Kalland

Fra Frøken til Frue

1,145 posts in this topic

Jeg er da også her forbi indimellem, men har travlt med projekt og eksamen, så bliver mest bare lige til lidt læsning her inde så jeg er opdateret :denmarkflag: Men ikke til så mange besvarelser for tiden... :(

Men jeg tænker da tit på "Hjejlen" :bearhug:

0

Annonce ♥

Jeg er da også her forbi indimellem, men har travlt med projekt og eksamen, så bliver mest bare lige til lidt læsning her inde så jeg er opdateret :bearhug: Men ikke til så mange besvarelser for tiden... :(

Men jeg tænker da tit på "Hjejlen" :bearhug:

altså jeg kører stort set monolog i min tråd :denmarkflag::denmarkflag:

sådan er det nok bare i perioder:)

0

Allersødeste Trine...

Jeg læser herinde hver dsag, men jeg er lidt distræt pga eksamenerne... Så snart skal jeg nok svare når jeg læser igen...

Knuz Mia :bearhug:

0

Iiiiiiiiiiiiiiih tak allesammen... Hvor var det dejligt lige at høre liv i min tråd... Super at jeg da ved at der er nogen der læser den...

Og Sandra..... Pas su hellere på ellers gider jeg bare ikke komme ned og se dig :P

0

Annonce ♥

Jeg har faktisk tænkt det samme i min tråd!!

Jeg føler heller ikke at der er nogen der gider svare på det jeg skriver!

Men det er nok noget med at følge med i det hele! Der sker jo så meget herinde!

Men jeg følger skam også med i din tråd! Men er nok bare ikke så godt til at skrive!

Lover at prøve at blive bedre til at skrive her!

Samme her... :bearhug:

Har det helt på samme måde :bearhug: Sidder tit og venter på om nogen svarer, men heller ingen svar til mig :bearhug:

Men kigger da herind med jævne mellemrum, bare ikke altid der følger en kommentar med, med det må jeg da blive bedre til :denmarkflag:

:bearhug::(:denmarkflag: Louise

0

Og forresten

HURRAAAAAAAAAA

Så er der kun 80 dage tilbage... Hold da op hvor tiden går... For hver ti dage jeg kan se på tælleren, så vokser mine sommerfugle med 20 *GG*

HVor er det bare fedt *SS*

0

Og forresten

HURRAAAAAAAAAA

Så er der kun 80 dage tilbage... Hold da op hvor tiden går... For hver ti dage jeg kan se på tælleren, så vokser mine sommerfugle med 20 *GG*

HVor er det bare fedt *SS*

Synes godt nok også at tiden lige pludselig løber, synes det var lige før at der var mere end 100 dage til vores.. På lørdag er der 14 dage tilbage nu.. kan slet ikke forstå det..

:(

Og.. Tillykke med de 80 dage søde :denmarkflag:

:bearhug: Louise

0

Glemte helt at fortælle at jeg ringede til kirken idag.. Skulle lige tjekke nogle ting.. Som kom det ellers lige så diskret ud af hende at der forresten var ret mange der skal giftes den dag... Bare i asminderød og fredensborg slotskirke, der er der minimum ti vielser... Så der er 3 før mig i asminderød og en enkelt efter.. Kan godt være det er mig, men det synes jeg godt nok er mange...d e kommer da på lidt af et overarbejde de stakkels præster...

0

Annonce ♥

Glemte helt at fortælle at jeg ringede til kirken idag.. Skulle lige tjekke nogle ting.. Som kom det ellers lige så diskret ud af hende at der forresten var ret mange der skal giftes den dag... Bare i asminderød og fredensborg slotskirke, der er der minimum ti vielser... Så der er 3 før mig i asminderød og en enkelt efter.. Kan godt være det er mig, men det synes jeg godt nok er mange...d e kommer da på lidt af et overarbejde de stakkels præster...

Det er sgu da vildt med så mange brylluper!

Og bare i vores lille kirke er der 4 stk samme dag!

0

Har lige lavet en tråd i smaltalk... skulle lige af med lidt frustrationer.. T blev sq overfaldet ude til en af sine kampe.. Det er sq for dårligt synes jeg...

0

Annonce ♥

Så har jeg fået skrevet en tale... i kan læse den HER.. KOm gerne med kommentarer... Og så var jeg ude hos min veninde idag og hente en kage... Vi skal jo holde skovtursfødselsdag for dem imorgen så fik lige min bager veninde til at lave den for mig... Hva synes I????

post-16460-1150491927.jpg

0

Hvor er det en fin kage.

Beklager jeg ikke har været her et stykke tid, det kommer også til at være lidt sporadisk de næste par uger (lang historie - flytning).

0

Annonce ♥

Nu sætter jeg lige hele talen ind.. I må meget gerne kommentere *SS*

Den er måske lidt lang, men kan den gå an???

Talen til Thomas

Der er vidst ingen her som kender mig, der kan være i tvivl om at jeg godt kan lide at tale, så da muligheden nu er her for at jeg kan tale uden at blive afbrudt, så er jeg jo nød til at gribe chancen.

Først vil jeg gerne takke jer alle for at være her i dag til at dele denne dag sammen med os. Det betyder meget for mig at I er her til at bevidne den kærlighed Thomas og jeg deler til hinanden.

Derefter vil jeg gerne sige tak til dig Laila og resten af Thomas’ familie der er her i dag. Uden Jer var Thomas ikke blevet til den mand han er i dag og som jeg elsker uendelig højt.

Far!! Først vil jeg gerne takke dig for den måde du har taget så godt imod Thomas og Patrick på. Du har fra starten af taget imod dem med åbne arme og det betyder rigtig meget for mig. Dernæst vil jeg gerne takke dig for al den kærlighed jeg har fået fra dig. Selv om jeg ikke biologisk er din datter, så har du ALDRIG behandlet Lea og mig forskelligt. Jeg ER din datter og hvis nogen skulle være i tvivl har du altid fortalt dem at det var jeg.

Du har lært mig hvad ubetinget kærlighed er og det er jeg meget taknemlig for. Jeg vil altid elske dig, specielt for den kærlighed du altid har vist mig.

Til Jer Mor og Morten vil jeg også bringe en tak. Tak fordi I fra starten har taget godt imod Thomas og Patrick og har givet dem en plads i Jeres hjem, det er jeg jer meget taknemlig for. Jeg vil også gerne takke Jer for den støtte og hjælp I har været for os alle tre gennem den sidste svære tid. I har altid gerne lyttet, hvis I havde tid og har altid været klar med råd, gode som dårlige.

Morten!! Du kom ind i en familie med en rigtig vildbasse og en spirende teenager. Det har bestemt ikke altid været nemt, at være dig i familien Kalland, men alligevel har du formået at kunne holde os ud og gennem tiden har du lært at vise os hvor meget du værdsætter os. Den kærlighed du har givet Lea og mig og den kærlighed du har til mor, det er den form for kærlighed du har lært mig at jeg gerne vil have i mit liv.

Og til dig Mor!! Til trods for de mange konflikter vi har haft gennem årene og for de uenigheder der har måtte være, så føler jeg at vi i dag er tættere end nogensinde. Det har ikke altid været nemt at skulle opdrage på en MEGET identitets søgende datter, men selv om du måske til tider har haft lyst til at smide mig ud af bilen med høj fart, så er det endnu ikke sket.

Du har været der i alle faser af mit liv, og for hver fase har du grædt tårer af sorg, glæde og stolthed. Derfor vil jeg gerne give dig denne gave så du kan komme igennem de næste faser af mit liv. (Giv mor en STOR pakke med lommetørklæder) Jeg elsker dig mor.

Men nu skal det jo ikke handle om alle jer. Det skal handle om mig, og det skal handle om Thomas. Det skal handle om det kærlighed vi nærer til hinanden og den rejse vi nu vil tage på ud i livet.

Thomas!!! Det hele gik meget hurtigt fra starten af, ja faktisk flyttede vi jo næsten sammen fra første dag, selv om der nu gik et års tid før jeg officielt flyttede ind. Og fra starten har vi oplevet modgang, men vi er kommet igennem det sammen, vi er blevet stærkere og for hver forhindring vi er kommet over er vi blevet stærkere sammen. Nu har vi så sagt JA!! Til at vi vil dele resten af livet med hinanden, vi har ladet os smede i ægteskabets lænke og derfor for du nu dette af mig (giv ham kuglen med kæden på) Den ægte vare ville have været stærk og tung og ville ikke kunne brydes, lige som jeg håber vores liv sammen vil blive.

Den første gang jeg så dig tænkte jeg ”HAM DER!! Han er SLET ikke noget for mig”, men før jeg vidste af det havde både du og Patrick invaderet mit liv og jeg ville ikke være jer foruden. I starten var det svært og du var endnu ikke vant ved rollen af at skulle være en fuldtids far, men du er ved at have lært det nu. Jeg elsker at se dig og Patrick sammen når I griner og fjoller, når I sidder og putter på sofaen til Disney sjov, når I spiller og leger sammen. Jeg elsker at se det smil du kommer med når Patrick krammer dig og siger han elsker dig og jeg elsker at det sidste ord du siger til Patrick inden han sover er ”jeg elsker dig”, om I har været uvenner eller ej, så er det altid det sidste du siger. Jeg elsker dig fordi du prøver at blive bedre og jeg elsker dig for alle de små ting ved dig som irriterer mig.

Jeg sagde engang til dig at hvis jeg skulle fortælle dig hvor meget jeg elsker dig, så var jeg nød til at opfinde et ord der kunne beskrive alle de følelser jeg har. Jeg har prøvet, men jeg kunne ikke finde et ord der dækkede, til gengæld fandt jeg en sang, der på mange måder beskriver mine følelser for dig. Det er fra en af Pyrus julekalenderne, Jeg har her skrevet hele sangen ned til dig (ræk ham rullen) så kan du altid tage den frem når du har brug for at vide hvad du betyder for mig, men jeg vil kort citere dette der beskriver nogle af mine tanker.

Jeg elsker dig fordi...jeg ved det ikk'..

..ved det ikke med min hjerne,

men med hjertet der slår klik!

Jeg elsker dig langt mer'...langt mer'..

end nu og da og her og der,

langt mer' end blot et enkelt øjeblik!

Jeg ved at du er skabt for mig

og jeg for dig,

og du og jeg,

vil altid holde sammen lige meget hvad der sker!

Den ægte sande kærlighed

går op og ned,

men varer ved -

så derfor er jeg sikker på, vi aldrig skilles mer'!

Til sidst vil jeg gerne bede Jer alle sammen om at rejse Jer op sammen med mig og udbringe en skål for min dejlige MAND.

Jeg elsker dig blomst!!

Thomas længe leve Hurra, hurra, hurra….

Håber I vil komme med nogle kommentarer...

Knuz Trine

0

Håber I vil komme med nogle kommentarer...

Må man godt bare vræle??

Jeg synes det er en utroligt smuk tale... :biggrin:

Jow jow.. sad selv og fik lidt fugt i øjet da jeg skulle læse den op for min veninde den anden dag... Tak for de søde ord *SS*

Knuz Trine

0

Postet billedeDUMME DIG - får mig til at sidde og hyle i min kammerats stue :biggrin: Det er en rigtig god tale. Håber det er ok at jeg lader mig stærkt inspirere af (læs: kopierer) afsnittet med din mor - det passer perfekt på os

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif

0

Annonce ♥

Postet billedeDUMME DIG - får mig til at sidde og hyle i min kammerats stue :biggrin: Det er en rigtig god tale. Håber det er ok at jeg lader mig stærkt inspirere af (læs: kopierer) afsnittet med din mor - det passer perfekt på os

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif

Hvor er du altså bare sød lone *SS* Du kopiere bare løs... Er det afsnittet med tårene??? og kleenexen??? var i tigeren den anden dag og shoppede stor med kleenex, så nu er det klart til den store dag *SS* Så skal jeg bare lige have bestilt lænken fra something blue
0

:biggrin: Hey smukke - har kommenteret din tale andet steds - men skiver gerne igen hvor fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin den er http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Var det forfatter du sagde du skulle være????? :super:

PISSE FLOT KAGE forøvrigt ;)

0

Hvor er du altså bare sød lone *SS* Du kopiere bare løs... Er det afsnittet med tårene??? og kleenexen??? var i tigeren den anden dag og shoppede stor med kleenex, så nu er det klart til den store dag *SS* Så skal jeg bare lige have bestilt lænken fra something blue

Tja, det var godt nok den med at smide ud af bildøren i fuld fart :biggrin: Jeg gik hende vist meget på nerverne under min pubertet http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif Men vi har det så godt sammen nu.

0

Tja, det var godt nok den med at smide ud af bildøren i fuld fart :biggrin: Jeg gik hende vist meget på nerverne under min pubertet http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif Men vi har det så godt sammen nu.

Hehe... Faktisk så engang jeg var yngre... Mener det var dagen før Alexandre og prinsens bryllup, der satte hun mig af 10 km fra mit hjem på vejen i snesstorm kl 12 om natten og så måtte jeg ellers gå hjem.. Lidt ufortjent men har jo nok selv været lidt uden om det
0

Tja, det er bare svært at se i situationen, min mor har også gjort noget lignende, dog knap så langt hjemmefra, i dagtimerne, om sommeren - jeg kan sgi godt forstå hende - mage til rejekælling skulle man lede længe efter (mig) :biggrin:

0