Bella74

Så er det vår tur 24/6

429 posts in this topic

Hei, tøser!

Gjennom to måneders lesning, er det bare å erkjenne: Jeg er TOTALT avhengig av denne siden! Vet ikke hvor mangen ganger i løpet av en dag jeg er inne...

Jeg og min drømmemann gifter oss i Vor Frue kirke i Odense 24. juni, og jeg gleder bare helt vilt! -HAHA-

Dere har gitt meg så mye inspirasjon og gode tips, og det er så gøy å lese aller deres beretninger og spørsmål, se deres bilder og ta del i forventning og glede. Det er egentlig veldig utypisk meg å lave en slik planlegningstråd, men det kan jo være superhyggelig både med tilbakemeldinger når man undres eller står fast, og samtidig så gir det meg selv et godt overblikk over hvor vi faktisk står. Så - her er jeg... med min lille tråd... :bearhug:

INDEX

Det viktigste - pralebilleder av min søn

Vores historie

Frieriet

Huskeliste

Kirken

Feststedet

Musik til festen

Musik til kirken

Soloindslag i kirken

Fotografen

Kjolen

Skoene

Diadem

Bryllupskagen

Odense Aafart - tur på åen

Blomster - inspirasjon

Frisøren

Ringen

Neglene

Brudesuiten

Kørsel vi vurderer

Og denne bilen bliver det -HAHA-

Monogrammet

Invitationer

Gæsteliste - S.U.

Menu

Bordkort

Kirkehæfter

Gommens tøj

Gommens sko

Øreringer

Edited by Bella74
0

Annonce ♥

Også et kæmpe velkommen fra mig skal der lyder

Håber du mange timer her vil nyde,

og pas på det kan hurtigt blive en dårlig vane

når først man har fået smagen i sin sarte gane

Ja ja nogen rime remse bamse er jeg ikke

0

Annonce ♥

Velkommen til Bella.

Jeg synes det er så dejligt at flere nationaliteter finder sammen herinde! Og det er jo en ekstra 'bonus' når man møder andre *FYNSKE* brude  -HAHA-

Et hjertevarmt velkommen fra Gitte  -HAHA-

<{POST_SNAPBACK}>

Altså Gitte, skal du altid være først til at byde velkommen -HAHA--HAHA-

Nå men velkommen Bella!!

Kan jo se at du allerede er blevet afhængig, så behøver jeg jo ikke at advare dig -HAHA-

:bearhug: Ditte

0

Altså Gitte, skal du altid være først til at byde velkommen  -HAHA-  -HAHA-

Nå men velkommen Bella!!

Kan jo se at du allerede er blevet afhængig, så behøver jeg jo ikke at advare dig -HAHA-

:bearhug:  Ditte

<{POST_SNAPBACK}>

Så, så.... ikke så sur Allegra. Det kan man ikke være med det brugernavn! -HAHA- Lad os nu bare sige velkommen til Bella, Bellisima! :loveshower:

0

Annonce ♥

Altså Gitte, skal du altid være først til at byde velkommen  -HAHA-  -HAHA-

Nå men velkommen Bella!!

:bearhug:  Ditte

<{POST_SNAPBACK}>

Så, så.... ikke så sur Allegra. Det kan man ikke være med det brugernavn! -HAHA- Lad os nu bare sige velkommen til Bella, Bellisima! :loveshower:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er bare GAZ søde Gitte!!! :hug: Men jeg er da glad for at min kommende ikke er helt så hurtig som dig -HAHA-:hug::)

0

Annonce ♥

post-15972-1138405928.jpgHer er mine sko... De er i læder og utrolig behagelige å ha på. Jeg stakk den ene foten ned i skoen i kjolebutikken og brukte et halvt sekund på å finne ut at DET var skoene for meg :bearhug: Edited by Bella74
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Er vel ok å fortelle hvordan det hele startet også, hvordan Jan og jeg traff hverandre - og hvordan vi har kommet dit vi står i dag.

Vi kommer nesten fra samme sted i landet, er vokst opp bare en halv times køring fra hinanden. Men vi hadde begge flyttet til samme lille by ca 600 kilometer hjemmefra, begge på grunn av arbeide. Jeg var etableret med en annen samlever i flere år første gang Jan og jeg traf hinanden.

Han var ude med en kamerat som jeg kjendte lidt fra før, og jeg var ude med en venninne som var singel. Jeg var virkelig ved å være træd av mit forhold, men jeg er sådan skrud sammen at når jeg er i et forhold, så er hoverhovedet ikke noe annet interessant for meg. Så den første aftenen forsøgte jeg faktisk å sette Jan og min venninne op med hinanden :cheerleader3: Det har vi grinede av rigtig mange gange. Jan fortæller nemlig at det første han tenkte da han så mig, var at "det måtte være drømmen å være sammen med hende". Så han forsøgte å flirte med mig, men det la jeg ikke merke til i det hele tatt. Jeg hadde som sagt ingen flirte-antænder på :cheerleader3: Håper min venninde kan komme i bryllupet - Jan lurer på om han nog må nævne hende i sin tale til mig :lol2:

Det gikk nogle måneder, og uden at jeg vidste noe havde Jan tit spurgt mine kolleger fra arbeid om mig. Det blev til sidst slut mellom mig og min ex, og kort tid efter jeg blev singel, fattede jeg interesse for Jan. Syntes han var så sød og rar, han er virkelig en likeable fyr. Det siger også alle til meg nå - at jeg er så heldig som har en så utrolig hyggelig man. Og jeg er selvsagt suuuuperglad og stolt av ham :loveshower:

Våren 2001 og traf vi så hindanden i fødselsdag hos en fælles ven, og den aftenen flirtede vi rigtig meget. Vi holdt kontakten, tit på sms, og såg hinanden i byen etc. Dette var bare nogle måneder efter jeg flyttet ut fra min ex, og jeg var vel egentlig ikke klar for et nyt forhold endnu. Det gik komplikationer i det, og endte med at vi brød kontakten for en tid.

Et halvt år senere traf jeg ham så igjen i et fitnessenter. Han sendte meg en sms, og jeg blev helt varm. Jeg havde hele tiden en intens følelse for ham, såg efter ham overalt hvor jeg var, håbet jeg skulle træffe ham. Men samtidig var jeg altså ikke klar.

Efter det holdt vi igjen kontakten, og fra april mødtes vi bare SÅ tit - og begyndte å opføre oss som kærester selv om jeg insisterede på at vi ikke var ;)

Samtidig gik jeg på en ret stor psykisk krasj - var totalt udbrændt fra mit arbejde, var langt nede og faktisk sygemeldt i tre måneder inden jeg var tilbage i job. I denne perioden var jeg nog ikke særlig sjarmerende, men Jan var der hele tiden for meg, han var bare helt super. Og var veldig tydelig på sine følelser for meg - og at jeg var verdens bedste. Han var fantastisk på å bygge min selvtillit og mit selvværd i en periode hvor jeg var blottet for det. Jeg tror nok mange mænd ikke hadde orket å innlede et forhold på den måde. For os har det været et fantastisk godt udgangspunkt for vores samliv. På den måde blev vi utrolig godt kændt på veldig kort tid. Og det var let å vide hva vil ville med hinanden. Han flyttet ind hos mig med det samme, og siden har det bare blevet bedre for hver dag. I september 2004 fik vi osse verdens skøneste lille dreng.

Edited by Bella74
0

:cheerleader3: Frieriet, ja.... :(

Han er vanligvis ganske forudsigbar, min kæreste. Men her tog han mig fullstendig på sengen. Ret nog havde vi mange ganger snakket om at giftes, men jeg var gravid syv måneder og tænkte at det hele var på vent til fødsel og alt var over.

Det var sidste dag i min mands ferie, vejret var grusomt - ti grader og masse regn, og det den 14. juli. Vi havde flyttet til en ny by på grund af hans arbejde, og ville gerne se mange af de severdigheder byen har at byde på mens vi var der. Denne dagen kom han hjem og spurgte om vi ikke skulle tage gondolbanen op på det høyeste bjerget ved byen, der har man udsigt over city og laaaaaangt ud over havet. Fantastisk smukt, er det der. Vi tok en masse overtøj på og tog afsted.

Dette var midt i turistsesongen, og det er normalt mange hundrede af besøkende uansæt vejr, på gode dage tusinder. Her ser I hvorfor:

post-15972-1138964905.jpeg

Billedet er lånt fra Ulriksbanens hjemmesider.

På mærkelig vis kom vi i en gondolvogn helt alene. Der hang vi mange meter over bakken i en lille "boble", og jeg sto med nesen mod vinduet for at nyde udsigten.( I hvertfall så nær jeg kom på grunn av min store mage...... ()()

Pludselig hører jeg han snakker til meg, snur meg, og der sitter Jan på kne. Jeg blev så totalt overrasket! Han vidste jo egentlig at jeg ville si ja, men sa bagefter at han næsten blev usikker, fordi jeg så så forskrækket ud :)

Så kom både tårene og latteren, jeg blev så usigelig glad, det var et fantastisk sterkt øyeblikk. Os to og vår lille ufødte - midt mellem himmel og jord på vejen mod vores nye virkelighed :loveshower:

Vi gik tur der oppe på bjerget, kunde bare nyde udsigten og hinanden. Og sendte noen glade sms til familie med den dejlige nyhed. Hvorpå min søster kunde fortælle at det også var hændes forlovelsesdag :bearhug:

Edited by Bella74
0

Vi holder vores bryllupsfest i Frimurerlogens selskabslokaler i Odense. Har dessverre ingen billeder indenfra endnu, det kommer nog senere. Betjeningen er bare supersøde, og de står for det hele - fra opdækning, pynt, servering og mad.

Gleder meg til 25. marts - da skal vi tage derned og se hvordan det hele ser ud når det er dækket til fest i store festsal, hvor vi skal være. Vi har i øvrigt hele huset for os selv, det er ingen andre selskaber der samtidig.

post-15972-1138966471.jpg

Billedet er lånt fra Frimurerlogens hjemmesider.

0