Pernille1975

Pernille & Jespers planlægning, 11/11-06

1,187 posts in this topic

Annonce ♥

Her er en foreløbig liste, tyvstjålet andetsteds fra, der kommer flere ting på løbende, da jeg lige nu ikke ved hvad der er nødvendigt om 9 måneder og 24 dage ;-)

Er ordnet = grøn

Er igang = blå

Er slet ikke nået så langt = rød

Overordnet:

Dato: 11, november 2006

Kirke: Brøndbyvester Kirke - er reserveret

Tidspunkt: Kl. 15.30

Præst: har bedt om Frede Jørgensen, men ikke sikkert at det var muligt

Feststed: Hermosagaard også kaldet "kostalden"

Fotograf: CO Foto v. Helle Æbeltoft

Transport: Til kirken i mine forældres Mazda 6 og fra kirken går vi

Overnatning: Sover hjemme

Blomster:

Brudebuket: Fra Acacia eller Vallensbæk stue & havecenter

Blomster til bordene : Fra Acacia eller Vallensbæk stue & havecenter

Administrativt:

Gæsteliste: omkring 40 stk.

Indbydelser: er i gang

Frimærker til indbydelser:

Ønskeliste:

Gavekoordinator: Der bliver ingen

Hjemmeside: niksen

Bordplan: venter til vi får svar på invitationerne, men opstillingen er fundet, skal dog lige måle ud i lokalet

Bordkort: er i fuld gang, mangler dog bordplan, hvem er hvem samt menu

Velkomstsang: er fundet

Velbekommesang: er fundet

Gæstebog: muligvis ville Sanne & Erling stå for det, skal ha spurgt dem

Gæstegaver: nej

Takkekort + frimærker

Fotoalbum

Scrapbog: ved det ikke helt

Vielse:

Ægteskabserklæring

reserver kirke: tjek

Snak med præsten

Salmer:

Oppyntning: vides ikke – vi er sidst den dag

Middagen:

Kokken reserveret

Toastmaster: nej tak

Velkomst drinks

Serveringsdamer: med kokken

Forret: er bestemt

Hovedret er bestemt

Dessert er bestemt

Dessertvin

Drikkevarer (Vin, sodavand, øl) => far ville snakke med det lokale bryggeri omkring special bryg

Bryllupskage: Måske bare en islagkage ting agtigt noget

Festen:

Natmad er bestemt

Sprut

Øl

Musik: jukeboks sted fundet => skal bestilles

Pynt mm. til festen:

Engangskameraer

Duge:

Servietter: skal bestilles via caligraphen

Tandstikker

Lys:

Pernille:

Kjole: = Mor & far betaler

Underskørt til kjolen:

Strømper/strømpebukser

Sko

Strømpebånd

Undertøj

Smykker:

Slør

Hårpynt

Sjal / Cape

Noget nyt, lånt, blåt, gammelt

Frisør: InSite (Mia)

Negle:

Jesper:

Jakkesæt = hans forældre betaler

Skjorte

Manchetknapper

Sko

Strømper (evt. 2 par)

Slips

Boxer

Æske til ringene

Frisør = Stender en lille uge inden

Indgravering i vielsesringe

Forlover = John (Hans far)

Efter brylluppet:

Lig brudebuket på mormor & morfars fællesgrav

Fremkaldelse af billeder

Giv meddelelse om evt. navneændring til arbejdspladsen, banken, i passet etc.

Da er ikke så mange ting da er på plads endnu, men det kommer forhåbenligt.

Oprydning og rengøring: familien, dvs. os, mine forældre, jespers forældre

Edited by Pernille1975
0

Hvordan mødte vi hinanden ???

Ja vi lærte hinanden at kende via Opasias chatrum engang i starten af 1998. Vi var på bølgelængde fra starten, men var mest på jeg skal hilse fra og har du set - fod. Dette ændrede sig efter ½ års tid til, at vi var hinandens bedste chatvenner på ICQ, vi snakkede om alt og tømte alle vores tanker ud til fri deling mellem hinanden. Jesper var single og jeg havde en eller anden ny kæreste også chatter fra samme forum.

Jeg blev single. Det gik jeg lidt stille med dørene med og da Jesper endelig fik lokket det ud af mig efter en lille uges tid, ja så var telefonen i brug. Vi kunne snakke sammen i timer og havde samme fortrolighed som over chatten. Vi nød hinandens venskab, men efter en fælles veninden diskret men hårdfør havde lodset mig bagi og fortalt at han sq da ville mere end bare være venner, vågnede jeg op.

Vi mødtes første gang d. 8. januar 1999. Der blev arrangeret en fest for os chattere der huserede det samme sted og der skulle Jesper da med og hvad var mere naturligt end at han skulle med og overnatte på min sofa :blush:

Det nøjedes han selvfølgelig ikke med. Eftersom han boede i Sønderborg og jeg i København kunne jeg jo ikke rigtig forlange, at han tog toget hjem :bearhug:

Jeg skulle flytte weekenden efter og så havde han planer, så der ville gå 3 uger førend vi skulle ses igen, allerede efter et par dage ringede han og spurgte om jeg ville ha hjælp til at flytte, det ville jeg da frygtelig gerne, men det betød jo også, værsgo det her er så mine forældre :hug: De tog det nu meget pænt alle parter.

Vi pendlede i 2 år inden jeg satte stolen for døren og tvang ham til, at flytte inden årsskiftet - det gjorde han så 18.12 *kylling* Men siden er det gået slag i slag og nu skal det være. Der har ikke været det store frieri overhovedet. Dagen var planlagt for 2½ år siden så kirken blev bestilt præsic et år inden. Datoen var blevet sat til 8. juli 2006, der ville vi nemlig ha kendt hinanden i 7½ år. Invitationerne blev lavet, kirken reserveret, reserver datoen kort udsendt, fotografen booket, jeps meget var klart til den store dag...

En dag da vi så gik og handlede ind fortæller jeg Jesper om en meget pudsig oplevelse jeg havde på arbejdet, en af gutterne kom og fortalte, at hans kone havde født om lørdagen. Hvad gør jeg ???? Jeps Vræler. Ikke en typisk reaktion fra mig der normalt ikke er skruk eller på nogen måde over børne glad. Resultatet af min mærkelige opførelse var en positiv graviditetstest og med en terminsdato 30. juni 2006. Ergo måtte vi udsætte brylluppet.

Så er det så, at jeg starter forfra med en ny bryllupsplanlægning !

Et yderst charmerende billed af os den dag Jesper mente, at han friede til mig.

post-14286-1137675276.jpg

Edited by Pernille1975
0

Kirken

Kirken vi skal vies i og som lille snøvsen skal døbes i er Brøndbyvester kirke.

Den ligger oppe i den gamle by i Brøndbyvester hvor vi bor, vi har små 3 km op til kirken. Jeg har ikke nogen speciel tilknytning til kirken, men da jeg havde hest og havde den opstaldet i Brøndby red jeg tit op igennem landsbyen og har altid godt kunne lide kirken, den er rigtig hyggelig.

Kirken er reserveret til kl 15.30 og er reserveret både til vielse og dåb, dog skal jeg kontakte kordegnen umiddelbart efter lille snøvsen er kommet til verden. Så det må jeg huske.

I får lige et billed af kirken udefra:

post-14286-1137669273.jpg

og 1 billed indvendigt:

post-14286-1137669330.jpg

0

Annonce ♥

Her er så et andet billed indvendigt:

post-14286-1137669483.jpg

Jeg må nu på jagt efter et billed af døbefonden, det er jo ikke sikkert, at lille snøvsen er helt ligeglad med hvordan den ser ud.

Og så må jeg finde et billed af præsten Frede Jørgensen.

Lad jagten begynde.......

Edited by Pernille1975
0

Døbefonten er umulig at finde et billed af men jeg har fundet et billed af præsterne der er tilknyttet Brøndbyvester kirke

post-14286-1137672009.jpg

Fra venstre er det Arne Kristophersen, Lisbeth Christensen og Frede Jørgensen.

Jeg er spændt på hvilken en af præsterne der skal vie os.

Edited by Pernille1975
0

Feststedet:

Vi har valgt, at vi skal holde festen på Hermosagård også kaldet for Kostalden. Den er ejet af Brøndby kommune og ligger små 500 m fra kirken.

Vi har netop reserveret kirken så sent, så vi kan gå direkte over på feststedet og så burde lille snøvsen ha sovet til middag inden den store dag.

Det er faktisk Brøndby kommune der har valgt datoen for vores bryllup for da jeg ringede til dem mandag d. 16. januar 2006 og spurgte om der var mulighed for fremvisning af feststedet spurgte de om hvornår vi skulle bruge det. Eftersom vi jo ikke havde aftalt en dato endnu, svarede jeg blot engang i oktober. Hendes svar var: " i år???" :bearhug: Det var ikke just det jeg havde regnet med.

Hun havde et enkelt afbud d. 11. november ellers var der ikke mere ledigt i år. Så måtte vi jo nappe den dato. Desværre kan vi ikke allerede få feststedet fra om fredagen, så endnu engang er det heldigt, at vi først skal vies kl 15.30 så vi kan nå at pynte bordene.

Her er så gården udefra:

post-14286-1137672409.jpg

Vi skal ud og se på den i dag, så der kan jeg forhåbentlig få taget nogle flere billeder af den.

Når vi så kommer hjem skal jeg sende en bekræftelse til Brøndby kommune på, at den er vores i den weekend.

Og så starter planlægningen ......... :carrot:

Edited by Pernille1975
0

Har lige fået lavet et "bykort" så man kan se hvor langt der er fra kirken til feststedet.

Der er en masse fordele ved det, set fra mine øjne af, bl.a skal man kun parkere et sted og eftersom vi er de sidste ved kirken. kan vi sagtens benytte parkeringspladserne der.

Ikke fordi folk kommer i knibe, det er ikke just parkeringspladser der er et problem med både skole og Brøndby stadion i nabolaget.

Her er udsnittet:

post-14286-1137680542.gif

Og rutevejledningen, jeg formoder ingen farer vild, ellers så er de selv ude om det :blushsmiley:

Retning Rute Afstand Beskrivelse

Følg Seminarievej ca. 20 m 00:00

Drej til højre ad Bygaden ca. 300 m

300 m mellem feststed og kirke, så er der vidst ingen der kan klage og nej vi bestiller ikke transport :bearhug:

Edited by Pernille1975
0

Annonce ♥

Så har vi været ude og se på lokalerne, eller forsamlingshuset som jesper så pænt kalder det for.

Det kræver mere end en almindelig krativ sjæl, at få det til at se hyggeligt ud, men udfordringen er hermed taget. Der skal nok komme noget godt ud af det.

Vi har skrevet op til kommunen og skrevet at vi ønsker at leje lokalet den pågældende dag og dagen forinden såfremt det mod forventning står ledigt.

Selve lokalet er dejlig stort, med mulighed for opdeling ca. midt i af et grønt klæde. Ikke det kønneste, men det må der findes en løsning på.

post-14286-1137690262.jpg

Stolene ser ikke ud til, at være de mest behagelige så der skal jeg ha syet noget betræk til hynder eller evt. hele sædet, det må jeg se hvad jeg kan greje, umiddelbart tror jeg, at jeg går på jagt efter nogle hynder og så syr nyt betræk til dem i samme nuance som dugen.

Stolene:

post-14286-1137690291.jpg

Edited by Pernille1975
0

Bordene er standard mål og skriger nærmest på noget hesteskos ligende, bordopstillingen må vi kigge nærmere på, men eftersom der er de piller/bjælker overalt i lokalet tror jeg ikke, at der er mange andre muligheder.

Når vi når frem mod sommer tager vi derop igen og måler op, så vi er sikker på, at have en bordplan der holder når vi tager derop lørdag morgen. Det er ikke der jeg har en stresstærskel til at kapere overraskelser.

Bordene:

post-14286-1137690519.jpg

Der er en meget stor garderobe hvor der sagtens kan stå de 2 barnevogne som der er behov for, det er gennemgang til toiletter og er førstehåndsindtrykket. Det skal også pyntes op, det er bestemt ikke kønt når det står helt råt.

Eftersom brylluppet/barnedåben er i november skal der være de garderobestativer til overtøjet.

Garderoben:

post-14286-1137690623.jpg

Edited by Pernille1975
0

Vi forventer meget, at vi skal have kok udefra til at lave mad og servere, derfor var et ordentligt køkken også vigtigt for os, og der må man sige, at forholdene er i orden.

Køkken:

post-14286-1137690711.jpg

Nu skal vi så bare have fundet en kok vi kunne tænke os. Vi er lidt itvivl om hvorvidt, at vi skal være i god tid med, at reservere ham når det nu er Mortens aften, mon der er mange der får mad udefra der ????

Vi ved det ikke, men for en sikkerheds skyld må det være vores næste projekt - så snart at fotografen er kontaktet.

Det bliver hun i næste uge, vi skal nemlig først lige rundt i Brøndbyvester landsby for, at komme med foreslag til locations. Som fotograf kunne vi rigtig godt tænke os Helle Æbeltoft / CO Foto. Vi havde reserveret hende til d. 8. juli, men der har vi ikke længere nogle interessante planer :bearhug:

Edited by Pernille1975
0

Graviditeten:

Jeg opdagede jo som skrevet i indledningen lidt tilfældigt, at vi ventede os. Det var vidst alt andet end planlagt, men okay planlægning og timing har aldrig været min gode side.

Da jeg fandt ud af det startede jeg med, at kontakte vores fotograf og fortælle hende hvordan landet lå. Jeg ville ikke bare afbestille hende, men jeg synes hun skulle ha mulighed for, at holde kortene åbne, forstået på den måde, at hvis hun blev kontaktet af andre der ønskede at booke hende til d. 8. juli 2006 så synes vi, at hun skulle tage imod det.

Jeg har tidligere haft 2 spontan aborter og var derfor lidt i vildrede med bare, at aflyse for tænk nu hvis denne graviditet heller ikke blev til noget.

Fotografen tog det pænt og bad mig blot kontakte hende, når jeg var indtrådt i den "sikrere" periode, dvs. passeret de 12 uger. Det gjorde jeg så.

Kirken var det næste der blev aflyst og sidst feststedet.

Selve graviditeten er gået som de vidst går flest, masser af kvalme og opkastninger :bearhug: Det er heldigvis overstået nu, tilgengæld er jeg halvdags sygemeldt med bækkenløsning.

Jeg skal dog starte til fysioterapi imod det i morgen fredag og starte til svømning på søndag.

I skal ikke snydes for et billed af lille snøvsen da h?n var 12+0

post-14286-1137692206.jpg

Edited by Pernille1975
0

Annonce ♥

Og et knap så lille billed af mig da jeg var 13+6. Jeg har nøjagtig 4 måneder til at smide de overflødige kilo i, inden brylluppet så den kommer til at stå på barnevognsrally døgnets 24 timer.

post-14286-1137692350.jpg

Jeg er i dag d. 19. januar 16+6, så der er god tid endnu.

Jeg forventer meget, at få kønnet afvide til gennemscanning d. 3. februar.

Det kunne være rigtig rart eftersom vi vil holde borddekorationer og hvad der dertil hører i kønnets farve, dvs. enten blåligt eller rosenrød. Det bestemmer jordemoderen forhåbentlig for mig, så jeg kan begynde at kigge mig omkring.

0

Jeg startede så min søgning på brudekjoler, jeg har et eller andet sted nok besluttet mig for, at den kommer til at stå på modermælkserstatning og flaske, så det er ikke nødvendigt, at det skal være en kjole jeg kan amme i.

Men....... traditionen tro, jeg har altid været bedre til, at kigge efter tøj til andre end til mig selv.

Faldt over dette dåbstøj, såfremt lille snøvsen bliver en dreng (Det har vi stærk mistanke om)

post-14286-1137746144.jpg

Den kunne jeg sagtens bruge. Er ikke så meget til de der dåbskjoler, så har allerede fundet frem til, at h?n får en dåbskjole/sæt på i kirken og til at starte med og derefter bare kommer i et sødt sæt, der er til at holde ud at være i.

Jeg synes svigerforældrene har luftet tanken om, at de ønsker min svigerindes dåbskjole skal gå i arv, men førend de siger noget til mig, så lader jeg som om jeg ikke ved det :bearhug: Og ellers konferer dem med det hvis vi her d. 3 februar finder ud af at det bliver en pige.

Brudekjoler

Nåhhh den store kjole jagt starter.

Se evt. denne:

post-14286-1137746301.jpg

samme kjole

post-14286-1137746322.jpg

Mums, må på jagt og se om der er andet godt.

Er desværre bange for, at den ikke helt går med min barm, den er ikke ligefrem lille og nok ikke mindre når der bliver malket :whistle:

Fordelen ved at være stor og tyk er jo, at jeg har en rigtig god grund til at vente med, at prøve kjole for alvor :bearhug:

Edited by Pernille1975
0

Jeg faldt lige over denne kjole også, den er fra ABC kjoler, den anden var en Lilly.

Jeg må lige ind og bladre mit "bryllupsmagasinet" igennem, der var en kjole i som jeg bare var helt solgt over. Jeg har også set flere have den på i 2005 og ikke alle har hørt til nipstingene :blushsmiley: Så den er sikkert noget for mig.

Men først den fra ABC Kjoler

post-14286-1137747998.jpg

samme kjole lidt tættere på

post-14286-1137748026.jpg

og så lige bagfra´- hø hø

post-14286-1137748049.jpg

Jeg må lige på jagt efter den anden som jeg normalt plejer at savle over, den skal da bestemt også herind og være :bearhug:

0

Annonce ♥

Ihhhh jeg kan stadig ikke finde den kjole, den hedder Cinderella i model, nu har jeg skrevet i forummet efter, at have set næsten samtlige andre typer brudekjoler igennem.

I min søgning efter Cinderella fandt jeg denne her fra Panayotis (hvorfor hedder de ikke noget man kan stave til ???)

post-14286-1137750763.jpg

En smule tættere på:

post-14286-1137750771.jpg

og så skal vi traditionen tro slutte af bagfra :bearhug:

post-14286-1137750779.jpg

Og imens vil jeg lede videre efter den der cinderella ting.

Juhuuuuu editér den lige her, så jeg kan holde kjolerne samlet. Anika var bare så sød, at hjælpe mig (sammen med en masse andre) Men hun fandt den rigtige kjole, så nu kan jeg sove godt i nat og drømme sødt om kjolen over alle kjoler.

Det er en Sincerity og har opdaget (Ved hjælp fra Anika) at den kan fås hos Bentes brudedesign :loveshower:

Og nu til kjolen *mums, mums, savle, savle*

post-14286-1137783144.jpg

PPSS... hedder det ikke det, når man efterhånden er oppe på nummer 827. gang man editér i et indlæg. Det skal sq nok gå galt på et tidspunkt.

Fandt lige frem til, at det der Bentes brudedesign hvor man kan få kjolen ligger i Høje-Taastrup, dejlig tæt på. Og det er min venindes mors venide der ejer butikken, lyder langt ude, men mon ikke jeg kan få hende overbevist om, at det er det slet slet ikke :blush: Faktisk lånte hun min kære veninde alt sit brudetøj til hendes bryllup for små 7 år siden, både fordi de kendte hinanden så godt og fordi min veninde havde gået model for hende i flere år i hendes brudekjoler til bryllupsmesserne, men hold da op hun var bare gudesmuk :bearhug:

Nåhh men glæder mig til, at komme derud og kigge engang.

Edited by Pernille1975
0

Det hele lyder bare super, og dejligt at se dig tilbage :bearhug:

Så fik min skrukhed lige et takt op, hvad kan man andet når man ser en gravid mave, billed af bebs og nuttet baby i dåbstøj :carrot:

Spændende med scanningen, så I kan få afvide hvad køn lille snøvsen er :blush:

Pernille :bearhug:

0

hvor nogle smukke kjoler  :bearhug:

og hvis man ikke var skruk så kan jeg love at man blievr dte når man ser mave og baby iført lækkert tøj  :bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

Syns faktisk også, at det er lidt ondt af mig allerede at husere herinde :blush:

Jeg har på fornemmelsen, at der er mange der rykker over til "mig" på babyklar, når den store dag er veloverstået.

Ellers også lækkert tøj du er iført på dit avatar - Berlin marathon kan jeg se. Tillykke med det - det er en fed oplevelse. :blink:

Pernille

0

Det hele lyder bare super, og dejligt at se dig tilbage  :bearhug:

Så fik min skrukhed lige et takt op, hvad kan man andet når man ser en gravid mave, billed af bebs og nuttet baby i dåbstøj  :carrot: 

Spændende med scanningen, så I kan få afvide hvad køn lille snøvsen er  :hug:

Pernille  :bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

Igen den skrukhed.... man skulle tro, at jeg var sendt fra Babyklar for, at kapre nye medlemmer :blink: Men det er nu ikke helt tilfældet. Det er bare ikke alle der er lige gode til planlægning :cheerleader3:

Vi glæder os også rigtig meget, det gør det meget nemmere, at planlægge nogle ting når man nu ved hvilken farve tingene skal holdes i, især fordi jeg ( :cheerleader3: ) har besluttet mig for, at det gennemgående tema skal holdes i en farve der matcher kønnet - lidt skal man jo også kunne se, at der er en dåb blandet ind i det hele.

Og tak for tilbagevelkomsten :blush:

Pernille

0

Annonce ♥

Håret:

Ja så nåede vi til håret, jeg har nu kæmpet i snart 2 år for, at få ukrudtet til at gro, og det er lykkedes rigtig flot hvis jeg selv skal sige det :bearhug:

Igennem mange år har jeg farvet mit hår, og er nu endelig nået til MIN farve, det er en mørk - tangerende til sort bund og dyb henna men sorte striber, det giver lige den varme og glød uden jeg føler mig som en omvandrende :carrot: , jeg er jo trods alt fyldt 30 :bearhug:

Her er så mine ynglingsfrsurer - so far. Kan jo være at min skønne frisør Mia har nogle andre forslag, hun kender jo trods alt mit garn :blush:

Jeg undskylder på forhånd hvis du kan genkende dig selv på et af billederne, de er nemlig hver som et sjålet her på bk.

post-14286-1137751675.jpg post-14286-1137751683.jpg

Jeg synes der er nogle rigtig gode detaljer i det, jeg er ikke så god til pandehår, så det sidder også præsic som jeg kunne tænke mig det.

Men ellers har vi jo også:

post-14286-1137751749.jpg

og hvis det ikke skal sættes op, men derimod skal udnytte længden optimalt:

post-14286-1137752043.jpg

Jeg er bare lidt nervøs for, at man så ikke vil få fuld udnytte af den flotte ryg som der er på de fleste kjoler. Det kan være, at jeg bliver meget klogere.

Edited by Pernille1975
0

Hej Pernille

Velkommen tilbage til krogen - sikke du rykker for vildt!!! :bearhug:

Fede fede frisurer!!! Hepper på første eller trejde!! De er så super fede!!! :carrot: :carrot: :carrot:

:bearhug: og tanker,

Sanna

0

Ringe

Denne her gør jeg lige plads til, at opdatere i senere, det ved jeg ikke helt om er lovligt iflg. dansk bridezilla lovgivning :bearhug:

Men indtil videre kan i da få lov til, at se vores forlovelsesring.

post-14286-1137752816.gif

Vi blev forlovet 8. januar 2003, der havde vi jo så kendt hinanden i 3 år.

Jeg var forinden ved, at tage et par eksamner på forsikringsakademiet (jeg er forsikringsfunktionær - lyder fint ikk ? Har bare en hel masse med pensioner at gøre, og hermed er jeg så ude på et sidespring :blush: ) og når man skulle tage disse eksamner krævede det, at man udover en masse hjemmearbejde skulle på en uges kursus.

Det var mere end Jesper kunne kapere, så han var åbenbart på den uge alene hjemme vågnet op til dåd, og fundet frem til, at jeg var "the one and onely" men ligefrem, at fri - ingen fordomme her, men han er vel nordjyde og er du klar over hvor meget man kan istandsætte soveværelse og købe nyt gasfyr for alle de mange penge ??? :bearhug: Jeg har aldrig pralet med, at han var udpræget romantiker.

Edited by Pernille1975
0

Hej Pernille

Velkommen tilbage til krogen - sikke du rykker for vildt!!!  :cheerleader3:

Fede fede frisurer!!! Hepper på første eller trejde!! De er så super fede!!!  :carrot:  :carrot:  :carrot:

:bearhug:  og tanker,

Sanna

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Sanna.

Tak for tilbagevelkomsthilsnen :cheerleader3: Det er rigtig rart, at være her igen.

Og jeps der er tempo på drengen, det skal jo have sine fordele, at være sygemeldt så har man jo tid :blink:

Når vi nu endelig igen har fundet en dato, så må jeg jo også hellere kaste mig ud i det, men mange ideer havde jeg allerede ved mit 1. lange visit herinde, dog bliver brylluppet nu en del mere afslappet en tidligere.

Det tager vi bare med :blush:

:bearhug:

0

Invitationer:

Dem havde jeg jo allerede lavet, så det er jo dejlig nemt bare, at sætte nogle billeder ind :bearhug:

Helt så nemt slipper jeg ikke, for der skal laves nogle ændringer på dem.

Sætter først billederne ind, så er det meget nemmere at tegne og fortælle samtidig.

Forsiden skal bevares uændret:

post-14286-1137753415.jpg

Næste side med monogrammet skal ændres i det vores monogram skal ha indflettet lille snøvsens forbogstav. Det er endnu ukendt, det gør det desværre en hel del svære at lave monogrammet :bearhug:

post-14286-1137753462.jpg

Edited by Pernille1975
0