Louise1981

Hvad må manden ik se...

35 posts in this topic

Annonce ♥

Hej - kjolen må han selføgelig ikke se.

Skoene ser han nok når jeg går dem til og det er fint med mig - han har en anelse om farven alligevel. Smykker ser han ikke da de ligger i tyskland hos min mor og jeg skal låne dem og hår har han ikke virkelig interesse for at se - og det ender nok med noget lidt anderleds en på billeder alligevel. Slør skal jeg ikke have og det ved han - men ellers vil jeg nok heller ikke vise ham dem. Diademet har han set - men jeg er sikker hvis jeg spurgte ham i dag hvordan det så ud ville han ikke kunne beskrive det - overhoved.

Men jeg tror det er vigtigest at han ikke ser kjolen.

:bearhug: Sandra

0

Annonce ♥

Hejsa :cheerleader3:

Ja, min får ikke lov til at se noget som helst :cheerleader3: Det hele skal være en overaskelse, undtagen farve da han jo skal have tøj der passer til  :cheerleader3:

Janni :cheerleader3:

ja jeg købte jo sko igår og havde taget et billede med mit herlige nye digi kamera, så da han sad og lurede billeder så han det så :cheerleader3: derfor er det rart at høre det ikke gør så meget med skoene :cheerleader3:

0

Ja, min får ikke lov til at se noget som helst :cheerleader3: Det hele skal være en overaskelse, undtagen farve da han jo skal have tøj der passer til  :cheerleader3:

Janni :cheerleader3:

<{POST_SNAPBACK}>

Det samme her!!! Han vil også helst være fri for at se det, da han gerne vil have hele pakken som en overraskelse... :cheerleader3:

0

Min kæreste får ikke kjolen - sløret og undertøjet at se. Dog ved han at undertøjet bare er ganske almindeligt da jeg har ikke kunne finde noget til mine store Postet billede, men jeg køber så noget andet til bryllupsnatten, og det får han i hvert fald ikke lov til at se.

Men kjolen har han godt være tæt på at komme til at se i en mail :cheerleader3:

Skoen har han set da jeg traver rundt i dem her hjemme for at gå dem til.

Pernille

0

Jeg synes det hele skal være en overraskelse... som en anden også har nævnt så får han nok skoene at se når jeg går dem til, men eller er alt en overraskelse... fx. kjole, hår, makeup, om jeg har slør eller ej, og ja især undertøj skal gemmes til :cheerleader3:

Når man har kendt hinanden i 9 år forinden er der jo ellers ikke så mange overraskelser :cheerleader3: så den dag skal der være overraskelser!!!!!!

KH pjuskeida

:cheerleader3:

0

Annonce ♥

Hej

Kjolen, sløret, undertøjet og strømpebåndet må han i hver fald ikke se!

må indrømme at jeg prøver at holde så meget skjult så muligt! mine sko går jeg i når han ikke er hjemme men de står inde bagerst i skabet tror bare ikke han har opdaget det endnu gg.

0

Min tilkommende kender farven på kjolen(elfenben/Ivory), og indtil videre har han set skoene på et billede.

Skoene får han også lov til at se, da jeg går dem til inden brylluppet.

Det er ok med os begge mht. skoene , men resten for han ikke lov til at se!

0

LOL Vi kom i en krise i går..for min mand vil have kjole og hvidt på. Han ringede hjem og sagde; Skat! Hvem skal binde min butterfly???? Jeg må jo ikke se dig! Vi blev enige om at han må stikke hovedet ind af brevkassen før han tager i kirke.

Og han har kun set skoene - han er ligeglad med kjolen; bare den er hvid, at den sidder tæt, og den viser min figur! :bearhug:

Han er for dejlig! GGG

Jeg viste ham min håridé og han sagde; det ligner det jeg godt kan lide du laver til fest. Bingo. Dybest set skal jeg ligne mig selv, det er sgu' da betryggende!

Edited by Lakridspigen
0

Annonce ♥

LOL Vi kom i en krise i går..for min mand vil have kjole og hvidt på. Han ringede hjem og sagde; Skat! Hvem skal binde min butterfly???? Jeg må jo ikke se dig! Vi blev enige om at han må stikke hovedet ind af brevkassen før han tager i kirke.

Og han har kun set skoene - han er ligeglad med kjolen; bare den er hvid, at den sidder tæt, og den viser min figur! :bearhug:

Han er for dejlig! GGG

Jeg viste ham min håridé og han sagde; det ligner det jeg godt kan lide du laver til fest. Bingo. Dybest set skal jeg ligne mig selv, det er sgu' da betryggende!

Undskyld, men faldt lige over den med brevkasse :biggrin:

Det vil jeg gerne se, og vi ææææællllllssssskkkkkkeeeeeerrrrrr jo billeder :biggrin:

Charlotte

0

Jeg forsøger også at holde så meget så muligt skjult for ham...men skoene kommer han nok til at se da jeg jo skal ha´dem gået til...

Men det er helt sikkert at kjole, slør, strømpebånd og undertøj får han under ingen omstændigheder lov til at se før på selve dagen.. som der er skrevet tidligere i tråden når man har været sammen i over 9 år kommer der ikke så mange "store" overraskelser...

Min kjole og slør blir sendt hjem til mine forældre med det samme og strømpebåndet er også bestilt over nettet men mon ikke jeg kan finde et gemmested til det.. :)

Jeg har fået ad vide at han under ingen omstændigheder må se noget af det men det er sgu lidt svært at gå sko til hvis han ikke må se dem...

:hug: Mimse

0

Min mand var nysgerrig, men han fik kun skoene at se :) .

Kjolen, sløret, diadem, taske og smykker var hemmeligt. Dog vidste han at jeg ikke ville ha' noget vildt fancy lingeri på - ville hellere ha' noget rart på den dag, end at skulle rette på det underste hele tiden :) . At han så supergodt kunne li' mit lingeri var jo bare :loveshower:-HAHA- .

Han fik farvekortet fra kjolen med, da han skulle købe tøj... og når nu min kjole var hemmelig for mig, så måtte jeg heller INTET vide omkring hans tøj! Så vi fik begge en oplevelse i kirken :hug: .

-Lisbeth

0

Annonce ♥

Her må han selvfølgelig heller ikke se kjolen, men har dummet mig et par gange og han har bla hørt at der er snører bagpå.. Æv.. ville helst at han intet vidste..

Sløret ved han intet om, udover at det var dyrt..

Undertøjet det samme, dog råbte han lidt højt da damen fra undertøjsforretningen ringede og sagde at hun var kommet til at trække 10000 på mit dankort i stedet for 1000 :hug:

Strømpebåndet og skoene har han ikke set, frisuren ved han intet om, dog ved han at jeg har købt diadem, dog bare ikke hvilket...

Jeg synes det er hamrende svært at holde det hemmeligt for ham, især fordi man jo snakker med veninderne om det hele, og det kan jo ikke undgåes at han er i huset...

Men se det... det skal jeg nok gøre mit til at han ikke kommer til...

0

Jeg har SÅ svært ved ikke at fortælle noget. Så det bliver kun kjolen, han ikke ser.. . Men skoene, smykkerne, undertøjet med mere MÅ jeg bare fortælle om. Han vil også selv gerne se det, da han er lige så nysgerrig som jeg. Og ved i hvad, det er sgu okay :balloons:

0

Jeg har også været ved at dumme mig et par gange. I dette forum endda, da jeg skulle vise ham noget andet :balloons:

Kjole, Undertøj, hovedpynt, frisure, strømpebånd og sko er hemmeligt. Sko går jeg til i løbet af dagen, når vi ikke er sammen.

0

Annonce ♥

Ja, min får ikke lov til at se noget som helst :) Det hele skal være en overaskelse, undtagen farve da han jo skal have tøj der passer til :)

Janni -HAHA-

:)

også det samme her, det skal være en overraskelse - og desuden vil han heller ikke have noget at vide, fordi han gerne vil have forventningensglæde og føle suset i maven når jeg træder ind i kirken

0

Christian har set skoene og tasken, og ja øreringene (da jeg havde dem i forvejen). Jeg vil da helst at han ikke ser kjolen, men det er nok lidt svært da jeg selv skal sy den. Men bare han ikke ser den på. Men jeg vil gøre alt for at holde den hemmelig.

0

Det eneste Thomas ikke kommer til at se er selvfølgelig kjolen :biggrin: og det sæt undertøj, som jeg smutter i, når vi kommer hjem efter den store dag :)

Han har været med ude og købe sko og undertøj - det synes jeg ikke betyder noget ..... jeg har jo også været med ude og købe hans tøj :yllove:

:bearhug: Charlotte

0

Jeg vil heller ikke vise ham noget som helst; selvom det er vildt svært for jeg har jo lyst til at vise ham eller fortælle om det hele - han er jo den jeg plejer at dele glæden med... :) Men jeg tror bare at glæden bliver endnu større ved at vente til suset i kirken - og selvfølgelig på bryllupsnatten med undertøjet :biggrin: Så jeg holder stand indtil videre...

Han kan dog måske godt regne ud hvilken halskæde jeg skal have på for det er en jeg har fået af min morfar og som har været min mormors. Men han VED det ikke og han ved heller ikke at jeg har fået lavet øreringe som passer til

Glæder mig SÅ meget til han får det hele at se på den store dag :bearhug:

Tanja

0

Han får absolut intet at se på forhånd ;) Eller, dvs. han har set den halskæde jeg skal have på, da det er et arvestykke. Derudover ved han, at jeg vil have slør på, men det er ikke købt endnu, og han får bestemt heller ikke lov til at se det. Kjole og det hele er købt, mangler kun sløret. Han ved hverken farve eller noget ;)

Hvad angår skoene har jeg fundet en løsning, så han heller ikke kommer til at se dem. De er købt, og ligger pt hos mine forældre (ligesom resten af tilbehøret). Når det er tid til at gå skoene til (varmt nok til at gå med sandaler), tager jeg skoene, og stiller på arbejde. Så går jeg dem til derude - helt uden at han ser dem *s*

0