Trudelutt

Trudelutt og makkers udendørsbryllup

114 posts in this topic

Annonce ♥

HUSKELISTE (som er stjålet fra en annen her inde)...

grøn = på plads

gul = overvejet, startet

rød = ikke startet

Overordnet:

Dato: 29.07.2006

Vielse: Kl. 14.30

Festlokation: Bellahøj er bestilt

Budget: er lagt - håber vi ikke har glemt noget - vi regner med at det bliver ca. DKK 100.000 til ca. 65 gæster

Fotograf: Bestilt

Transport: Bestilt

Overnatning, gæster: Sender overnattingsmuligheter som eget ark i invitasjonene

Overnatning, brudepar: hjemme

Brudebuket: kæresten har fået farvekort, og han har endelig bestilt tid :heart:

Knaphulsblomster: det ordner kæresten, til sig selv, forlover og min far

Administrativt:

Gæsteliste

Inbydelser

Frimærker til indbydelser

Ønskeliste

Gavekoordinator: Brudens mor

Bordplan: E-bord, alle har nu fået plads

Vielse:

Ægteskabserklæring: prøveattest er nu modtaget

Vielsesringe: er købt

Giftefoegd: gommens stedfar

Vielsessted: ude ved en smuk sø

Vielsessted plan b ved regnvejr: rådhussalen bestilt

Musik før vielsen: trompetist er bestilt

Musik efter vielsen: Michael og hans gitar

Risposer: ordner Isabella

Forlover, brud

Forlover, gom

Reception:

Sted: Bellahøj

Drikkelse: bestilt og aftalt

Gaveoppakning:

Tre gode venninner har sagt ja

Middagen:

Toastmaster

Bordpynt: er aftalt

Velkomst drinks

Forret

Hovedret

Dessert

Dessertvin

Cognac/likør

Bryllupskage

Festen:

Nattmat

Dansemusik: 2 venninder hjelper til, CDer er fundet

Bruden:

Kjole: Har købt bryllupsmusens dejlige Rembo!!!

Strømper/strømpebukser

Sko: har købt nogle rigtig flotte!

Strømpebånd: har fået af min mor

Undertøj: købt hos figleaves

Smykker: halskede lånes af min mor

Slør: skal jeg ikke have på

Hårpynt:

Noget nyt: sko og undertøj

Noget lånt: smykker fra min mor

Noget blåt: sløjfe på strømpebånd

Noget gammelt: Noget fra svigermor??

Frisør

Make up: bestilt

Negle: har sat på, og har tid for påfylding ugen før bryllupet

Gommen:

Flot jakkeset med ekstra lengde

Sko

Frisør: Ordner jeg som altid

Efter brylluppet:

Morgengave: manchetknapper er købt

Rensning af kjole og jakkesæt

Fremkaldelse af billeder

Giv meddelelse om evt. navneændring til arbejdspladsen, banken, i passet ovs.

Gave til toastmaster, + andre, der har hjulpet.

Takkekort

Edited by Trudelutt
0

FESTLOKALE

Etter nøye gjennomgang av budsjett, samt besøk på flere mulige festlokaler bestemte vi oss for Bellahøj. Det er simpelthen bare så flott der!!!

post-16767-1137111793.jpg

Edited by Trudelutt
0

Annonce ♥

sidder med små tårer i øjenkrogen - det er så romatisk en fortælling.

Glæder mig til et følge med - HUSK BILLEDER:

:heart:

Takk for det :heart:

Du ble nok også den eneste der fik lese den, ettersom min kjære helst ikke ville ha det liggende ude i full offentlighed :heart:

0

VELKOMMEN TIL.....

Nåede ikke jeres historie men glæder mig til at følge din planlægning som det ser ud til du allerede er godt igang med...

PØJ PØJ

Knuzzer fra Mimse..

0

Annonce ♥

Så har jeg bestilt frisør, og det er bare deilig å være ferdig med en ting til :bearhug: .

De skulle ha 1000 kr, og det synes jeg er helt ok (ja det er mange penger, men jeg er helt sikker på at jeg blir fornøyd).

Har også bestilt legging af make-up i Magasin, og de skulle have kr. 0 :bearhug: Hun var bare supersøt henne jeg talte med. Var ellers overbevist om at jeg skulle gjøre det selv...

Var også ude og lede efter undertøj. Efter lang tid og mindst 35 prøvninger fant jeg en bh jeg rigtig godt kunne lide. Men så tilhørte bare de grimmeste trusser, så jeg reiste hjem uden noge nyt :blush:

0

Annonce ♥

Som jeg har skrevet i en annen tråd har jeg kjøpt bryllupsmusens fantastiske rembo! Og jeg vil bare gjerne ha den på hele tiden. Men det kan jeg jo ikke... :blink:

Og ettersom jeg ikke har noen bilder av meg selv i den ennå, legger jeg heller link til rembos hjemmeside. Så kan I jo selv se hvor flott den er

:bearhug::bearhug::blush:

Kjolens overdel

Kjolens nederdel

0

HÅRET

Så var det håret da... Er veldig usikker på hvad jeg egentlig ønsker, men tror jeg vil ha noen perler eller blomster i... Også det meste av håret satt opp, og nogle enklete lokker som henger "tilfeldig" ned foran.

Også noen bilder...

post-16767-1137781322.jpg

post-16767-1137781342.jpg

post-16767-1137781361.jpg

post-16767-1137781379.jpg

post-16767-1137781395.jpg

Edited by Trudelutt
0

Annonce ♥

I dag har vi vært ute i "åbent hus" på Bellahøj, og vil gleder oss bare enda mer til vores bryllup :loveshower::loveshower::loveshower:

Min kjære, som er helt vild med alt som er søtt, gikk helt amok i bryllupskage :bearhug: Og da jeg sa jeg ville overlate kagebestillingen til ham, og at han må velge helt selv hvordan den skal være, ble han som et lite barn :bearhug: Det eneste jeg gjerne vil være med til at bestemme på kagen er toppfiguren. Er der noen som har gode forslag til hvor man kan finne gode noen av slagsen? Jeg har sett de fantastiske Simpsons figurer her inne, men de er bare villt dyre, og sikkert umulig å få tak i. Jeg kunne tenke meg en rigtig søt en, og helst ikke det klassiske par i hvit kjole og sort jakkesett...

0

I dag har vi vært ute i "åbent hus" på Bellahøj, og vil gleder oss bare enda mer til vores bryllup :loveshower::loveshower::loveshower:

Min kjære, som er helt vild med alt som er søtt, gikk helt amok i bryllupskage :cheerleader3: Og da jeg sa jeg ville overlate kagebestillingen til ham, og at han må velge helt selv hvordan den skal være, ble han som et lite barn :) Det eneste jeg gjerne vil være med til at bestemme på kagen er toppfiguren. Er der noen som har gode forslag til hvor man kan finne gode noen av slagsen? Jeg har sett de fantastiske Simpsons figurer her inne, men de er bare villt dyre, og sikkert umulig å få tak i. Jeg kunne tenke meg en rigtig søt en, og helst ikke det klassiske par i hvit kjole og sort jakkesett...

Hej din søde pige.

Tænk at jeg skulle helt om på side 5 for at finde din tråd. Tsk, tsk! :) Det må vi da lave om på!

I 'inspiration via billeder' startede jeg en tråd med topfigurer, og flere har allerede lagt deres figurer ind. Måske kan det give lidt inspiration. -HAHA-

Mange hilsner fra Gitte

0

Skam mig for ikke at have været forbi og ønske dig velkommen *SS*

Ja de der mænd og kager... så bliver de fem år igen og står med en hel tier nede hos slikmutter og kan gå helt amok *GGG* Skal blive spændende at se hvad han kommer frem til *SS*

Der er rigtig mange godt og anderledes topfigurer i den tråd smukke Gitte.Majbrud nævner *SS* Jeg fandt mind er og synes bare den er perfekt til os.. Især mig der er vild med køer *SS* Men døm selv *SS*

post-16460-1140791976.jpg

0

Annonce ♥

Rigtig flotte invitationer I har lavet.

Er altid sjovt at følge med i din planlægning, da vi skal giftes samme dag! Vi var også tæt på at vælge Bellahøj som feststed :blink:

Godt at vide om en anden som skal giftes samme dag, så kan vi udveksle stressreaktioner :yay:

0