Trudelutt

Trudelutt og makkers udendørsbryllup

114 posts in this topic

Puha, hvor jeg dog føler med dig. Man gør sig jo nogle tanker fra det øjeblik hvor graviditeten er en realitet :bearhug: Du skal have lov til at være ked af det nu - det vil jeg ikke tage fra dig, men at I har været rigtig uheldige denne gang, betyder jo ikke at det ikke vil lykkes for jer næste gang. Så sørg over et lille pus og når du er klar, kan du glæde dig over det næste der kommer til jer.

:biggrin::biggrin:-HAHA-

Beatles

0

Annonce ♥

Åhhhh... :banned:

Jeg ved slet ikke havd jeg skal sige, det er jo en forfærdelig ting når et lille liv ike bliver til noget... jeg læste faktisk engang at 1 ud af 10 graviditeter ikke bliver til noget fordi barnet ikke er raskt.. Jeg synes det er forfærdeligt for jer og håber at i snart får et nyt lille liv at glæde jer over.. men i første omgang må i glæde jer over jeres bryllup og den dejlige dag det bliver.. Ja og så må i jo prøve at undfange jeres kærlighedsbarn på bryllupsnatten.. *ss*

Mange af dem her fra mig :bearhug:-HAHA-:biggrin::super::biggrin:-HAHA--HAHA-()()

Knuz Mia -HAHA-

0

Annonce ♥

Også lige et billede af mit undertøj....

Da jeg spurgte min kære om han ønsket noget specielt undertøj til bryllupsnatten sagde han at han helt ville se mig i bh og trusser (argh hvad er han kedelig... :sleepy: )

Men jeg synes det blev rigtig flot det jeg købte ligevel

post-16767-1152122803.jpg

post-16767-1152122991.jpg

også ett av den fine eske det kom i:

post-16767-1152123116.jpg

(Tak til stineka for tips om Figleaves!!!!)

0

Skønne sko!!!! -HAHA-

:bearhug::biggrin::biggrin:

Takk for det! Jeg skulle akkurat til at spørge om jeg måtte komme til globryllup den 12. juli eftersom du skal giftes i Lyngby, men så lagde jeg mærke til det var 2 år til -HAHA- Så får jeg heller vente lidt....

0

Skønne sko!!!! -HAHA-

:bearhug::biggrin::biggrin:

Takk for det! Jeg skulle akkurat til at spørge om jeg måtte komme til globryllup den 12. juli eftersom du skal giftes i Lyngby, men så lagde jeg mærke til det var 2 år til -HAHA- Så får jeg heller vente lidt....

Du er MERE end velkommen! -HAHA-

:super:

0

Annonce ♥

Men hov! Skal I også giftes i Lyngby Kirke?! -HAHA-

Nei, vi skal giftes ude ved Søllerød Sø, men vi bor i Lyngby -HAHA-

Jamen så bliver vi da nødt til at mødes en dag!!! :bearhug:

Hvis du altså har lyst :biggrin:

:biggrin:

0

Men hov! Skal I også giftes i Lyngby Kirke?! -HAHA-

Nei, vi skal giftes ude ved Søllerød Sø, men vi bor i Lyngby :super:

Jamen så bliver vi da nødt til at mødes en dag!!! :biggrin:

Hvis du altså har lyst -HAHA-

:biggrin:

Det kunne være rigtig hyggelig :bearhug:

Men jeg tror dog det må blive efter bryllupet, da jeg har en million ting at ordne før den store dag... -HAHA-

0

Annonce ♥

Kære Cathrine -HAHA-

Det gør mig utrolig ondt at høre om jeres store tab. Det er dejligt, at din kæreste er der for dig. Du må bare sige til dig selv, at det var det bedste for barnet, da det måske var sygt - men lige meget hvad, så ved jeg, at det gør utrolig ondt :bearhug:

Jeg har faktisk selv termin i januar 2007, derfor har jeres oplevelse virkelig gjort indtryk på mig. Jeg har endnu ikke været til NF-scanning, men jeg håber det bedste ... :blink:

Jeg håber, at du trods alt får en dejlig bryllupsdag i din smukke kjole -HAHA-

Knus fra Gitte

0

Kære Cathrine -HAHA-

Det gør mig utrolig ondt at høre om jeres store tab. Det er dejligt, at din kæreste er der for dig. Du må bare sige til dig selv, at det var det bedste for barnet, da det måske var sygt - men lige meget hvad, så ved jeg, at det gør utrolig ondt :blink:

Jeg har faktisk selv termin i januar 2007, derfor har jeres oplevelse virkelig gjort indtryk på mig. Jeg har endnu ikke været til NF-scanning, men jeg håber det bedste ... :blink:

Jeg håber, at du trods alt får en dejlig bryllupsdag i din smukke kjole :bearhug:

Knus fra Gitte

Mange tak for det, Gitte

Det er nu en uge siden vi fik beskeden, og vi har det efter forholdene godt. Heldigvis har vi bryllupet som en positiv adsprædelse for tankene :iloveyou:

Jeg glæder mig helt villt til at have din/min smukke kjole på en heeeeeeeeeeeeeeel dag :loveshower:

-HAHA- Trudelutt

0

Så har vi endelig modtaget vores prøveerklæring fra kommunen -HAHA- Jeg var bange for at vi sendte papirene for sent, men i vores kommune har de tydeligvis ikke travlt med alt mulig andet :carrot:

0

Annonce ♥

Jeg synes, du har sådan en fin tråd, jeg kan ikke forstå, jeg ikke har skrevet i den (troede jeg havde...) Men hvor ser det hele bare godt ud -HAHA-

Og så blev jeg jo ked af det, det er virkelig synd for jer. Men det virker som om, I er gode til at forholde jer til tabet, i hvert fald så godt som muligt. Jeg har selv prøvet at tabe et lille foster for mange år siden og i dag, har jeg en lille krudtugle på 16 mdr. der netop ligger og sover til middag. I har meget at glæde jer til. Men jeg kan levende sætte mig ind i alle dine tanker og følelser omkring, det at have det lille væsen inde i sig. Håber det vil gå godt, næste gang -HAHA-

Held og lykke fremover med det hele.

Mange hilsener fra Cecilia

0

Så har vi endelig modtaget vores prøveerklæring fra kommunen :bearhug: Jeg var bange for at vi sendte papirene for sent, men i vores kommune har de tydeligvis ikke travlt med alt mulig andet :carrot:

-HAHA-

Nu er det snart!!! :butterfly:

-HAHA-

0

Så har vi endelig modtaget vores prøveerklæring fra kommunen :blink: Jeg var bange for at vi sendte papirene for sent, men i vores kommune har de tydeligvis ikke travlt med alt mulig andet :carrot:

-HAHA-

Nu er det snart!!! :butterfly:

-HAHA-

Jeg ved!!! Og jeg begynder at kunne mærke :butterfly: :butterfly: :butterfly: i magen :bearhug:

0

Vil lige vise jer et billede af mine smykker jeg skal have på. De ligger godt nok i en grim æske, men det må I bare overse...

post-16767-1152632756.jpg

Jeg har lånt dem fra min mor, og forkortet dem hos guldsmeden til den rigtige størrelse. Perlene passer rigtig godt til farven på kjolen min!

0

Annonce ♥

Hej igen og også tak for din søde besked i min tråd -HAHA-

Jeg synes nu ellers, billederne er for mørke, man kan ikke så godt se kjolen, den er meget flottere i virkeligheden. Så jeg er da glad for, du alligevel kan lide den :blink:

Din Rembo er jo også bare smuk, derfor bl.a. mente jeg, at jeg havde engang skrevet til dig, men jeg kunne ikke finde mit indlæg. Men den er mindst lige så flot som min, synes jeg.

Det er nemlig helt rigtig, jeg har været til julefrokost dengang. Det er jo Søren, jeg skal giftes med... Hvordan har du kunnet gætte det og gik du i hans klasse? -HAHA-

:bearhug: Cecilia

0

Nu har jeg lige spurgt Søren og han mener, du må være hende, som kom til festen sammen med Johan? Jeg havde tænkt på julefrokosten året før, men det passer jo med 2004 :iloveyou: Men du er da god til at huske -HAHA-

Hvor hyggeligt, at vi skal giftes begge to. Den lille krudtugle, var jo hende, som lå inde i maven dengang :bearhug: Hun er bare skøn og sådan en, skal I nok også få :blink:

Hun står og skraldgriner lige nu, fordi hendes far driller hende :blink:

Taler du stadig med Johan? Ved du, at han netop er flyttet til Ecuador?

-HAHA- Cecilia

0

Hej igen og også tak for din søde besked i min tråd -HAHA-

Jeg synes nu ellers, billederne er for mørke, man kan ikke så godt se kjolen, den er meget flottere i virkeligheden. Så jeg er da glad for, du alligevel kan lide den :iloveyou:

Din Rembo er jo også bare smuk, derfor bl.a. mente jeg, at jeg havde engang skrevet til dig, men jeg kunne ikke finde mit indlæg. Men den er mindst lige så flot som min, synes jeg.

Det er nemlig helt rigtig, jeg har været til julefrokost dengang. Det er jo Søren, jeg skal giftes med... Hvordan har du kunnet gætte det og gik du i hans klasse? -HAHA-

:bearhug: Cecilia

Jo nu skal du bare høre.... :blink:

Du skrev i din tråd at han var farmaceut også kigget jeg lidt på dit avatar billede, også syntes jeg I måske lignet nogen jeg havde møtt til den julefrokost. Også kan jeg jo godt huske du var meget smuk og gravid på det tidspunkt. Så når jeg leste at du havde en datter på halvandet år tænkte jeg, hmmm mon ikke det er dem. Det sjove er så at jeg ikke kender Søren, jeg har kun mødt ham til den julefrokost hvor vi sat ved siden af hinanden. Jeg kunne ikke engang huske han hed Søren... Jeg har ikke gået i hans klasse, men jeg kender Johan og Frederik fordi vi har mødtes til pinsestevne (farmaceutstevne) i Oslo på et tidspunkt, og har så holdt kontakt med dem efter jeg flyttet til København i november 2004 (lige inden julefrokosten).

:blink: Trudelutt

0

Hvor er du sød, jeg kan selvfølgelig også huske dig, du er også meget smuk -HAHA-

Du sad over for Søren, og de 3 knægte (ham, Frederik og Johan) var vældig "søde " til at give dig snaps, og jeg måtte jo ingenting få :bearhug: Det var jeg ikke heelt tilfreds med -HAHA-

Talte du stadig med Johan?

0

He he, ja jeg fik snaps for første gang i mit liv, og de ville alle overbevise mig om at lige deres "mærke" var det bedste (stakkels lille nordmand...)

Jeg ved Johan har flyttet til Ecuador med sin kæreste, hun er meget sød forresten. Jeg skulle have været til hans "flyttefest" men så blev jeg meget overraskende sendt til Norge på polter den dag -HAHA- Havde en suveren weekend med alle mine norske venner!

0