Sign in to follow this  
Followers 0
Guest MSSO

Nylonstrømper

24 posts in this topic

Hej.

Jeg mangler nogle selvsiddende nylonstrømper til den store dag. Har købt min kjole hos LILLY, men kunne ikke købe nylonstrømper hos dem (de sælger dem ikke længere). Salgsekspedienten oplyste mig om, at strømper svarende til de strømper de tidligere solgte sagtens kan købes andre steder. Hvor har I købt jeres nylonstrømper, og hvad har I givet for dem?

Da jeg købte min brudekjole, prøvede jeg den selvfølgelig, og opdagede at underskørterne rev mine nylonstrømper i stykker. Nu havde jeg godt nok almindelige nylonstrømper på den dag, hvor jeg prøvede kjolen, men lignende bør jo ikke ske på bryllupsdagen. Er der nogle, som har erfaringer på dette område (hvordan dette undgåes)?

Bettemusen :heart:

Edited by MSSO
0

Annonce ♥

Annonce ♥

JEg havde også nylonstrømper på mine var selvsiddende men jeg havde ingen problemer, jeg havde strømperne på først og så fik jeg kjolen på senre inkl. skørtet men det kom jo over hovedet så det var der ingen problemer i og de er ikke løbet eller noget som helst.

0

De bedste selvsiddende strømper jeg har prøvet er "Dim Up Sublim".

De holder vildt godt og sidder perfekt, selv på lidt fyldige lår.

Jeg plejer at købe dem i Metro, der koster et par godt 60kr.

:heart:

Annie

Hej Annie

Hvad er det for en font du bruger i dit monogram. Det ser super godt ud !!!!

Kh Xzenia

0

Annonce ♥

Annie

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Annie

Kh Xzenia

<{POST_SNAPBACK}>

Tak, det bliver kæresten glad for at høre, det er ham der har lavet monogrammet. Den hedder Renaissance.

Annie

Edited by AnnieW
0

Annie

Hej Annie

Kh Xzenia

Tak, det bliver kæresten glad for at høre, det er ham der har lavet monogrammet. Den hedder Renaissance.

Annie

Ok - gad vide om jeg har den installeret. Checker med det samme. For den bliver jeg nødt til at prøve af.

Tusind tak for svar

KH Xzenia

0

Jeg købte strømper hos WOLFORD. De var lidt dyre, mener det var tæt på 200 kr. Men jeg købte to par, for HVIS de nu løb på dagen. Men da de nu var så dyre, så byttede jeg bare det ekstra par bagefter, og fik penege retur.

Men de løb altså heller ikke, for kvaliteten er bare :heart:

0

Annonce ♥

Havde egentlig tænkt mig bare ben - det dur måske ikke??? dato: 17. juni

<{POST_SNAPBACK}>

Selvfølgelig kan du ha' bare ben - det er jo sommer :cheerleader3:

Jeg var til et bryllup hvor brudens strømper løb -det havde vi meget sjov ud af,for hun valgte at lade sin nybagte mand hjælpe med at få dem af til stor moro for gæsterne ( Han forsvandt op under hendes skørter)

Edited by Dorothea
0

Jeg havde Wolford strømper, og de er sikkert udmærkede, men de holdt altså ikke til tylunderskørtet....

Heldigvis gik min kjole helt ned til gulvet, så der var ikke en sjæl der så det... før bryllupsnatten selvfølgelig :cheerleader3:

Jeg ved ikke om der er en løsning på det - tyl mod nylonstrømper er nok bare ikke en god kombination...

0

Annonce ♥

Jeg havde Wolford strømper, og de er sikkert udmærkede, men de holdt altså ikke til tylunderskørtet....

Heldigvis gik min kjole helt ned til gulvet, så der var ikke en sjæl der så det... før bryllupsnatten selvfølgelig :cheerleader3:

Jeg ved ikke om der er en løsning på det - tyl mod nylonstrømper er nok bare ikke en god kombination...

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det er lige den situation, som jeg tænker på. Nu har kæresten jo nok set mig med nylonstrømper, som er løbet, men hvad gør jeg, når jeg skal vise strømpebånd!? Det er jo ikke fedt at vise løbne strømper frem. Hvad gjorde du?

Bettemusen :cheerleader3:

0

hejsa tøser :hug:

jeg arbejder til daglig med salg af undertøj og strømper. hvad angår strømper findes der mange gode mærker på mærket alt for enhver smag og prislage. dim er et godt suplement, hvis man ikke vil give flere hundre kroner for et par strømper. :bearhug: prisen ligger for et par dim strømper fra 59 til 99 kroner og er til at overkomme og der er et bredt udvalg.

hvad angår Wolford, så er vi oppe i den dyre ende, men kvaliteten er super gode. holder længe hvis man vedlige holder dem ordentligt. jeg vasker mine i hånden, da der er jeg sikker på, at jeg skåner dem mest og der er indet der kan rive dem i stykker ( det gælder alle nylon strømper for den sagsskyld, HÅNDVASK DEM) .

jeg vil ikke sige, at det ene er bedre end det andet, men spørg dig selv, hvad er dit behov og hvor tit kommer du til at bruge dem. for man behøver ikke at bruge mange penge på et par strømper.

knus annmarie :blush:

0

Nu har jeg lige købt 2 par wolford selvsiddende strømper til brylluppet, og jeg har altid problemer med at selvsiddende laver rullepølse effekten for enden af låret :blush:

Så jeg var lidt skeptisk med hensyn til selvsiddende, men ekspedieten overtalte mig til at købe selvsiddende. Så jeg måtte jo lige prøve dem på igår, og hold kæft hvor er de behagelige, og da var slet ikke nogen rullepølse at se :carrot:

Så jeg kan kun anbafale Wolford :bearhug:

Pernille :hug:

0

Annonce ♥

Nu I har så mange gode foslag til nylonstrømper, er der så nogle, der ved, om man kan få selvsiddende strømper, hvor selve nylonen er brun, men hvor blonden er hvid?

Jeg vil nemlig gerne have de hvide blonder som undertøjet også har, men gider ikke rigtig have hvide ben! Findes der en løsning?

Jeg skal giftes om 2 uger, så det er nok for koldt ikke at have nylonstrømper på!

Roxie :bearhug:

0

Heldigvis gik min kjole helt ned til gulvet, så der var ikke en sjæl der så det... før bryllupsnatten selvfølgelig :hug:

Ja, det er lige den situation, som jeg tænker på. Nu har kæresten jo nok set mig med nylonstrømper, som er løbet, men hvad gør jeg, når jeg skal vise strømpebånd!? Det er jo ikke fedt at vise løbne strømper frem. Hvad gjorde du?

Bettemusen :bearhug:

Jeg havde ikke noget strømpebånd på.... så det var ikke noget problem :blush:

Problemet var i øvrigt ikke at de løb, men at underkanten på underskørterne krassede lidt i overfladen, så de kom til at se "nuprede" ud. Håber du finder en løsning du kan leve med - måske skifte nylonstrømper lige inden du skal vise strømpebånd?

0