Trudelutt

Trudelutt og makkers udendørsbryllup

114 posts in this topic

Så har jeg lige kigget på nogle hårfrisyrer sammen med min kære. Jeg ville lige have nogle hints om hvad han godt kan lide. Han sagde så (som jeg allerede var klar over) at jeg gerne må ligne mig selv, samt at han "ikke kan lide de der kongekroner". Med det, mente han diademer :bearhug: Så ved jeg i allfald at jeg ikke skal have det :bearhug:

0

Annonce ♥

Så er vi endelig ferdige med bordplanen :carrot: Det var godt nok ikke enkelt, til trods for at vi ikke har nogen "besværlige" gæster. Men der er mange som ikke kender hinanden, også vil vi jo gerne at alle skal sidde sammen med nogen de kender, samtidig som vi gerne vil blande lidt rundt på nordmend og danskere. Har laget en stor bordplan som matcher bordkortene, vi er veldig fornøgde med den selv :bearhug: Så i morgen kører vi ind på Bellahøj og afleverer det hele. Dejlig følelse!!!!

0

Så er vi endelig ferdige med bordplanen :carrot: Det var godt nok ikke enkelt, til trods for at vi ikke har nogen "besværlige" gæster. Men der er mange som ikke kender hinanden, også vil vi jo gerne at alle skal sidde sammen med nogen de kender, samtidig som vi gerne vil blande lidt rundt på nordmend og danskere. Har laget en stor bordplan som matcher bordkortene, vi er veldig fornøgde med den selv :biggrin: Så i morgen kører vi ind på Bellahøj og afleverer det hele. Dejlig følelse!!!!

Jubii!!!!! :bearhug:

Jeg har lige et lille forsigtigt spørgsmål... I går var jeg nede hos MAC og købe mig fattig :griner:-

De sagde, at de kun lægger makeup mandag-torsdag, men jeg fik dog nummeret på én, som også gør det i weekenderne, men ikke helt lovligt, vist :biggrin:

Har du fået lov alligevel, eller hvad?!

:bearhug:

0

Så er vi endelig ferdige med bordplanen :carrot: Det var godt nok ikke enkelt, til trods for at vi ikke har nogen "besværlige" gæster. Men der er mange som ikke kender hinanden, også vil vi jo gerne at alle skal sidde sammen med nogen de kender, samtidig som vi gerne vil blande lidt rundt på nordmend og danskere. Har laget en stor bordplan som matcher bordkortene, vi er veldig fornøgde med den selv :bearhug: Så i morgen kører vi ind på Bellahøj og afleverer det hele. Dejlig følelse!!!!

Jubii!!!!! :)

Jeg har lige et lille forsigtigt spørgsmål... I går var jeg nede hos MAC og købe mig fattig :bearhug:

De sagde, at de kun lægger makeup mandag-torsdag, men jeg fik dog nummeret på én, som også gør det i weekenderne, men ikke helt lovligt, vist :bearhug:

:biggrin:

Hmmm hvad er MAC...?

:baa:

0

Annonce ♥

Så er vi endelig ferdige med bordplanen :carrot: Det var godt nok ikke enkelt, til trods for at vi ikke har nogen "besværlige" gæster. Men der er mange som ikke kender hinanden, også vil vi jo gerne at alle skal sidde sammen med nogen de kender, samtidig som vi gerne vil blande lidt rundt på nordmend og danskere. Har laget en stor bordplan som matcher bordkortene, vi er veldig fornøgde med den selv :) Så i morgen kører vi ind på Bellahøj og afleverer det hele. Dejlig følelse!!!!

Jeg har lige et lille forsigtigt spørgsmål... I går var jeg nede hos MAC og købe mig fattig :bearhug:

De sagde, at de kun lægger makeup mandag-torsdag, men jeg fik dog nummeret på én, som også gør det i weekenderne, men ikke helt lovligt, vist :bearhug:

Hmmm hvad er MAC...?

Det er da vist mig, der siger :baa: :baa: :baa:

:)

Jeg mente bestemt at have læst, at du skulle have lagt makeup nede hos MAC-standen i Magasin. (MAC er et makeup- mærke)

:blink::bearhug:

0

Så er vi endelig ferdige med bordplanen :carrot: Det var godt nok ikke enkelt, til trods for at vi ikke har nogen "besværlige" gæster. Men der er mange som ikke kender hinanden, også vil vi jo gerne at alle skal sidde sammen med nogen de kender, samtidig som vi gerne vil blande lidt rundt på nordmend og danskere. Har laget en stor bordplan som matcher bordkortene, vi er veldig fornøgde med den selv :) Så i morgen kører vi ind på Bellahøj og afleverer det hele. Dejlig følelse!!!!

De sagde, at de kun lægger makeup mandag-torsdag, men jeg fik dog nummeret på én, som også gør det i weekenderne, men ikke helt lovligt, vist :blink:

Hmmm hvad er MAC...?

Det er da vist mig, der siger :baa: :baa: :baa:

:)

Jeg mente bestemt at have læst, at du skulle have lagt makeup nede hos MAC-standen i Magasin. (MAC er et makeup- mærke)

:):bearhug:

He he, det er da ikke helt forkert, jeg skal lægge make-up hos Lancome-standen på Magasin i Lyngby :) Og min venninde skal lægge make-up på Dior-standen samme sted. Det er helt normal procedyre for dem, man skal bare bestille tid hvis man vil være sikker. Lancome tar 150 kr for det (inkl. prøve make-up) og Dior gør det gratis. De regner jo selvfølgelig bægge to med at selge noget bagefter, og jeg kommer garanteret til at købe leppestiften. På et tilsvarende sted i Oslo fik jeg en gang lagt make-up hos Guerlain, og da købte jeg for 1000 kr bagefter. Så det er noget de gør for at tjene penge på at selge make-up :bearhug:

0

:biggrin: Hej.

Så fandt jeg også lige vej forbi din tråd.

Sikke nogle smukke invitationer og sko. :bearhug:

Jeg er ked af at høre med jeres lille trold.

Forhåbentligvis kommer der snart to nye streger på pinden.

Hilsen

Christina

Mange tak for det :) Vi vil gå i gang med projekt lille ny så snart vi er blevet gift :bearhug:

0

Annonce ♥

Så har vi lavet i stand konservesdåser som skal hænge bag på bilen når vi kører fra vielsen i feststedet. Desverre havde vi glemt at spare op brugte dåser, så jeg sendte lige min kæreste i Fakta for at købe nogle nye :biggrin:

post-16767-1152983725.jpg

0

Her er et billede af vores skilt til bagvinduet. De røde hjerter går igen på bordkort, oversigt over bordplan, og vi skal også bruge dem på vores takkekort. Kan den bruges??

post-16767-1152998252.jpg

Edited by Trudelutt
0

Annonce ♥

Også et billede af bordpynten vi så på Bellahøj, som gav inspiration til vores røde hjerter. Da vi var på åbent hus der ude i januar havde de lavet dette rosenbladhjertet på bordet foran brudeparet. Vi skal have et tilsvarende, da vi synes det er meget smukt.

post-16767-1152997968.jpg

Edited by Trudelutt
0

et :heart: flot til det hele, altså dåserne, skiltet og det meget flotte romantiske hjerte :denmarkflag::loveshower:

Vil lige hører dig, hvornår har I dåserne på bilen??

Har I dem på når I kører fra kirken??

:iloveyou: Sarah

Tak for roserne :bearhug:

Vi skal godt nok ikke giftes i kirke, men ja, vi binder dem på bilen når vi kører fra vielsen til feststedet. Samtidig festes "nygift" plakaten i bagvinduet. Silkebånd og flag sidder på fra morgenstunden, slik at jeg og min veninde kommer i pyntet bil til søen hvor vi skal vies.

0

Hej :heart:

Nu har jeg fået læst din tråd igennem, er ked af at I skulle miste jeres lille my, men håber også at der snart er et positivt svar til jer. :(

Jeres invitationer er godt nok flotte og ligeledes jeres feststed, glæder mig meget til at se dig i din flotte kjole :denmarkflag: :carrot: :iloveyou::bearhug:

Lyder super romantisk at blive viet ved en sø, har du ikke et billede??

()():blink: Sarah

Edited by Snut14
0

Annonce ♥

Du er virkelig ved at have styr på alle detaljerne. :iloveyou:

Det mindede jo så lige mig om at jeg skal have lavet noget til vores bil også. Jeg synes selv det er helt vildt hyggeligt at se en bil køre forbi med "nygift" i bagruden, man bliver sådan lidt glad indeni for det er jo en af livets store, dejlige dage. :bearhug:

:denmarkflag: Lone

0

Hej :)

Nu har jeg fået læst din tråd igennem, er ked af at I skulle miste jeres lille my, men håber også at der snart er et positivt svar til jer. :hug:

Mange tak for det. Alt går meget bedre nu, heldigvis

Jeres invitationer er godt nok flotte og ligeledes jeres feststed, glæder mig meget til at se dig i din flotte kjole :biggrin: :carrot: :biggrin::biggrin:

Lyder super romantisk at blive viet ved en sø, har du ikke et billede??

Nej, desverre, det har jeg slet ikke tænkt på når jeg har været der ude... :hug:

:):( Sarah

0

Annonce ♥

Så er det under én uge tilbage til det er vores tur til at blive gift. Synes det er helt uvirkeligt at tænke på, men glæder mig rigtig meget.

Er I ved at være klar ?

:bearhug:()():heart::kiss::hug:

Ja det er helt vilt mærkelig. Jeg kan nesten ikke forstå det. Jeg er inde og kigge på vejrmeldingen 35 gange (mindst!!!) hver dag. Det betyder jo meget for os at det ikke regner, eftersom vi holder vielsen under åben himmel. Foreløbig ser det meget godt ud i allefald...

0

I dag har jeg været til prøve make-up, og jeg er bare superfornøjd! Hun var rigtig dyktig, og tog hensyn til alle mine ønsker. Glæder mig endnu mere til lørdag nu... :bearhug: Hvis det er mulig....

Jeg var også inde og tale med frisøren, og han mente at de ønsker jeg havde vil passe perfekt til mit hår. Vi bestemte at jeg skal have nogle meget små roser i håret, og det tror jeg bliver rigtig sumkt. Og det passer jo også godt når man skal giftes i naturen :loveshower:

0