Louise.

Louise.'s invitationer

23 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

De er rigtig flotte og bestemt anderledes i forhold til hvad man ellers ser :blush:

Har i afleveret dem alle personligt eller hvordan har i fået dem afsted uden at ødelægge noget ved dem ??

En rigtig sød, enkel og kreativ ide :bearhug:

:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De er rigtig flotte og bestemt anderledes i forhold til hvad man ellers ser :)

Har i afleveret dem alle personligt eller hvordan har i fået dem afsted uden at ødelægge noget ved dem ??

En rigtig sød, enkel og kreativ ide :balloons:

:)

Tak :)

Vi har afleveret de fleste personligt, men også en del pr. post.

Jeg købte nogle mindre æsker og lagde krøllet tyndt papir ned for udfylde tomrummet. Det fungerede fint, ingen blev beskadiget.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

super flotte og originale invitationer. Kan se at I har sendt receptionsinvitationers ud pr. email, så jeg tænkte på om jeg mon kunne få lov til at stjæle sommerfuglen og bryllupslogoet. Hvis ja, må du meget gerne sende det til plougstrup@hotmail.com

Håber at det er ok at jeg spørger....

på forhånd tak.

mvh. Caroline

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Caroline

Jeg har ikke set dit indlæg før nu, desværre, jeg håber ikke det er for sent.

Jeg har lige sendt dig en mail med filerne.

Sommerfuglen har jeg købt hos diverse blomsterhandlere.

Knus

Louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er bare så FLOTTE de invitationer!! Laver du ikke lige en 100 stykker til mig, søde? :bearhug::balloons:

:):biggrin: Jo da helt klart :kiss:

Tak for rosen søde :kiss:

hvordan er de pink kort lavet ??

og har i selv printet dem ud ??

det der er da super stilet og en rigtig rigtig god ide :td:

Tak :hug:

Jeg ville have lavet de pink "kort" på tykt papir i den farve og så have printet hvid tekst på, men jeg kunne ikke finde noget papir i lige præcis den farve. Så de er lavet helt manuelt fra bunden på hvidt papir med farve og bagefter klippet til.

Og ja vi har selv printet dem. I vores bryllupsbudget tilføjede vi dog også lidt udgiften til en printer, som virkelig har været købet værd, og det kan jeg kun anbefale.

Vi købte en laserfarveprinter til 2.400 kr., i længden kan det godt svare sig, da udgiften pr. farveside er MEGET MEGET billigere end de billige inkjetprintere man kan købe.

Og når man så står og skal printe så meget til et bryllup, ja så kan man lige så godt købe den inden.

Men selvfølgelig det er en stor udgift for en printer, men som sagt, det betaler sig i længden.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har set dine invitationer før i en anden tråd og må bare sige at de er virkelig flotte :heart: . Kan også rigtig godt lide at der står "bryllup" istedet for indbydelse!

Jeg skal selv lave gaveposer til gæsterne af de samme slags brune poser og har gemt billedet til inspiration :heart:

Mvh Bettina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer