miaw

YP dress

10 posts in this topic

Hej Alle

Er ny i dette forum........

Jeg var i YP dress i sidste uge og prøvede en del kjoler og var/er meget imponeret over hvad man kan få for pengene derinde (samtidig fik vi en god betjening). Desværre måtte jeg ikke tage billeder af kjolerne, der var særligt en jeg ikke kan glemme til "kun" 6500,-! Jeg vil skyde på, at den ville koste det dobbelte alle andre steder, den havde bare DET (hele)!

Nu sidder jeg tilbage og tænker, er det noget "lusk", eller er det bare et kanon sted med god service og smukke, smukke kjoler til en formidable priser, hmmm???? Er der andre herinde der har erfaringer med dette sted? Mon der er nogle som har købt kjolen derinde?

Venligst

Mai

0

Annonce ♥

Hejsa :bearhug:

Har lige været inde på deres hjemmeside. www.ypdress.dk

Men de har jo så mange flotte kjoler, kan du ikke fortælle hvilken en af dem det er, er jo spændt på at se den :blush: Du kan jo evt. kopiere billedet af kjolen og sætte det ind her.

Janni :bearhug:

0

Hejsa :bearhug:

Har lige været inde på deres hjemmeside.    www.ypdress.dk

Men de har jo så mange flotte kjoler, kan du ikke fortælle hvilken en af dem det er, er jo spændt på at se den :blush:  Du kan jo evt. kopiere billedet af kjolen og sætte det ind her.

Janni :bearhug:

Den er desværre ikke afbilledet på deres hjemmeside, det er der mange der ikke er, såååå

0

Hold da helt op, hvor har de mange flotte kjoler. Det er bare en skam jeg bor i Nordjylland, for jeg kan bestemt godt se mig selv i nogle af deres kjoler, også pga. prisen. Æv-Æv.

Er sikker på du kommer til at ligne Prinsessen for en dag!

Karina-mus

Hej Alle

Er ny i dette forum........

Jeg var i YP dress i sidste uge og prøvede en del kjoler og var/er meget imponeret over hvad man kan få for pengene derinde (samtidig fik vi en god betjening). Desværre måtte jeg ikke tage billeder af kjolerne, der var særligt en jeg ikke kan glemme til "kun" 6500,-! Jeg vil skyde på, at den ville koste det dobbelte alle andre steder, den havde bare DET (hele)!

Nu sidder jeg tilbage og tænker, er det noget "lusk", eller er det bare et kanon sted med god service og smukke, smukke kjoler til en formidable priser, hmmm???? Er der andre herinde der har erfaringer med dette sted? Mon der er nogle som har købt kjolen derinde?

Venligst

Mai

0

Annonce ♥

Hejsa

jeg har også købt min kjole hos yp dress og indtil videre har jeg været mega glad for det...

har ikke fået kjolen endnu men alt i alt har kjole, slør, skørk og sko kostet mig 6500...

men så kommer der jo nok lidt tilretninger det sagde hun ikke var dyrt så det håber jeg *S*

Hilsen Camilla

vedhæfter lige et billed af mig og kjolen

post-15149-1137749507.jpg

0

Hejsa..

Ja, jeg fik altså ikke speciel god servivce derinde - men det kan jo være rent tilfældig.

Mht. kvaliteten osv. tror jeg afgjort ikke deres kjoler fejler noget... De får dem syet i hulla-bulla-land og her er materialer og arb. kraft jo nok ret billig.

Vil du have en kjole uden det er et "fancy" mærke, så tror jeg det er et godt sted at vælge sin kjole :balloons:

Held og lykke

0

Annonce ♥

Min mor har købt sin kjole til brylluppet der og hun fik en kanon god service (jeg var selv med) De var rigtig søde - jeg har selv købt mit diadem der og da jeg fandt ud af at en af perlerne var faldet af satte de fluks en ny på...

:balloons:

0

Hej :balloons:

Ja der har jeg også været :blink: Har skrevet en annonce selv - billige brudekjoler - hvor jeg også nævner den der ligger i Brøndby strand! De har også smadder søde brudepigekjoler til acceptale priser. Jeg tror absolut ikke at der er noget galt med det. Det er bare lavet i østen eller der nede, og hedder derfor ikke et fint mærke! Min kjole er også fra sådan et sted og den er virkelig lækker :=)

Go for it!

Prøv at høre dem om de ikke giver lidt rabat hvis du sender dine gæster ned og køber festtøj hos dem! De plejer at være til at handle med sådan nogle butikker :hug:

Mvh Rikke

0