Guest Dorothea

Kalder gifte brude

215 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

SÅ mange lækre Zillaer samlet på ét sted - :thumbsupsmileyanim:

Super inspirationskilde

Kan I ikke tilføje, om I havde fået en prøveopsætning, og om håret blev som denne, eller om det slet ikke blev som forventet? Så kobler vi lige lidt andre trådes spørgsmål indover ;) Jeg er nemlig ikke sikker på om det er "værd" at smide penge i en prøveopsætning, når nu de fleste frisører fraråder dette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

SÅ mange lækre Zillaer samlet på ét sted - :thumbsupsmileyanim:

Super inspirationskilde

Kan I ikke tilføje, om I havde fået en prøveopsætning, og om håret blev som denne, eller om det slet ikke blev som forventet? Så kobler vi lige lidt andre trådes spørgsmål indover ;) Jeg er nemlig ikke sikker på om det er "værd" at smide penge i en prøveopsætning, når nu de fleste frisører fraråder dette

Jeg var til frisøren lørdagen før mit bryllup og der lavede hun en prøveopsætning men jeg betalte ikke for det, for da jeg kom på min bryllupsdag kunne hun ikke huske at hun havde lavet den så det blev noget helt andet hun lavde og det var og pænere end det hun lavede ugen før...

Hilsen Camilla

post-15149-1172157045.jpg

post-15149-1172157052.jpg

post-15149-1172157063.jpg

post-15149-1172157075.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er et par af håret før og efter

post-15138-1172177300.jpg

Og her kommer så før-billedet :-)

post-15138-1172177435.jpg

Lige den stil jeg søger, men har stadig ikke fundet en frisør ved Sakskøbing. Hvem satte dit hår, er det evt. en man kan betale for at køre turen sydpå?

Du må gerne sende en PM!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer