Guest Figaro

Melodi Grand Prix

27 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg sidder stortset hvert år og sluger GRAND PRIXET...men jeg syntes nu osse det var bare LIDT tamt :baa: .

Og JA Trine, Jacob er LIDT for lækker , charmerende og synger SÅ godt...så jeg kan KUN være enig med dig.

Så du ham iøvrigt da han var og synge i Bagsværd Natten???Muuuuums...han var nu osse RET sød til ROCK UNDER BROEN 2005...

Men for , at vende tilbage til GRAND PRIXET iaften så syntes jeg det var den rigtige vinder , trods alt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg sidder stortset hvert år og sluger GRAND PRIXET...men jeg syntes nu osse det var bare LIDT tamt :baa: .

Og JA Trine, Jacob er LIDT for lækker , charmerende og synger SÅ godt...så jeg kan KUN være enig med dig.

Så du ham iøvrigt da han var og synge i Bagsværd Natten???Muuuuums...han var nu osse RET sød til ROCK UNDER BROEN 2005...

Men for , at vende tilbage til GRAND PRIXET iaften så syntes jeg det var den rigtige vinder , trods alt.

Jepper det er han .... og det var han både til Bagsværd by night og til rock under broen ........ jaaaaaaaaaa jeg har ham jo på min mobilos :hug::hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi så det også.....

Og jeg synes egentligt at det var okay.....

Jeg kendte dog ikke græker-kaj, så det blev lidt trivielt med ham....

Men i betragtning af hvor mange gode hits der liver lavet hvert år i Danmark kunne man godt undre sig over standarden p+å nogle af numrene....

Jeg synes dog at Kristine Blond sang super fantastisk.... men hun gik jo ikke videre....

Min nummer to farvorit var hende der vandt.... Jeg synes det var et dejligt frisk pust... en meget anderledes sang.... En rigtig ørehænger.... Jeg tror hun har gode chancer....

For en gang skyld synes jeg at det var den rigtige der vandt (når nu Kristine Blond ikke gik videre...) og det trækker meget op... Var så lad for at Søren Poppe ikke vandt!!!

:hug:

Så på en scala fra 1-10... :7

Og ja det nummer jakob sveistrup sang skulle have vundet!+!!!+++++++++++

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Haha, tja jeg synes nu heller ikke Grand Prixet var så godt, meeen jeg må så sige at jeg nu alle de år efterhånden har fulgt med synes der hvert år kun er et par sange der er hit, og tja i år synes jeg også det var sådan. Det jeg synes der skiller sig ud var at de hit der plejer at være er meget tydelige det synes jeg ikke de var i år.

Jeg synes Monkey Business gav det et friskt pust, men jeg må også sige at de jo ikke lige er målgruppen for den gennemsnitlige Grand Prix seer.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder her og føler mig en smule alene :hug: ... havde ikke Sidsel som vinder! OK - hun var med på min top 5, men jeg kunne bedre li' Neighbours og Danni Elmo.

Neighbours fordi, deres sang rummede mange stemninger og så kan jeg godt li' deres stemmer sammen og Danni Elmo fordi hans sang var skrevet til hans kæreste og IKKE specielt til Grand Prix'et, og så var han blevet opfordret til at sende den ind.

... og KAN jeg ikke forstå at Kristine Blond ikke gik videre... hendes stemme er da for flot.

Uanset hvad, så hepper jeg dog på Sidsel Ben Semmane d. 20. maj når hun går på scenen i Athen :hug:.

-Lisbeth

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg nåede kun at se noget af det og jeg var bestemt ikke imponeret. Den dag hvor det danske grandprix bliver fri for Helge Engelbrecht og Neighbours og begynder at tænke i nye baner sker der måske noget. At man sidste år afviste Johnny De Luxe står for mig staidigvæk som en gåde.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

GRÆKER-KAJ STYRER!!!!

Jeg så kun grand prix fordi det var monkey bidnes (!) der var værter. Har fulgt med i deres planlægning hele ugen, og der var så FEDT at de fik lov til at låne borgmesterkæden...

Rimeligt tamt melody grand prix ellers...

:hug: du har ret, men jeg tror man skal have set en del af monkey business og græker kaj for at synes det. Jeg har snakket med flere der synes det var vildt plat, men det er jo fordi, de ikke rigtig kendte "konceptet" fra P3, så det var nok lidt indforstået, men jeg er helt enig med dig, synes også det var skægt og var glad for at blive fri for "mylle", ja undskyld mig

:hug: Rikke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

GRÆKER-KAJ STYRER!!!!

Jeg så kun grand prix fordi det var monkey bidnes (!) der var værter. Har fulgt med i deres planlægning hele ugen, og der var så FEDT at de fik lov til at låne borgmesterkæden...

Rimeligt tamt melody grand prix ellers...

:birthday: du har ret, men jeg tror man skal have set en del af monkey business og græker kaj for at synes det. Jeg har snakket med flere der synes det var vildt plat, men det er jo fordi, de ikke rigtig kendte "konceptet" fra P3, så det var nok lidt indforstået, men jeg er helt enig med dig, synes også det var skægt og var glad for at blive fri for "mylle", ja undskyld mig

:hug: Rikke

Jeg er så helt uenig :birthday: Jeg hører selv monkey business, men jeg synes de skrabte bunden ved at have græker Kaj med....Det er da meget sjovt i radioen, men altså til et grand prix :birthday: Men da skal jo noget nyt til for at få de unge seer til.

Men, ja vi har jo alle hver sin mening og det skal vi have ret til :birthday:

Udover det ved jeg ikke om jeg synes det var den rigtige da vandt, sangen var som god. Men kan hun klare presset til det internationale! Vi så det jo med Malene for et par år siden :baa:

Pernille :hug:

Redigeret af pernille25
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes det var ret tamt i går... :hug: Jeg havde nok forventet noget mere... Jeg vågnede lige op til dåd da Jakob Sveistrup kom på. Ellers sad jeg og lurede BK.

:hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes, at det var den rigtige vinder.. :hug:

Søren Poppe skuffede fælt.. han levede ikke engang op til sin normale 'standard'..

En anden vinder synes jeg faktisk også kunne have været Neighbours.. deres forslag I ÅR var da rimelig anstændigt.. hvis Brødrene Olsen kunne vinde med "Smuk som et stjerneskud" så kunne Neighbours også vinde med den dér franske catchy sang! :hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik ikke set grand prix i år :hug: jeg ellers ikke meget for at gå glip af det, jeg elsker at se det.

Nå men den fest vi var til var nu en ok erstatning :carrot:

Så¨håber jeg bare jeg kan se det internationale grand prix istedet.

:hug:

Mie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes vinderen skulle have været nr. 8 med Kristine Blond, det var klart den der ville have haft mulighed for at placere sig bedst i det internationale melodi grandprix.

Tror ikke at hende der vandt bliver placeret så godt medmindre der er en masse unge fyre der stemmer for de 2 af danserne havde da hulkort nederdel på.

Hvor var det latterligt at alle 10 sange handlede om kærlighed. Lidt variation ville have været dejligt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sidder her og føler mig en smule alene :birthday: ... havde ikke Sidsel som vinder! OK - hun var med på min top 5, men jeg kunne bedre li' Neighbours og Danni Elmo.

Neighbours fordi, deres sang rummede mange stemninger og så kan jeg godt li' deres stemmer sammen og Danni Elmo fordi hans sang var skrevet til hans kæreste og IKKE specielt til Grand Prix'et, og så var han blevet opfordret til at sende den ind.

-Lisbeth

En anden vinder synes jeg faktisk også kunne have været Neighbours.. deres forslag I ÅR var da rimelig anstændigt.. hvis Brødrene Olsen kunne vinde med "Smuk som et stjerneskud" så kunne Neighbours også vinde med den dér franske catchy sang! :birthday:

Uhhhh...endelig nogle jeg kan være enige med...Jeg havde helt klart også Neighbours som Favoritter...men der ligger så også lige en lidt anden historie bag end bare deres sang - Selvom den løfter humøret helt vildt...

Helge og Tommy kommer begge her fra det lille lokalområde som jeg også gør...så selvfølgelig skal de da have min stemme...og da jeg arbejde i den lokale brugs var de jo faste kunder dernede (ja det er de selvfølgelig stadig selvom jeg ikke arbejder der mere :hug: )

Og den der MAJET jyske sang Helge sang for Mads...ja der skal man nok have den vestjyske humor for at kunne se det sjove i :hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror ikke at hende der vandt bliver placeret så godt medmindre der er en masse unge fyre der stemmer for de 2 af danserne havde da hulkort nederdel på.

Hvor var det latterligt at alle 10 sange handlede om kærlighed. Lidt variation ville have været dejligt.

Hehe... ja oven på at have læst tråden igennem tør jeg jo næsten ikke sige, at jeg synes, den rigtige sang vandt. :thumbsupsmileyanim:

Den svingede ganske godt i mine ører, og der er lidt rockmama over Sidsels stemme. At teksten så i lighed med 655744465676846 andre tekster var lidt banal og handlede om kærlighed, kunne jeg godt leve med....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror ikke at hende der vandt bliver placeret så godt medmindre der er en masse unge fyre der stemmer for de 2 af danserne havde da hulkort nederdel på.

Hvor var det latterligt at alle 10 sange handlede om kærlighed. Lidt variation ville have været dejligt.

Hehe... ja oven på at have læst tråden igennem tør jeg jo næsten ikke sige, at jeg synes, den rigtige sang vandt. :blush:

Den svingede ganske godt i mine ører, og der er lidt rockmama over Sidsels stemme. At teksten så i lighed med 655744465676846 andre tekster var lidt banal og handlede om kærlighed, kunne jeg godt leve med....

Jeg må give Jesper ret.. Af alle sangene så tror jeg også den er den sang der vil klare sig bedst internationalt :thumbsupsmileyanim:

Jeg var ikke vildt utilfreds med showet og sangene i år.. men syntes dog værterne kunne have været bedre :)

:balloons: Heidi

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer