Guest Gitte-Majbrud

Topfigurer

484 indlæg i dette emne

Her er vores :) Min mand havde fået den custom made på en amerikansk hjemmeside, dog så han at da vi fik den, var den sendt fra Kina. Jeg vidste ikke noget om den inden dagen, så måtte bare vente og se. Ved ikke lige helt hvor godt den ligner os, men der er et billede af os til sammenligning :)

post-46110-0-34383100-1310302219.jpg

post-46110-0-91442600-1310302235.jpg

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores topfigur fortjener da også en plads her. Den er lavet i Ungarn i en særlig marcipantopfigurbutik, der laver topfigurer efter billeder af folk, og lad os bare slå fast, at resultatet på ingen måde ligner, men figuren er stadig så sød, at vi bruger den.Læg mærke til gommens flade hoved - de havde i butikken givet ham en høj hat på, som de så tog af (??) efter en masse brok fra hende, der hentede den for os dernede.post-45668-0-49775600-1308288793.jpgpost-45668-0-00224200-1308288806.jpg
Den er så fed! Og sød :):thumbsupsmileyanim: Ligner den ikke lidt den, der er i 16#? :)
Hahahaha... OMG det gør den da også alt for meget!! Tror sgu, vi har været udsat for vaskeægte østeuropæisk humbug - personlig kagefigur my ass -HAHA-
-HAHA-

-HAHA-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er så forelseket i de topfigurer hvor armene er formet i ringe der nærmest danner uendelighedstegn - det blev kringlet me tror i ved hvad jeg mener :D

min forlovede snakkede om at han godt kunne tænke sig en hvor det "bare" var to ringe flettet ind i hinanden - og jeg elskede ideen..

MEN nu er jeg altså faldet for de forskellige figurer der danner det samme...

hvor har i fundet de forskellige - ku se en af jer havde bestilt hjem fra london - men ku ikk rigtig se hvor resten var fundet - og der har da været nogle stykker imellem :)

Redigeret af Maiken Duga
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

293457_10150285550419096_554759095_7530267_1085884_n.jpg

Her er vores topfigurer - de er bestilt (og fremstillet) af en lokal glaskunstner i Aalborg... smile.gif

Dem er jeg total vilde med - også fordi at det ikke er nogel, man bare lige ser alle steder :loveflag:

Redigeret af Andrup pigen :))
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kunne godt tænke mig bambi/rensdyr. som top figur . Er der nogen af jer der ved hvor jeg kan finde dette. Min kæreste er nemlig vild med john deer, så for at flette det ind på en sød måde, vil jeg sætte sådanne to som top figurer. Hilsen rikke

man kan finde dem på ebay til cupcakes , eller hvad med at købe 2 af børne traktorene og "pynte" dem lidt..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kunne godt tænke mig bambi/rensdyr. som top figur . Er der nogen af jer der ved hvor jeg kan finde dette. Min kæreste er nemlig vild med john deer, så for at flette det ind på en sød måde, vil jeg sætte sådanne to som top figurer. Hilsen rikke

http://www.br.dk/Brands/SCHLEICH/D%C3%A5dyr.aspx?id=875650&q=d%C3%A5dyr

http://www.br.dk/Brands/SCHLEICH/R%C3%A5dyr.aspx?id=875649&q=r%C3%A5dyr

Dér var der et sødt par. (:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ih hvor er der mange fine, jeg har søgt og søgt, men slet ikke kunne finde nogen i Danmark, der er lidt mere specielle.

Men hvorfor skal det være Danmark - søg på ebay - der er sindssygt mange - og så bare søg i EU evt... Jeg synes ellers jeg at er faldet over nogle fine nogen på danske sider - men det kommer an på hvad man gerne vil have..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil bare så gerne have en topfigur hvor både brud og gom har blond hår, og gommen har lyst tøj på. Nogen der kan hjælpe med link? Jeg tror jeg kigger de forskellige steder :rolleyes:

http://www.ebay.com/itm/Comical-Bride-Groom-Novelty-Funny-Wedding-Cake-Topper-/250965729482?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3a6eb920ca

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer