Posted November 13, 2005 · Report post ja overskriften siger det hele, jeg var ude og prøve kjole igen i dag, og lad mig starte med at sige: jeg elsker den jeg er meget i tvivl om smykkerne, så kom gerne med input og til sidst, se bort fra mit ansigt, var i byen i går og ligner derfor noget der er løgn først uden noget, bare med perleøreringe 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 13, 2005 · Report post enkelt perlekæde flere tråde - det skal være en lysere farve - men samme model 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 13, 2005 · Report post perlehalsbånd :baa: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 13, 2005 · Report post totalt bling 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 13, 2005 · Report post og min personlige farvorit - kløveren 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 13, 2005 · Report post Jeg ville nok vælge nummer 1 eller 4...kjolens overdel er enkelt og det synes jeg også kæderne er, samtidig med at de er meget elegante... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 13, 2005 · Report post og som bonus - hele kjolen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 13, 2005 · Report post hej stine. kan super godt lide nr. 4 og 5. for selve corsagen er meget enkel og kan derfor godt bære lidt bling (som du siger ) Kunne du ikke lægge et billede i hel figur så skørtet kommer med??? Den er jo bare smuk til dig :hearts: Rinaldo 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 13, 2005 · Report post hej stine. kan super godt lide nr. 4 og 5. for selve corsagen er meget enkel og kan derfor godt bære lidt bling (som du siger ) Kunne du ikke lægge et billede i hel figur så skørtet kommer med??? Den er jo bare smuk til dig :hearts: Rinaldo <{POST_SNAPBACK}> atk for svar.mht. hele kjolen, så se ovenfor - den er lagt ind 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 13, 2005 · Report post Hvor ser du super godt ud :carrot: Den halskæde i den forkerte farve synes jeg er fin til, eller også den med kløveren... Pernille 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 13, 2005 · Report post Kløver eller perlehalsbånd!!!!!!!!!! Og som tidligere sagt: WAUUUUUU 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 13, 2005 · Report post Jeg holder på kløveren eller den helt enkle hvide perlekæde (med 1 kæde) Og hold da op - en fantastisk kjole..... *kram* Mette 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 13, 2005 · Report post tak for de gode råd - og keep them coming 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 13, 2005 · Report post Jeg ville vælge kløveren Heidi 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 13, 2005 · Report post Hvid du også lige vil høre lille min's mening så er perler jo altid smukt og klassiskt, men.... Synes også den med blomsten er fed og går godt i stil med kjolen... Håber du kan bruge det til noget 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 13, 2005 · Report post Jeg er mest til 2´eren men som du selv siger i en lysere farve. Den enkle perlekæde synes jeg er lidt for "pæn" hvis du forstår hvad jeg mener, men halsbåndet er flot! Glæder mig til at se dit valg Tina 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 13, 2005 · Report post Synes den med blomsten var bedst... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 13, 2005 · Report post For at være helt ærlig synes jeg ikke at der er nogen der er helt perfekt. Kløveren eller den i den forkerte farve synes jeg er ok - men ikke helt god alligevel - ved ikke rigtig hvorfor... måske fordi jeg synes der er lidt meget "hud" mellem kjole og smykke... og hals.. har du prøvet med noget der hænger lidt længere nede? Altså noget som lige slipper din hals lidt mere? Du kan forsøge med en alm. kæde som du hænger en snor i og gør den længere eller kortere - bare lige for at se det. ... tror måske at kløveren ville være god - hvis den lige fik lidt mere snor... Bare en tanke fra knirke Dam........ good dress!!!!! :wee: knirke 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 13, 2005 · Report post Hei! Super-søt kjole asså!! Jeg synes det var aller finest med det store perlekjedet (bilde 4) og en veldig god nr to er kløveret. Uansett kan det ikke gå feil med en så flott kjole! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 13, 2005 · Report post Jeg holder altså på perlehalsbåndet! Pilgrimhalskæden synes jeg man har set for meget, og de andre er for små. Men det er en guddommelig kjole!!! WAUV!!!!!!!!!!!!!!!!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 13, 2005 · Report post Jeg ville vælge den enkelte perlekæde. Bare for at værepå tværsså er jeg ikke så vild med kløveren, jeg synes at den tager for meget opmærksomhed. Men det vigtigste er at du har det godt med dit valg. Men du er supersmuk i den kjole. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 13, 2005 · Report post tusind tak for alle jeres svar fsva. det med at den skal være længere, som Knirke forslog, så har jeg valgt det fra da jeg personligt foretrækker noget der er tæt ved halsen, men måske skal man prøve det? pilgrim kæden er bare en venindes jeg har lånt, grunden til at jeg syntes det var så fin er nok at de klare sten minder utrolig meget om dem der er på corsagen, men hvis jeg er den eneste der ser det så er det nok ikke så vigtigt perlehalsbåndet er jeg egt. ikek så vild med, og dog, for jeg får en super lang hals i det den enkeltradede perlekæde syntes jeg måske er lidt kedelig? men skriv endelig fortsat hvad I syntes 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 13, 2005 · Report post For at være helt ærlig synes jeg ikke at der er nogen der er helt perfekt. Kløveren eller den i den forkerte farve synes jeg er ok - men ikke helt god alligevel - ved ikke rigtig hvorfor... måske fordi jeg synes der er lidt meget "hud" mellem kjole og smykke... og hals.. har du prøvet med noget der hænger lidt længere nede? Altså noget som lige slipper din hals lidt mere? Du kan forsøge med en alm. kæde som du hænger en snor i og gør den længere eller kortere - bare lige for at se det. ... tror måske at kløveren ville være god - hvis den lige fik lidt mere snor... Bare en tanke fra knirke Dam........ good dress!!!!! :wee: knirke <{POST_SNAPBACK}> Først : WOW, du er bare så SMUK i den kjole.... !!!! Dernæst er jeg enig med Knirke. Jeg ville gerne se dig med en lidt længere kæde på, kløveren er smuk - kan den evt komme i en længere kæde ? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 13, 2005 · Report post Først : WOW, du er bare så SMUK i den kjole.... !!!! Dernæst er jeg enig med Knirke. Jeg ville gerne se dig med en lidt længere kæde på, kløveren er smuk - kan den evt komme i en længere kæde ? <{POST_SNAPBACK}> kæden på den kan faktisk godt forlænges en del, så måske skulle jeg prøve det ? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 13, 2005 · Report post Jeg hepper på nr. 4 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites