misspuzzycatz

Nyresten..

15 indlæg i dette emne

:biggrin: ...

Har siden den 17 december haft ondt i nyrene on and off.... :blush: Og den sidste uge har det gjort /%)/¤(&/)=u= MEGA ondt... :blush:

Og ja i dag i de sidste lektioner... måtte jeg simpelthen køre til lægen.. og han har konstateret nyre sten... :super::blink: Det gør bare så ondttttttttttt....

Sorry, men skulle lige ud med det...

:biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Uhh, kender godt fornemmelsen!! Har haft nyrebækkenbetændelse en gang og det gør SÅ NALLER at jeg faktisk tror jeg heller vil føde et barn..Oven i alt det her kom så x antal blærebetændelser over meget kort tid.. :blink:

Tror nyresten må være noget af det samme, men jeg ved det ikke helt.. :sm:

Du får en bunke af de her:

:super::biggrin::biggrin::blush::blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uhh, kender godt fornemmelsen!! Har haft nyrebækkenbetændelse en gang og det gør SÅ NALLER at jeg faktisk tror jeg heller vil føde et barn..Oven i alt det her kom så x antal blærebetændelser over meget kort tid.. :sm:

Tror nyresten må være noget af det samme, men jeg ved det ikke helt.. :)

Du får en bunke af de her:

:super:  :biggrin:  :biggrin:  :blush:  :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Ihh tak missepige... nu har jeg heldigvis været forskånet for blærebetændelse... har ALDRIG haft det.. Og håber dette snart går væk....

tak søde

:blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med dig idag? Skal stenene egtl  selv forsvinde eller ?

:super:  :biggrin:  :biggrin:  :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Missepige!

Hverken sprøjten eller stikpillerne har hjulpet.. så sider og venter på min læge skal ringe tilbage... det ville han gøre så snart han har snakket med sygehuset... men begynder snart og blive utålmodig.. :blush: det gør bare så ondt....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle knusene... Har været indlagt på OUH siden i går kl 14 til i dag kl 15... puha... fastede de sidste 15 timer.. rart og drikke en cola nu... og komme hjem til min kære kæreste og computer.. http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

indtil videre er der ikke sket det store..

fik en gynækologisk undersøgelse i går aftes og i dag fik jeg en røngten fotografering sammen med kontrast (intravanøst eller hva det nu hedder)..

..og ja nu er jeg blevet sendt hjem.. men skal komme til en kikkert undersøgelse via urin røret her om et par dage :cheerleader3: og ja nogle andre undersøgelser venter der også..

de ved ikke om stenene allerede er faldet ud for de kan ikke ses på røngten billederne... og jeg har stadig meget ondt osv.... :) nu siger lægen bare det sikkert er urinvejs infektion....

Arghhh.

Men er glad for og være hjemme igen...

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer