Guest stineka

så har jeg prøvet kjolen igen

62 posts in this topic

ja overskriften siger det hele, jeg var ude og prøve kjole igen i dag, og lad mig starte med at sige: jeg elsker den :loveshower:

jeg er meget i tvivl om smykkerne, så kom gerne med input :griner:-

og til sidst, se bort fra mit ansigt, var i byen i går og ligner derfor noget der er løgn :(

først uden noget, bare med perleøreringe post-10253-1131901716.jpg

0

Annonce ♥

Annonce ♥

hej stine.

kan super godt lide nr. 4 og 5. for selve corsagen er meget enkel og kan derfor godt bære lidt bling (som du siger :( )

Kunne du ikke lægge et billede i hel figur så skørtet kommer med???

Den er jo bare smuk til dig :hearts: :loveshower:

Rinaldo

0

Annonce ♥

hej stine.

kan super godt lide nr. 4 og 5. for selve corsagen er meget enkel og kan derfor godt bære lidt bling (som du siger :( )

Kunne du ikke lægge et billede i hel figur så skørtet kommer med???

Den er jo bare smuk til dig :hearts:  :loveshower:

Rinaldo

<{POST_SNAPBACK}>

atk for svar.

mht. hele kjolen, så se ovenfor - den er lagt ind :griner:-

0

Annonce ♥

Hvid du også lige vil høre lille min's mening så er perler jo altid smukt og klassiskt, men.... Synes også den med blomsten er fed og går godt i stil med kjolen... Håber du kan bruge det til noget :(

0

Annonce ♥

:( For at være helt ærlig synes jeg ikke at der er nogen der er helt perfekt. Kløveren eller den i den forkerte farve synes jeg er ok - men ikke helt god alligevel - ved ikke rigtig hvorfor... måske fordi jeg synes der er lidt meget "hud" mellem kjole og smykke... og hals.. har du prøvet med noget der hænger lidt længere nede? Altså noget som lige slipper din hals lidt mere? Du kan forsøge med en alm. kæde som du hænger en snor i og gør den længere eller kortere - bare lige for at se det. ... tror måske at kløveren ville være god - hvis den lige fik lidt mere snor... :griner:-

Bare en tanke fra knirke :)

Dam........ good dress!!!!! :wee:

knirke :griner:-

0

Jeg holder altså på perlehalsbåndet!

Pilgrimhalskæden synes jeg man har set for meget, og de andre er for små. Men det er en guddommelig kjole!!! WAUV!!!!!!!!!!!!!!!!!

0

Annonce ♥

Jeg ville vælge den enkelte perlekæde. Bare for at værepå tværsså er jeg ikke så vild med kløveren, jeg synes at den tager for meget opmærksomhed. Men det vigtigste er at du har det godt med dit valg.

Men du er supersmuk i den kjole. :(:griner:-

0

tusind tak for alle jeres svar :)

fsva. det med at den skal være længere, som Knirke forslog, så har jeg valgt det fra da jeg personligt foretrækker noget der er tæt ved halsen, men måske skal man prøve det? :)

pilgrim kæden er bare en venindes jeg har lånt, grunden til at jeg syntes det var så fin er nok at de klare sten minder utrolig meget om dem der er på corsagen, men hvis jeg er den eneste der ser det så er det nok ikke så vigtigt :(

perlehalsbåndet er jeg egt. ikek så vild med, og dog, for jeg får en super lang hals i det :griner:-

den enkeltradede perlekæde syntes jeg måske er lidt kedelig?

men skriv endelig fortsat hvad I syntes :griner:-

0

:(  For at være helt ærlig synes jeg ikke at der er nogen der er helt perfekt. Kløveren eller den i den forkerte farve synes jeg er ok - men ikke helt god alligevel - ved ikke rigtig hvorfor... måske fordi jeg synes der er lidt meget "hud" mellem kjole og smykke... og hals.. har du prøvet med noget der hænger lidt længere nede? Altså noget som lige slipper din hals lidt mere? Du kan forsøge med en alm. kæde som du hænger en snor i og gør den længere eller kortere - bare lige for at se det. ... tror måske at kløveren ville være god - hvis den lige fik lidt mere snor...  :griner:-

Bare en tanke fra knirke :)

Dam........ good dress!!!!! :wee:

knirke :griner:-

<{POST_SNAPBACK}>

Først : WOW, du er bare så SMUK i den kjole.... !!!!

Dernæst er jeg enig med Knirke. Jeg ville gerne se dig med en lidt længere kæde på, kløveren er smuk - kan den evt komme i en længere kæde ?

:)

0