Bella74

Så er det vår tur 24/6

429 posts in this topic

Annonce ♥

Kære Ellen og Jan Tore,

Hjerteligt tillykke endnu engang med dagen.

Hvor var det smukt at se jeres velsignelse - I var bestemt begge en fryd for øjnene! Så smuk du er kære Ellen. Og Marius var jo bare en engel...SÅ KÆMPE SØD i det tøj. Og han klarede vielsen vældigt godt. Bomm ;) Tak fordi jeg måtte være med - så tudede vi begge denne gang! :balloons:

Jeg beklager naturligvis tusinde gange for mit glemte kamera til alle de hungerende bridezillas, der gerne ville have haft et glimt af vores dejlige Bella. Men de må vente til Betina smider et par stykker på - men glæd jer!! (der er jo nogen der har været tidlligt oppe i læsegruppe, som så trak ud så meget, at jeg ikke kunne nå hjem efter kamera inden velsignelsen - totalt nederen!)

Kærligste hilsner

Linda, der ikke tror at der var mange der forstod, hvad præsten sagde; i hvert fald ikke med hensyn til...you know :) - der var mange der var overraskede bagefter. hehe.

0

Annonce ♥

Kæreste FRU Ellen. Nu er klokken kvart over midnat og I har forhåbentligt danset brudevals og festen er i fuld gang. Jeg håber du har en fantastiak fest, og nyder det i fulde drag. Det har været smukt vejr her på Sjælland hele dahen, og håber det samme er tilfældet på Fyn

:balloons: Gitte

0

Annonce ♥

Kære Ellen

Så blev det endelig DAGEN! Jeg håber alt blev som du ønskede og håbede og at i får et langt og lykkeligt liv sammen. :loveshower:

En blev jo desværre kostet på arbejde og gik glip af det hele, men glæder mig vildt til BILLEDER.

Tillykke til Jer. :balloons: Christina

0

Heeeej alle sammen - tusinde tak for jeres dejlig hilsener!! Og Linchen - tak fordi du kom til kirken, det var så hyggelig at se dig der. Og vi skal nok hygge os RIGTIG meget i biffen, kan jeg love :balloons:

Gæstene fik sig nok en overraskelse i kirken (dessverre faldt højttaleren ud det meste af tiden, så de kunde næsten ikke høre hvad præsten sagde. Synd, for han holdt en dejlig tale!)

Vi har nemlig været gift i nesten et år, har vores første bryllupsdag i overmorgen - altså onsdag. Vi har i lang tid forsøgt at planlægge vores bryllup, men måtte rykke to ganger på grund af min mands arbejde. Så vi bestemte i fjor at vi ville have det hele i orden, og fik en borgerlig vielse. Det vidste ingen af vores gæster, så de fik først i/udenfor kirken vide at det var en kirkelig velsignelse :)

Vores weekend har været HELT fantastisk fra begyndelse til slut. En rigtig beretning kommer lidt senere hen. Men at vi kunde være SÅ heldige, specielt med vejret, er bare utrolig. Hele ugen var det bare skidt. En halv time inden afgang med både opad åen fredag efter middag, forsvant samtlige skyer og vinden la sig stille. Så vores gæster hygget HELT vildt både på bådtur og her hjemme i haven. De fikk musserende vin og jordbær i båden, og her hjemme grillet vi, og de fik rød- og hvidvin, øl og sodavand. En fantastisk hyggelig aften.

Det at de mødtes aftenen inden, gjorde det hele selvsagt enda bedre om lørdagen. Så kendte de alle noen da de kom til kirke, og stemningen var utrolig hele festen igennem. Vi tog selv hjem klokken ti minutter i fire, da var det TOTAL gang i festen på dansegulvet.

Tusinde, tusinde tak, Bent, for den jobben du gjorde - du bedro meget sterkt til at vi fik precis den VENNEFESTEN vi ønsket os. Vi ville ikke have et stivt bryllup. Trods lidt storslagne lokaler, ønsket vi en uformell og afslappet stemning, for sådan er vi, og sådan er vore venner. Så alle de 70 gæster fik en uforglemmelig fest - og vi har fået rigtig, rigtig mange gode tilbagemeldinger på dig :) Jeg lover at gi en rigtig god anbefaling til dig når jeg finder tiden til at skrive en lille smule mer - du er defintivt verd at spandere tid på :)

Vel - jeg har leveret en del kameraer til fremkalling og for at få cd-er i dag, så jeg kan smide nogle ind når jeg får dem og får tid.

Edited by Bella74
0

Annonce ♥

Jahhhh billeder - skøn beretning indtil videre!

Ja der var ikke mange, der hørte præsten da han sagde, at dette var en velsignelse og ikke vielse..... hæhæ - men jeg hørte det trods alt og på responsen (det vil sige den manglende) kunne man godt se, at den fangede de fleste ikke. Men sproget gjorde det jo heller ikke nemmere.

Glæder mig til meget mere :-)

Knus

Linda, der mente at en tur i biffen kan vi alle bruge : - ) - og det var så lidt!

0

Hej kære Ellen.

Et forsinket tillykke med jeres store dag :balloons:

Hvor var det ærgeligt, at der ikke var så mange der kunne høre da præsten bekendtgjorde at det ikke var en vielse :) Godt gået.

Jeg glæder mig til, at se billeder fra jeres store dag.

:)

0

Annonce ♥

Skønt at I kunne tage R*ven på venner og familien med jeres bryllup... :)

Jeg glæder mig til at høre meget mere og ikke mindst se billeder :balloons:

De tog såmænd også røven på mig. Jeg var heller ikke klar over det. Iøvrigt er det faktisk det første bryllup ever, hvor jeg ikke har spillet brudevalsen i en dansk eller en udenlandsk udgave).

Iøvrigt tak for ordene. Det var også sjovt at være med til. :)

0

Kære kære Ellen

Jeg har været væk fra computeren i mange dage og får derfor først nu sagt tillykke. Håber i havde den mest fantastiske dag og det kan jeg jo høre at i havde. Ville så forfærdelig gerne have været med i kirken, men en familiefest kom desværre i vejen. Jeg ved at du strålede i lørdags og jeg glæder mig som en sindsyg til at se billeder og ikke mindst høre flere detaljer fra jeres store dag.

Og så tilykke med bryllupsdagen i overmorgen (hihi, fedt at i tog fusen på alle)

Tusind :balloons: og tanker fra Tine

Edited by wegener
0

Hui - her er altså travlt, for tiden. Skal prøve at lægge ind en rigtig beretning om ikke altfor længe. Her kommer i det mindste den første smagsprøve på fantastiske Bettina Pihls fotos... Glæder mig altså SÅÅÅ meget til at hente billedene i morgen :)

post-15972-1151607444.jpeg

0

Annonce ♥