Tikkitiks

Stregtegninger

1,585 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej Lajla

Jeg mangler en stregtegning af Hellig Kors Kirke, København N. Vil du være sød at lave en sådan til mig? Jeg kunne tænke mig en, der ligner en sort/hvid tegning man kunne tegne i hånden - altså uden for meget dybde i billedet, hvis du forstår mig... Håber du kan hjælpe.

Mvh. Marie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Lajla

Jeg mangler en stregtegning af Hellig Kors Kirke, København N. Vil du være sød at lave en sådan til mig? Jeg kunne tænke mig en, der ligner en sort/hvid tegning man kunne tegne i hånden - altså uden for meget dybde i billedet, hvis du forstår mig... Håber du kan hjælpe.

Mvh. Marie

Jeg mangler stadig en stregtegning af Hellig Kors Kirke, København N. Er der en, der kan hjælpe mig med det??? Skal meget snart have printet kirkehæfterne, da brylluppet jo er på lørdag... Troede egentlig jeg havde en how to-liste, men den er blevet væk. :( Håber der er en sød og venlig sjæl, der kan hjælpe mig. :)

Mvh. Marie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej Lajla Jeg mangler en stregtegning af Hellig Kors Kirke, København N. Vil du være sød at lave en sådan til mig? Jeg kunne tænke mig en, der ligner en sort/hvid tegning man kunne tegne i hånden - altså uden for meget dybde i billedet, hvis du forstår mig... Håber du kan hjælpe. Mvh. Marie
Hej Lajla Jeg mangler en stregtegning af Hellig Kors Kirke, København N. Vil du være sød at lave en sådan til mig? Jeg kunne tænke mig en, der ligner en sort/hvid tegning man kunne tegne i hånden - altså uden for meget dybde i billedet, hvis du forstår mig... Håber du kan hjælpe. Mvh. Marie
Jeg mangler stadig en stregtegning af Hellig Kors Kirke, København N. Er der en, der kan hjælpe mig med det??? Skal meget snart have printet kirkehæfterne, da brylluppet jo er på lørdag... Troede egentlig jeg havde en how to-liste, men den er blevet væk. :( Håber der er en sød og venlig sjæl, der kan hjælpe mig. :) Mvh. Marie

Så blev de færdige :wink:

Helligkors Kirke - Kbh. Amt

2261-101-Kopi.jpg

2261-102-Kopi.jpg2261-103-Kopi.jpg2261-104-Kopi.jpg2261-105-Kopi.jpg

:heart: :heart:

Uden framing:

2261-101.jpg2261-102.jpg2261-103.jpg2261-104.jpg2261-105.jpg

Håber du får et fantastisk bryllup ()()

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tusind tak for hjælpen - det sætter jeg virkelig pris på! :loveshower::thumbsupsmileyanim:

Var bare ved at være nervøs for, at det ikke kunne nås.

Jeg har netop sat den første tegning ind på forsiden af kirkehæftet, og det ser godt ud. Må lave en tråd med bl.a. billeder af hæfterne senere. :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh nej, nu har vi skifet kirke, så den tegning jeg gemte sidste år, dur ikke :(

Nogen der kan hjælpe med en af Glostrup kirke?? (der er to i Glostrup og det skal IKKE være rundkirken)

Hjææælp

Hvor sjovt, jeg sku lige til at spørge efter en tegning af Glostrup Kirke! :) Vi skal giftes i den gamle kirke til November.. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åhh nej, nu har vi skifet kirke, så den tegning jeg gemte sidste år, dur ikke :(

Nogen der kan hjælpe med en af Glostrup kirke?? (der er to i Glostrup og det skal IKKE være rundkirken)

Hjææælp

Hvor sjovt, jeg sku lige til at spørge efter en tegning af Glostrup Kirke! :) Vi skal giftes i den gamle kirke til November.. :)

Ej hvor pudsigt. Vi tager den i sep. :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åhh nej, nu har vi skifet kirke, så den tegning jeg gemte sidste år, dur ikke :(

Nogen der kan hjælpe med en af Glostrup kirke?? (der er to i Glostrup og det skal IKKE være rundkirken)

Hjææælp

Hvor sjovt, jeg sku lige til at spørge efter en tegning af Glostrup Kirke! :) Vi skal giftes i den gamle kirke til November.. :)

Nogen som kan lave stregtegning af denne kirke, el. evt. forklare hvordan man gør? hvis jeg nu ber rigtig pænt om det....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh nej, nu har vi skifet kirke, så den tegning jeg gemte sidste år, dur ikke :(

Nogen der kan hjælpe med en af Glostrup kirke?? (der er to i Glostrup og det skal IKKE være rundkirken)

Hjææælp

Hvor sjovt, jeg sku lige til at spørge efter en tegning af Glostrup Kirke! :) Vi skal giftes i den gamle kirke til November.. :)

Nogen som kan lave stregtegning af denne kirke, el. evt. forklare hvordan man gør? hvis jeg nu ber rigtig pænt om det....

Jeg har tidligere lavet nogle, der ligger HER (fortsætter på næste side) - hvis de ikke kan bruges, skriver du bare igen. Jeg vil blive rigtig glad, hvis du kunne tage et godt billede af kirken, da dem, der ligger forskellige steder faktisk er ret dårlige. Der må godt være noget 'space' omkring kirken... :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh nej, nu har vi skifet kirke, så den tegning jeg gemte sidste år, dur ikke :(

Nogen der kan hjælpe med en af Glostrup kirke?? (der er to i Glostrup og det skal IKKE være rundkirken)

Hjææælp

Hvor sjovt, jeg sku lige til at spørge efter en tegning af Glostrup Kirke! :) Vi skal giftes i den gamle kirke til November.. :)

Nogen som kan lave stregtegning af denne kirke, el. evt. forklare hvordan man gør? hvis jeg nu ber rigtig pænt om det....

Jeg har tidligere lavet nogle, der ligger HER (fortsætter på næste side) - hvis de ikke kan bruges, skriver du bare igen. Jeg vil blive rigtig glad, hvis du kunne tage et godt billede af kirken, da dem, der ligger forskellige steder faktisk er ret dårlige. Der må godt være noget 'space' omkring kirken... :heart:

Du er bare en sveske. 1000 1000 tak. Jeg havde ellers forsøgt at søge alt igennem, men den her er svupset. Jeg skal nok køre op og tage lidt forskellige billeder. Tak Lajla :heart:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer