Karolinesmor

Cecilia og Søren d. 12 august i Åbenrå

133 posts in this topic

Det her er bare en lille start, så er jeg da i gang, det er nemlig snart sengetid. Sådan er det jo, når der er en lille trold/prinsesse som vækker en et par gange om natten, og tidligt om morgenen.

Men altså, min elskede hedder Søren, og vi er 29 og 32. Indtil april og februar.

Og så den lille nye i familien, Karoline, som I vist har mødt herinde, som min lille punkerpige. Hun er fra d. 6 marts 2005.

Jeg fortæller om vores møde senere, det var sååå romantisk :bearhug:

Lidt om mig, så har jeg valgt mit Dansk-studie fra, et par måneder efter, jeg var startet i august 2005, for at blive hjemmegående (hus)mor og billedkunstner.

Jeg ville være sammen med min datter, og så er jeg endelig kommet i gang med den interesse jeg helst har villet i mit liv, at male. Motiverne er primært henvendt til børn, men også barnlige sjæle, med masser af dejlige farver, som altid har været kendetegnet for mine malerier, og humoristiske motiver. Jeg sælger dem allerede, så det går forrygende:-) Jeg vil have lavet en god samling, og så vil jeg begynde, at udstille rundt omkring. Det glæder jeg mig til -HAHA-

Søren er uddannet farmaceut og arbejder hos Novo Nordisk i Kalundborg. Ellers har han været på barsel fra august til 1 maj. Så vi har været meget sammen i familien hver dag, og hygger os gevaldigt -HAHA- Det er noget jeg virkelig sætter pris på, og bringer os tæt sammen.

Kærlig hilsen fra Cecilia

Lige et billede af min dejlige pige, jeg elsker hende bare sådan -HAHA-

OVERSIGT

Restaurant Knapp

Invitationerne

Pavillonen, hvor vi skal vies

Kjolen

Skoene

Karoline i sin brudepigekjole

Hvordan jeg mødte Søren

Ide til frisure

Ideer til brudebuket

Min smukke ring

Gæstebogen

Smykkerne

Undertøjet

Morgengave

borddekoration

Menuen

Min morgengave fra min elskede

Vores tidsplan for hele dagen

Så er kjolen også færdig:-)

Min makeup

Bordkortene

De færdige gaveposer

BRYLLUPPET

post-16998-1138396146.jpg

Edited by Karolinesmor
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Jamen du skal da også lige have et rigtig sort velkommen hertil fra mig... Glæder mig til at følge din tråd og rengner med at se mere til dig her for det er rigtig vanedannende *SS*

Knuz Trine

0

Annonce ♥

Tak skal I have, I søde piger :blink:

Nu ved vi endelig præcist, hvor vores bryllup skal holdes henne. Vi har sådan set vidst det længe, men først i mandsags kunne vi komme forbi, og se det med vores egne øjne, i stedet for på nettet. Og hold da op, hvor er det fint og romantisk :blink: Det ligger i Åbenrå.

Jeg tog nogle billeder, men de skal lige lægges ind på computeren først, men jeg fandt dette sommerbillede, som er taget ved indgangen.

Festen skal så holdes i en hyggelig pavillon, med udsigt til deres sø og skoven som stedet ligger i. Vores vielse har vi besluttet os for, skal holdes i en anden lille pavillon som ligger lige ved siden af, under træerne, ude i søen. Det er simpelthen så fint. Så pynter vi op med lys og blomster på dagen. Og vores værelse er bare så hyggeligt, jeg glæder mig til, at jeg skal skifte til min kjole der. Vi har booket værelset til natten før, også. Så har vi ro og fred til os selv og Karoline.

Ja jeg kan slet ikke få armene ned :bearhug:

Og minsandten om ikke både servietter og duge passer til min kjole, de bruger ikke ren hvid. Det hele oser af professionalisme, de holder også snildt 30-40 bryllupper om året. Så de har deres erfaring!

post-16998-1138907255.jpg

Edited by Karolinesmor
0

Annonce ♥

Ja det er så pavillonen der ligger til højre i billedet, og søen ligger lige til venstre. Det er en gammel vandmølle der stadig kører, så man krydser over en å, ved indgangen.

0

Efter vielsen sabler de en champagne og serverer canapeer, inden vi skal spise. De laver det lækreste mad, på højt niveau. Vi har så droppet en bryllupskage, så folk ikke er mætte, hvis vi skulle have den inden maden, og efter maden er de for mætte, så der bliver bare serveret kaffe og petit fours over i deres møllebygning. Imens dækker de op til dans i pavillonen, hvor vi så fester videre igen. Det er så perfekt! Vi håber så bare på godt vejr, ellers må vi stå med paraplyer under vielsen. Men det kan vel også have sin charme :bearhug:

0

Annonce ♥

Det er allerede længe siden, men der er desværre ikke meget tid til alt det hyggelige herinde, når man har en meget aktiv lille myre i hjemmet :baa:

Men det er endelig lykkedes mig, at blive færdig med invitationerne, og de skal sendes afsted i dag. Men jeg har selvfølgelig lige taget nogle billeder først.

Vi har gerne villet have det enkelt, og stilfuldt, så det håber jeg, er lykkedes. Vi er nu glade for resultatet :hug:

Hvad synes I, piger?

Knus fra Cecilia

post-16998-1140171406.jpg

post-16998-1140171432.jpg

post-16998-1140171455.jpg

post-16998-1140171534.jpg

0

Hej Cecilia -

De invitationer er bare SMUKKE. Så enkle og rolige. Elegant elegant - men nu er jeg jo også mest til det simple. Den farve du har valgt er dejlig.

Det sted i Aabenraa har jeg hørt rigtig meget godt om!

For at ændre overskriften skal du gå til dit første indlæg i tråden og klikke edit/rediger. Så får du muligheden for at ændre overskriften. (DET måtte jeg også have hjælp til :) )

:hug:

Anna

0

Annonce ♥

Kære Cecilia :hug:

Et kæmpe stort og meget forsinket velkommen til dette skønne sted! :biggrin:

Nej, hvor er det nogle fine invitationer... :hug: Jeg er også helt vild med det papir, teksten står på. Altså det blomstrede.

Jeg glæder mig rigtig meget til at følge din planlægning :biggrin:

Kærligst Fynbo :balloons:

0

Hey velkommen til.....

Er det restaurant Knapp i skal holde det ved??

Tak skal du have :balloons:

Ja det er det, jeg har kun hørt godt, om det sted. Kender du det?

Bare turen derud, gennem skoven er så smuk:-)

0