Trudelutt

Trudelutt og makkers udendørsbryllup

114 posts in this topic

Så har vi endelig bestemt menyen, og jeg bliver sulten af at skrive den ned her :blink:

Velkomstdrink:

Bellahøj Special (Martini D’Oro og Tonicvand)

Forret:

Varmrøget Laks anrettet på sprød Salat med Vinaigrette, hertil lun Flûte og Smør

Mellemrett:

Rødvinssorbet

Hovedrett:

Kalvemørbrad farseret med soltørret Tomat og Trøffel

Braiserede Bønner, Kartoffeltærte, Porrefrit, hertil mild Pebersauce

Dessert:

Desserttallerken med et lille stykke is, et lille stykke kage og frisk frugt

Nattmad:

Kartoffel-porresuppe med Purløg og Bacontern, hertil lun Flûte

Edited by Trudelutt
0

Annonce ♥

Jeg kan godt forstå, I var tilfredse og glade for invitationerne. De er vildt flotte! :blink:

Hvor er det bare et flot feststed... og lækker menu.. Du er ikke den eneste, der sidder og bliver lidt sulten! :bearhug:

:bearhug:

0

Så har vi bestemt os for at gå til brudevalskursus

:blink::bearhug::bearhug:

Har bestilt tid onsdag inden bryllupet, da de anbefalte på danseskolen at lære det så tet opptil bryllupet som mulig.

Gleder meg virkelig masse, og min kæreste synes også det var en rigtig god idé. En på mit arbejde blev gift i weekenden, og da jeg spurgte ham om han ville ha lavet om på noget, sagde han at han ville ønske han havde lært brudevalsen bedre inden dagen, samt havet en professjonel fotograf i stedenfor en venn. De fik nemlig ikke nogen rigtig gode billeder :griner:- Jeg er glad vi ombestemte os og bestilte en fotograf for en måned siden...

Edited by Trudelutt
0

Annonce ♥

Så har vi endelig bestemt menyen, og jeg bliver sulten af at skrive den ned her :bearhug:

Velkomstdrink:

Forret:

Varmrøget Laks anrettet på sprød Salat med Vinaigrette, hertil lun Flûte og Smør

Mellemrett:

Rødvinssorbet

Hovedrett:

Dessert:

Nattmad:

Sad og læste jeres menu igennem og undrede mig over jeres velkomsdrink :blink:

Det lyder ellers lækkert alt det andet.

- Lisen

0

Så har vi endelig bestemt menyen, og jeg bliver sulten af at skrive den ned her :bearhug:

Velkomstdrink:

Forret:

Mellemrett:

Rødvinssorbet

Hovedrett:

Dessert:

Nattmad:

Sad og læste jeres menu igennem og undrede mig over jeres velkomsdrink :blink:

Det lyder ellers lækkert alt det andet.

- Lisen

Ha ha ha, det må jeg visst se at få rettet op i :bearhug:

0

Hej,

Tænk sig at der var en 29 juli brud jeg havde overset.... tsk tsk!

Det lyder vildt lækkert med den menu I har besluttet jer for - det er rigtigt skønt med en lille sorbet som mellemret, det kan jeg godt forstå at I har valgt :)

Det ser også rigtigt hyggeligt ud med jeres feststed (men nu har jeg jo også et svagt punkt for bindingsværk, for det er vores feststed også :) )

Vi har også valgt en proffesionel fotograf netop fordi vi gerne vil være sikker på at vi får nogle gode billeder - det er rart at have ro i sindet og vide at billederne er i gode hænder :)

Glæder mig til at følge med i de sidste dage af din planlægning - der er jo kun 33 dage tilbage :)

:balloons:

0

Annonce ♥

Jeg er også villt glad for menyen, og de siger at rødvinssorbeten er rigtig opfriskende! Jeg synes bare det er rigtig flott med bindingsverk, og jeg er overbevist om at alle vores norske (også de danske selvfølgelig) synes det er superromantisk. Det er virkelig noe vi forbinder med Danmark!

Også må jeg jo bare sige: godt valg af dato, julibrud, vi må krydse fingre for godt vejr! :whistle:

0

Uff, så er jeg ved at få stress. Vi sendte vores vielesattest for ca 10 dage siden, og nu er jeg bange for at vi ikke får den tilbage inden 29. juli hvor vi skal giftes :)

Hvad sker der hvis vi ikke får den til tiden? Må vi så ikke giftes????

:biggrin:-HAHA-:hug:

0

Uff, så er jeg ved at få stress. Vi sendte vores vielesattest for ca 10 dage siden, og nu er jeg bange for at vi ikke får den tilbage inden 29. juli hvor vi skal giftes :biggrin:

Hvad sker der hvis vi ikke får den til tiden? Må vi så ikke giftes????

-HAHA-:hug::blush:

Det var måske også lidt sent at indsende den, men mon ikke de får lavet den færdig til jer. Ellers må I jo rykke for den. I bund og grund er det jo andet end et stempel og en underskrift der skal til. :)

0

Så skedde det som ikke skulle ske...

I mandags skulle vi til scanning for første gang, og vi glædet oss helt villt til at se vores lille ny der inde i min mave. Da det blev vores tur, smilte vi fra øre til øre og jeg kunne nesten ikke vente med at få min trøje af og lægge mig ned på sengen ved jordmoren. Hun finner fosteret, og jeg forstår på hende med det samme at der er noget galt. Hun siger så at der dessverre ikke er liv, og den lillebitte krop må fjernes. Jeg blev helt tom og følelsesløs indeni. Det var grusomt at få den besked, for vi var slet ikke forberedt på det. Vi var jo overbeviste om at dersom det lille foster døde, ville det komme ud som ved en "normal" spontan abort, og ikke blive der inde i 4 uger efter det lille hjertet havde sluttet at slå.

Vi fik så tale med en læge som anbefalte os en udskrabning den nedste dag. Jeg begynte først at græde da hun sagde "udskrabning". I de tre sidste måneder havde vi talt om den lille ny hver eneste dag, tænkt på navne, børneværelse og foreldreorlov. Jeg havde glædet mig helt villt til at gå i mod min kommende mand i smuk brudekjole med hans barn i maven på vores bryllup. Jeg knak fuldstendig sammen i bilen på vej hjem fra hospitalet.

I går var jeg så tilbage på hospitalet og fik foretaget indgrepet. Heldigvis havde jeg min kære ved min side hele tiden, bortset fra da jeg var i narkose. Han blev også hos mig hele dagen da vi var kommet hjem. I dag sidder jeg så her alene. Det føles fryktelig at der ikke længer skal komme en lille en til januar. Og jeg må ikke gå på arbejde før i morgen, så jeg har masse tid til at tænke på det. Har en rigtig tung dag, og håber at det ikke vil ødelegge glæden ved vores bryllup om under 3 uger....

0

Annonce ♥

Jeg skal selv scannes idag om 45 min faktisk................

Jeg har også termin i januar............. håber selv meget på at alt er som det skal være...........

Jeg føler virkelig med dig..... :bearhug: ........ Havde du ikke kunne mærke på din krop at den ikke var så meget anderledes den sidste tid op til scanning?

0

Jeg skal selv scannes idag om 45 min faktisk................

Jeg har også termin i januar............. håber selv meget på at alt er som det skal være...........

Jeg føler virkelig med dig..... :bearhug: ........ Havde du ikke kunne mærke på din krop at den ikke var så meget anderledes den sidste tid op til scanning?

Ikke for at skremme, men min kropp oppførte sig som den var gravid. Da jeg blev poltet sidst weekend sagde mine norske venner som ikke havde set mig i lang tid: gud, dine bryster er blevet store! Brystvortene var fremdeles svært ømme, og så også anderleder ud (som de har gjort siden jeg blev gravid), min mave blev ved med at være opblæst, og jeg har ikke haft nogen form for blødning. Jeg har vært ekstremt træt i gjennom de første tre måneder, og det har heller ikke forsvundet selvom den lille har vært død i 4 uger... Med andre ord, min krop har opført sig som den var gravid. Den har nok ikke opfattet at der ikke lengere var noget liv, og derfor heller ikke utstødt fosteret.

Jeg ønsker dig al mulig held og lykke i dag!!!!!

:biggrin:

Edited by Trudelutt
0

Annonce ♥

Hvor en forfærdelig oplevelse - jeg sidder mundlam med en kæmpe klump i halsen og tårer i øjnene - hvor jeg føler med jer og sender jer mine varmeste tanker

kærligst, Stine

arj puha...... :bearhug: føler med dig, ved at det må være en svær omgang du/i er igennem.

Pas på dig selv, sørg for at få talt ud omkring din kæmpe sorg.

:biggrin: Lisen

Mange tak til jer begge to. Heldigvis er min kæreste en fantastisk støtte. Han er også frygtelig trist. Og vores venner og familie er helt suverene i denne vanskelige tid.

Det var meget trist at fjerne babytickeren som jeg har haft nederst på min signatur på bryllupsklar de sidste 2 måneder... Jeg håber jeg snart kan oprætte en ny...

0

Åh nej - det gør mig virkeligt ondt at høre!! -HAHA-

Jeg håber I kommer igennem det sammen og alligevel kan nyde jeres store dag om 3 uger - og så håber jeg inderligt, at I under alle omstændigheder vil blive forældre til næste år... :bearhug::biggrin::biggrin:

0

Trudelutt.... jeg har sendt dig en PM..... :bearhug:

Mange takk for din PM! :biggrin:

Jeg har lest den og det var rigtig god støtte. Heldigvis har jeg ikke fått de reaksjoner fra venner og familie, men det er godt at være advaret hvis det skulle dukke opp senere! Det har jo foreløpig kun gået 2 dage...

0

Annonce ♥

Det var da så lidt... :biggrin:

Det lyder som at du har en rigtig god og kærlig familie og vennekreds, så brug dem endelig i denne svære tid.

Og husk at du til enhver tid kan skrive til mig, hvis du har brug for at snakke med en der står sådan lidt "udenfor".....

Flere STORE :bearhug: fra Marianne

0

Det er så ubeskriveligt uretfærdigt, at man får lov at gå rundt og være helt ekstatisk lykkelig i over to måneder... For derefter at blive så lykkelig, at man aldrig tror, man kommer til at smile igen -HAHA-

Jeg er meget ked af det på jeres vegne og jeg håber inderligt, at I kommer igennem dette og ud på den anden side som hele mennesker.

I vil altid have hinanden... :biggrin:

Pas på dig selv :biggrin:

Kærligst :bearhug:

0

Så får jeg heller forsøge at lave lidt hyggelig stemning i den her tråd... Eftersom jeg har vært hjemme alene hele dagen og været desperat efter at få tankene væk fra den lille som ikke er der mere, har jeg taget mig sammen og fotograferet lidt.

Her er et billede af mine smukke sko som passer rigtig godt til min kjole. Dessverre skulle jeg give en halv bondegård for dem, men jeg forelsket mig totalt med det samme jeg så dem, også er det suverent godt at have på!

post-16767-1152116152.jpg

0