Sign in to follow this  
Followers 0
24072006

www.ypdress.dk

9 posts in this topic

Hejsa,

Jeg vil lige høre jer om der er nogle af jer der kender ovenstående firma? De har mange flotte brudekjoler men vigtigst af alt, de syer ens drømmekjole og det er det jeg gerne vil...

Har nemlig lidt fra flere forskellige kjoler jeg gerne vil samle til en super kjole :bearhug:

Nogen erfaringer ??

Mange hilsner

Sofie

0

Annonce ♥

Hejsa,

Jeg vil lige høre jer om der er nogle af jer der kender ovenstående firma? De har mange flotte brudekjoler men vigtigst af alt, de syer ens drømmekjole og det er det jeg gerne vil...

Har nemlig lidt fra flere forskellige kjoler jeg gerne vil samle til en super kjole -HAHA-

Nogen erfaringer ??

Mange hilsner

Sofie

<{POST_SNAPBACK}>

Hei!

Jeg var hos de i slutten av januar og kjøpte brudekjole. Jeg hadde egentlig sett meg ut en kjole de hadde på nettsiden, men den hadde de ikke (og tror kanskje ikke de hadde hatt den heller...). Jeg prøvde mange kjoler, og tenkte ikke så mye på prisen på kjolene under prøvingen - på nettet står det jo endel priser og alt virket veldig billig. Når jeg tilslutt fant en kjole, ville jeg gjøre den om litt og hun sa at "ja, da syr vi en helt ny kjole til deg, helt som du vil ha det". Og når vi hadde gått gjennom alt viste regninga kr 6.500,-! Ikke at det er så mye penger, men jeg hadde sett for meg litt billigere ut i fra nettsiden. Dessuten skulle jeg jo egentlig ha den kjolen jeg hadde prøvd bare med andre detaljer og at den skulle syes ut litt.

Det endte med at jeg kjøpte kjolen de hadde i butikken og som de gjør om, slik jeg vil ha den, og det koster kr 5.000,-. Resultat er jo det samme! :bearhug:

Men servicen var veldig bra ellers og jeg er veldig fornøyd med kjole-valget. Litt rembo-aktig, enkel med små "diamanter" og drapert, taft. Jeg skal tilbake å prøve den når de ha sydd den om, sa det tok et par måneder, men kunne være raskere om det hastet.

0

Annonce ♥

Jeg har fundet min taske derinde som jeg skal have bestilt her i næste måned. Har mailet frem og tilbage med en derinde fra og her har servicen været i top. Har fået hurtig svar ang forskellige informtioner vedr tasken og bestilling... :bearhug:

0

Hejsa

Jeg vil sige at min kjole er også derfra og jeg syntes betjeningen var super i forhold til hvad jeg fik hod de to andre steder jeg var... kan se min kjole i min planlægning...

kun ros herfra...

min mor har fået bestilt en festkjole derfra som blir syet efter hendes mål hun glæder sig enormt til og prøve den her den 8 maj

Hilsen camilla

0

Annonce ♥

Hejsa...

Jamen så vil jeg da også lige dele min erfaring med dem - og den var desværre heller ikke for god :blink:

Jeg vil ikke gå i detaljer, for det må man jo ikke herinde :balloons: , men der var bare utrolig mange ting der var for uprofessionelt, når man skal give mange tusinde kroner for sin kjole.

Men når det er sagt, så har de FLOTTE kjoler.. Jeg bor ret tæt på, så går dagligt forbi, og sukker stadig over de flotte kjoler og fest kjoler de har i deres vindue.

Så prøv og se om de ikke giver DIG en god service - kan jo se at nogle herinde trods alt har haft en positiv oplevelse hos dem.

Held og lykke!

0