Trudelutt

Trudelutt og makkers udendørsbryllup

114 posts in this topic

Åhhhhh pus da!

:bearhug:()():heart::kiss:

Det lyder ikke særlig godt.

Men nu er vejret jo ikke ligefrem det mest pålidelige, så måske trodser vejrguderne metrologerne.

Krydser i hvert fald fingre for dig.

:hug: Christina

Mange tak for det...

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg håber, I får et rigtig dejligt bryllup, jeg glæder mig meget til at se billeder :boohoo:

Det vejr der, er da noget upålideligt, de kan aldrig bestemme sig. Mine svigerforældres gode ven og nabo er vejrmand på TV2 om morgenen, (Anders Brandt), så jeg har bestilt en vejrudsigt på forhånd :bunny_4: Selvom det nok ikke kan holde stik, her 2 1/2 uge før.

Jeg vil sende dig mange tanker på lørdag, det skal nok blive super vejr :carrot:

Hyggeligt at møde dig herinde http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

:blush: fra Cecilia

0

Jeg håber, I får et rigtig dejligt bryllup, jeg glæder mig meget til at se billeder :boohoo:

Det vejr der, er da noget upålideligt, de kan aldrig bestemme sig. Mine svigerforældres gode ven og nabo er vejrmand på TV2 om morgenen, (Anders Brandt), så jeg har bestilt en vejrudsigt på forhånd :bunny_4: Selvom det nok ikke kan holde stik, her 2 1/2 uge før.

Jeg vil sende dig mange tanker på lørdag, det skal nok blive super vejr :carrot:

Hyggeligt at møde dig herinde http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

:blush: fra Cecilia

0

Tak for lykkeønskningene! Jeg går bare med sommerfugler i maven konstant, og glæder mig bare helt vilt til lørdag!

I dag har vi været på dansekursus, og det var bare utrolig sjovt! Og min kæreste var rigtig dyktig! :carrot: Så nu skal vi øve lidt på stuegulvet i aften, også er vi klar til lørdag natt. Hold da op, hvad blir det spennende (hvor er neglebidesmiley?)!

I morgen kommer min bedste venninde fra Norge på besøg, hun skal bo hos mig frem til lørdag. Vi skal til frisør og make-up sammen lørdag formiddag, og det glæder vi os rigtig meget til! Fredag kommer 12 andre venninder fra Norge, og jeg håber jeg kan nå at mødes med dem i løbet af fredagen, er lidt usikker på hvad jeg har tid til... Uanset ser jeg jo alle sammen på lørdag. Er rigtig glad for at de kunne komme alle sammen! :boohoo:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

:hug: Hjeteligt tillykke med den store dag!!! :kiss:

:blush:

Vejret er skønt her i Lyngby, så som ikke det også er det ved Søllerød Sø?! :kiss:

For en time siden så jeg en mørk Renault Laguna køre forbi nede på Hovedgaden... Med masser af tyl på kølerhjelmen og dåser efter sig... Mon ikke det var jer?! :kiss:

Jeg håber, I får en ubeskriveligt dejlig dag :kiss:

Kærligst :kiss:

Edited by FynboBredahl
0