senere 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 25, 2014 · Report post PIGER! Kom ind i kampen!! Jeg bliver stor leverandør efter den 16 august! Og tak for gode grin til jer andre.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 26, 2014 · Report post Vi er igang med en ny bryllupssæson, så der må være nogle 2014 brude der kan begynde at bidrage til denne tråd 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 26, 2014 · Report post Fantastisk!! Elsker folk med selvironi... Og jeg kan med sikkerhed bidrage når vi når september! Jeg har desværre et helt bestemt "jeg gør mig lækker"-look, der desværre dukker op hver gang jeg er blevet lidt beruset og der bliver taget billeder... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 9, 2014 (edited) · Report post Tja.. Her kan jeg skam også være med med nogle stykker.... Her en brud med store armbevægelser... Aner ikke hvad det er jeg er ved at forklare, men jeg ser meget alvorlig ud Og her blev vi af fotografen bedt (efter indtagelse af en del vin...) om vores mest sexede look.... nu forstår jeg virkelig ikke hvorfor min kære mand ikke er løbet skrigende væk for længe siden... haha... Og her i færd med at binde en af gæsternes snørrebånd sammmen under bordet i en kysserunde.... tsk... tsk.... Edited June 11, 2014 by Winn 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 11, 2014 · Report post Fantastiske billeder Winn 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 2, 2014 · Report post Så fedt at se andre billeder end de perfekte ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 11, 2015 · Report post Joooo dem er der faktisk rigtig mange af... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 12, 2015 · Report post Åh åh nu kan jeg også være med 😊 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites