hatshepsut

Så er der billeder!!!!!!

414 posts in this topic

Annonce ♥

Har lige været din tråd igennem (igen). For pokker hvor er det hele da bare gennemført - jeres gæster bliver da totalt imponerede :biggrin:

Nu er der kun tilbage at ønske dig den lykkeligste dag af alle på lørdag.

Du bliver den smukkeste brud og jeg glæder mig til at se billeder efterfølgende.

:griner:-:bearhug::bearhug:

:biggrin: Lone

0

Ja, så er alle tingene afleveret på Børkop Vandmølle. Det er godt nok tæt på nu :bearhug:

Det er ikke til at fatte at det er i morgen!!!

Nå men her til morgen og i formiddag står det på rengøring og andet kedeligt :blink: Og klokken 12.30 bliver jeg så kørt over for at få lavet negle og prøvemakeup. Regner før med at være hjemme igen ved 17-18 tiden. Hvor min tante og onkel så gerne skulle være kommet. Christian tager over til min bror i eftermiddag sammen med forloveren og overnatter til i morgen. Er spændt på hvor meget jeg får sovet i nat.

Modtog mit flotte tørklæde fra AnnieW i går, det levede fuldt op til mine forventninger. Så det kan klart anbefales :bearhug:

Nu må jeg hellere igang med støvkluden :)

:biggrin::):bearhug:

0

Ja, så er alle tingene afleveret på Børkop Vandmølle. Det er godt nok tæt på nu :blink:

Det er ikke til at fatte at det er i morgen!!!

Nå men her til morgen og i formiddag står det på rengøring og andet kedeligt :) Og klokken 12.30 bliver jeg så kørt over for at få lavet negle og prøvemakeup. Regner før med at være hjemme igen ved 17-18 tiden. Hvor min tante og onkel så gerne skulle være kommet. Christian tager over til min bror i eftermiddag sammen med forloveren og overnatter til i morgen. Er spændt på hvor meget jeg får sovet i nat.

Modtog mit flotte tørklæde fra AnnieW i går, det levede fuldt op til mine forventninger. Så det kan klart anbefales :bearhug:

Nu må jeg hellere igang med støvkluden :)

:biggrin::):bearhug:

Heeey søde smukke Jannie!

Du ønskes :bearhug:+lig tillykke med dagen i morgen!!! Jeg ved bare du bliver SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ smuk!!!

Du er i mine tanker.

Knus & Kram

Christina

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusind tak for de søde ord, jeg følte mig også som en prinsesse. Og Ja, Christian lavede en Frederik, enda en ret grundig en :biggrin: Det havde jeg ikke regnet med.

Desværre kunne Christians mindste søster som er 23 år, og som er forældrenes yndling heller ikke opføre sig ordentlig på vores bryllupsdag, hun kan simpelthen ikke tåle hvis opmærksomheden er på andre end hende. Så hun lavede en scene, og Christian bad hende om at gå, for hun var jo alligevel ikke interesseret i at være der! Og for at det ikke skal være løgn, så hendes kæreste kom kune i kirken til trods for at de have sagt ja til at komme til festen, han sagde heller ikke engang Tillykke uden for kirken. Så det var lige 1400,- ud af vinduet fordi han ikke gad at melde fra og fordi hun ikke kunne opføre sig ordenligt. Sådan nogle SNOT forkælede møgunger FØJ!!!!!

Nå men når nu jeg ikke har flere billeder lige nu at vise frem så kan jeg da fortælle lidt om hvad vi fik i gaver.

Min mor og far: Min brudekjole, brudepigekjolerne, sko, lingeri. altså alt mit tilbehør. 5200,-

Christians forældre: Musikken. En smuk bronze byste af en kvinde, en vasketøjskurv og 6000,-

Min bror, svigerinde og niecer: En scrapbog med tilbehør og 1000,-

Christians søster og kæreste: 4 krus og en flødekande i det procelæn vi samler på. En Eva trio tomatkniv og 4 runde Eva trio knivmagneter

Christians 2 søster og kæreste: En brødrister

Christians farfar: 2000,-

Christians Mormor og morfar: Gavekort på 500,-

Christians arbejde: 1000,-

Christians nærmeste medarbejdere: 1300,-

1 af Christians medarbejdere: Gavekort på 250,-

Min tante og onkel: TripTrap salt og peber sæt med holder.

Min tante og fætter: Trip Trap salt og peber, Eva Trio bordskåner.

Min tante og onkel: 1000,-

Min fætter og kone: De tog billeder og filmede, og 500,-

Min onkel, tante, fætter og kusine: 2000,-

Edited by hatshepsut
0

Annonce ♥

Ja, nu kan jeg så fortælle vores lille hemmelighed :biggrin: Det var nok det største på vores bryllupsdag, at kunne fortælle at vi nu langt om længe venter en lille guldklump. Jeg er 3 måneder henne, og var inde og få en NF scanning i går. Det gik helt perfekt, og der var MEGET LAV risiko for at barnet bliver mongol. Lav risiko ligger normalt på ca. 1:1000 og vores ligger på 1:16000 så vores er som sagt meget lav. Her får i lige et lille billede af vores lille smølf/ Vidunder :biggrin: Er det ikke bare fantastisk, vi er bare så lykkelige!!! Der var for øvrigt en del af gæsterne, der havde det på fornemmelsen, for de syntes godt nok at min mave den bulede ret meget.

Vi har forresten også i dag betalt regningen for festen, alt i alt 25.000, for en perfekt fest.

post-14801-1153472942.jpg

Edited by hatshepsut
0

Ja, nu kan jeg så fortælle vores lille hemmelighed -HAHA- Det var nok det største på vores bryllupsdag, at kunne fortælle at vi nu langt om længe venter en lille guldklump. Jeg er 3 måneder henne, og var inde og få en NF scanning i går. Det gik helt perfekt, og der var MEGET LAV risiko for at barnet bliver mongol. Lav risiko ligger normalt på ca. 1:1000 og vores ligger på 1:16000 så vores er som sagt meget lav. Her får i lige et lille billede af vores lille smølf/ Vidunder :biggrin: Er det ikke bare fantastisk, vi er bare så lykkelige!!! Der var for øvrigt en del af gæsterne, der havde det på fornemmelsen, for de syntes godt nok at min mave den bulede ret meget.

Vi har forresten også i dag betalt regningen for festen, alt i alt 25.000, for en perfekt fest.

T I L L Y K K E!!!!

Neeeej hvor skønt... det var da det bedste indlæg ever og starte dagen med... :huh:

Det har i virkelig fortjent... et længe ventet mirakel.... hjertelig tillykke søde

Hvor er jeg bare glad på jeres vegne....

:biggrin:

0

:biggrin: Mange gange tillykke :biggrin:

Hvor må det være en fantastisk nyhed at kunne fortælle sine gæster på sin bryllupsdag :huh:

Det er et rigtig godt scanningsbillide, rigtig sød lille pomfrit I venter jer der.

-HAHA-

Beatles

0

Hvor er det bare nogle super dejlige billeder af jer alle sammen - det lyder til og ser ud som om I havde den mest fantastiske dag!

T I L L Y K K E

Og hvor der det dejligt for jer at I venter jer og at det var en positiv scanning. Også et stort

T I L L Y K K Emed det!

:biggrin: Ida

Edited by søster25
0

Annonce ♥

Rigtig mange gange tillykke med brylluppet! Håber at i havde en god dag på trods af søsteren og hendes kærestes barnlige opførsel!

Rigtig mange gange tillykke med det lille ny vidunder som i venter jer! Hvor er det da bare dejligt for jer! Tillykke :biggrin:

0