Posted February 15, 2006 (edited) · Report post Hej og velkommen til vores bryllupsplanlægning. Hyggeligt du ville ligge vejen forbi. Lidt om os Frieriet Kirken Vores køretøj til den store dag Vores bryllupsrejse Bryllupskagen Menu'en Musikken Vores bordpynt Vores invitationer Vores ringe Vores borddekorationer Knaphulsblomsten Brudebuketten Edited June 5, 2006 by Christies 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 15, 2006 · Report post HEEEEEEEEEEJJJJ CHRISTINA!!!!! Velkommen til............her går det lidt hurtigere med besvarelser af spørgsmål og meget mere............ Kira 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 15, 2006 (edited) · Report post Lidt om os og hvordan vi mødte hinanden I september 2004 var jeg til sommerfest med arbejdet på Texas Ranch. Vi tog virkelig langt ud på landet... :bask: Havde regnet med der ville være en masse søde fyre, men i stedet var der en masse middelaldrende pivstive håndværkere som ikke var særligt spændende. Så Christina gjorde hvad Christina gør bedst, hun fik lidt for meget at drikke, dansede og vimsede bare lidt omkring i min helt egen lille verden. Det var lige indtil jeg mødte sådan en lækker cowboy. Jeg flirtede virkelig overdrevet og han sagde eller gjorde ingen verdens ting. Så det opgav jeg. Men tænk engang da klokken slog midnat og bussen hentede os, kom den her søde cowboy hen og spurgte om mit telefon nummer.... Har I gættet hvad der så skete? Jeps han fik mit nummer... Edited February 15, 2006 by Christies 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 15, 2006 · Report post Jamen hey Velkommen til Dejligt at se dig her.... Det er HER jeg huserer nu..... *knus* Mette 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 15, 2006 (edited) · Report post HEEEEEEEEEEJJJJ CHRISTINA!!!!! Velkommen til............her går det lidt hurtigere med besvarelser af spørgsmål og meget mere............ Kira Jamen hey Velkommen til Dejligt at se dig her.... Det er HER jeg huserer nu..... *knus* Mette HEJ KIRAMUS OG SØDE METTEMOR!!!! Ih hvor hyggeligt at I lige lagde vejen forbi. Ja det tror jeg også og tonen er også lidt pænere her. Og at I alle sammen er her, er jo bare super bonus Hilsen Christina Edited February 15, 2006 by Christies 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 15, 2006 · Report post Hej og velkommen til dette dejligt vanedannende forum *SS* Knuz Trine 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 15, 2006 · Report post Velkommen til. Eva 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 15, 2006 (edited) · Report post Lidt om frieriet... Kevin og jeg besluttede i Maj 2005 at vi skulle flytte sammen. Men jeg boede i København ( Brønshøj) og Kevin boede i Karise ( 20 km syd for Køge). Samtidig arbejdede han stadig på Texas Ranch som også ligger på landet... : Vi savnede jo hinanden så det blev til at Kevin flyttede ind til mig i juli måned. Inden vi flyttede sammen havde vi den her dybe lange samtale om hvad fremtiden skulle bringe (flytte sammen, giftes, børn, bil etc.). Vi var heldigvis enige I September måned tog vi tre uger til Mallorca. Den ene dag var vi på perlefabrik og gud hvor var den stor. Mens vi går rundt og kigger på montre ( det var et kæmpe lokale på nok 400 kvm helt fyldt med montre) spørger Kevin om jeg ikke lige går hen for mig selv.... Det gjorde jeg så. Havde regnet ud han ville købe noget til mig... Thihi. Om aftnen sad vi på vores altan med 180 graders udsigt over palma bugten og nyder solnedgangen, hinanden og lidt champagne. Så ligger min kære mand sig sørme på knæ og hiver en meget smuk ring op af lommen og popper det store sprøgsmål. Så var jeg jo solgt til stanglakrids. Det forstår I nok Så det var en rigtig dejlig ferie og et dejligt frieri... Edited February 15, 2006 by Christies 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 16, 2006 · Report post Mange tak for velkomsthilsnerne. De varmer altid... Thihi. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 16, 2006 · Report post velkommen til dejligt frieri glæder mig til at se og høre mere Stine 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 16, 2006 · Report post Ja men velkommen til fra mig også. Dejligt frieri og møde, lyder super romantisk. Zennie 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 16, 2006 · Report post Det var svære var at finde ud af hvor vi skulle giftes henne.... Vi snakkede om at vi kunne holde bryllupsfesten i Odd Fellow Palæet i Haslev og blive viet i Karise kirke, men blev så enige om at det var nemmere at holde det herinde når vi nu boede her. Så var vi ude og kigge på kirker.... Det var godt nok svært at finde en kirke som levede op til forventningerne... Lige her hvor vi bor ligger der ret mange kirker fra 1970'erne og det er slet ikke hvad vi forbinder med "rigtige kirker". Men vi fandt også nogle forskellige kirker som vi godt kunne lide. F.eks. Gladsaxe kirke og så den vi helst ville have, nemlig Brønshøj Kirke: Men det var ikke lige sådan til at få lov til at gøre som vi ville for vi hørte ikke til nogen af de to kirker. Så vi overvejede længe en udendørs vielse i Dyrehaven. Men så en dag fik vi af vide af min veninde at vi skulle tage til gudstjeneste og bagefter snakke med præsten for så var det sandsynligt at han/hun gerne vil vie os alligevel. Så sagt som gjort. Afsted til kirken en tidelig søndag morgen og ganske rigtigt fik vi lov til at blive viet i Brønshøj kirke af deres kvindelige præst Helle. :yay: Så vi skal vies den 30. setember 2006 kl. 13.00 og I er velkomne til globryllup. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 16, 2006 · Report post Velkommen til! Sikke et sødt frieri! Så får du endelig din cowboy! Nancy 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 16, 2006 · Report post Tak skal I have. Glæder mig til at blive super inspireret af jer alle sammen og suge lidt af jeres kreativitet til mig. Hilsen Christina 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 16, 2006 · Report post Vi har sørme også valgt os et køretøj. Det har ellers taget sin tid... Vi har valgt at leje den her limo: Vi har lejet den gennem Limousine Service. Kevin og hans forlover bliver hentet derhjemme hos os og kørt til kirken. Herefter henter de min far, min mor, min søster (som skal være min terne) og selvfølgelig mig. Efter vielsen bliver vi kørt til Aldershvile Slotsruin hvor vi skal have taget billeder. Slutteligt bliver vi kørt hjem til mine forældre hvor vi holder reception. For det skal vi give 3.300 kr. Det er da ikke så galt vel??? :yay: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 16, 2006 (edited) · Report post Vi har jo været så heldige at vi får hjælp og støtte af en masse mennesker i forbindelse med bryllupet, så det er bare rigtig dejligt. For at starte fra en ende af så har vi valgt at vores søskende alle sammen skal have en vigtig rolle i vores store dag. Jeg har kun en søster og hun skal være min terne (altså voksne brudepige). Jeg regner med at få hende fulde opmærksomhed heeeeeeeellllleeeeee dagen (tænk engang at hun frivilligt har sagt ja til det). Derudover skal hun også arrangere min polterabend. Kevin derimod har to søstre og to brødre. Hans ældste storebror har vi bedt om at være marskal (typisk ville det skulle være mine brødre men dem har jeg ingen af eller min fætre men vi har altså valgt ham). Så han skal sørge for alle får en plads i kirken etc. Hans yngste storebror skal være vores toastmaster så han har også fået en central rolle. De to søstre er til vores bryllup henholdvis 8 og 12 år og de skal begge være blomster piger. Min far skal naturligvis følge mig op af gulvet. Min mor skal være vores gave kordinator. Kevins far skal være den ene af hans to forlovere/bestmen. Kevin forældre er skilt og har begge nye kærester. Hans mor skal være den gæsterne melder tilbage til om de kan komme. Kevins kammerat Richo skal være hans anden forlover/bestman. Min onkel skal være vores fotograf, da det er noget han er helt super til. Min søsters veninde skal være vores konditor ( det er hun også til dagligt). Min fars fodbold kammerat er chefkok til dagligt og det skal han sørme også være til vores bryllup. Så alt i alt får vi super meget hjælp af vores dejlige familie og venner... Edited February 16, 2006 by Christies 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 16, 2006 · Report post Hej og velkommen! Man bliver hurtigt hooked herinde, så pas på Dejligt frieri, og jeg glæder mig meget til at følge jer! Husk billeder, masser af billeder! Louise 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 16, 2006 · Report post Hej Louise. Tak skal du have. Jeg tror der er sådan en hemmelig baggrund som man ikke kan se med det bare øje, som gør at man bliver afhængig af det her sted. Du ved sådan en slags hypnose ting... Eller måske kunne det tænkes at det bare var fordi man er blandt andre sindslidende... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 16, 2006 (edited) · Report post Kære Christina Ååååårrrrh! Et ægte cowboy-par Jeg er VILD med Garth Brooks. Kender du ham? Nå, det var lidt af et sidespring Rigtig hjerteligt velkommen til! Jeg håber, at du bliver rigtig glad for at være her og at vi andre bliver rigtigt glade for alle dine billeder Dejligt at I fik lov at blive viet i Brønshøj Kirke. Den er også meget smuk Kærligst Fynbo Edited February 16, 2006 by FynboBredahl 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 16, 2006 · Report post Eiiiiii hvor er den bare smuk den første Kirke .... nemlig Gladsaxe kirke .....der ska vi vies den 22 april i år 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 16, 2006 · Report post Vi har også bestilt bryllups rejse. Vi ville helst have været til Mexico men det er godt nok dyrt. Der skulle vi give 37.000 for os begge for to uger. Det var meget lækkert men vi blev bare enige om det var for stor en udskrivning ovenpå bryllup fordi vi vil også gerne købe hus inden for en overskuelig fremtid. Så i stedet har vi bestemt at tage en uge til cypern. Ligger lige et par billeder ind: Uuuuh, Cypern. Jeg har boet dernede, da jeg var helt lille, og er efterfølgende kommet der rigtigt meget 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 16, 2006 · Report post Vi har også bestilt bryllups rejse. Vi ville helst have været til Mexico men det er godt nok dyrt. Der skulle vi give 37.000 for os begge for to uger. Det var meget lækkert men vi blev bare enige om det var for stor en udskrivning ovenpå bryllup fordi vi vil også gerne købe hus inden for en overskuelig fremtid. Så i stedet har vi bestemt at tage en uge til cypern. Ligger lige et par billeder ind: Da vi tager afsted så sent på sommersæsonen (01.10.2006) kan man desværre kun tage afsted i en uge, men det betyder jo så at man har en uge tilgode på et andet tidspunkt og det er jo ikke så dumt... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 16, 2006 · Report post Hold da op en masse du allerede har styr på! Og super dejligt for jer, at I sådan kan få hjælp af hele familien. Jeg vil da også byde dig velkommen i 'klubben' og se frem til mange skønne billeder af 'cowboy-parret'. Varme hilsner fra Gitte 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 16, 2006 · Report post Kære Christina Ååååårrrrh! Et ægte cowboy-par Jeg er VILD med Garth Brooks. Kender du ham? Nå, det var lidt af et sidespring Rigtig hjerteligt velkommen til! Jeg håber, at du bliver rigtig glad for at være her og at vi andre bliver rigtigt glade for alle dine billeder Dejligt at I fik lov at blive viet i Brønshøj Kirke. Den er også meget smuk Kærligst Fynbo Tak for velkomsten! Hehe. Ja det kan man godt sige... Synes han er ret sød når han har hele kostumet på. Jeg ville gerne have overrasket ham med en topfigur som er cowboy men alle dem jeg har fundet på nettet er ikke særlig kønne... Så det synes jeg er rigtig øv bøv!!! Ja jeg kender godt Garth Brooks, vildt god, så ham i extreme make over, the home edition på TV3, han er bare super!!! Synes også kirken er meget smuk, men jeg synes det er synd de har ofret de gamle smukke bænke for de der kedelige 70'er bænke. Men man kan jo nok ikke få det hele... Total bridezilla... :butterfly: Eiiiiii hvor er den bare smuk den første Kirke .... nemlig Gladsaxe kirke .....der ska vi vies den 22 april i år Tillykke med det. Det er godt nok også en smuk kirke. Vi fik kirkens historie da vi var oppe at se den. Det har I sikkert også fået. Synes det var sært med døbefronten. Kordegnen fortalte os at man førhen skulle døbe børnene ved at de blev dyppet helt under vandet. Da der ikke var varme i kirken kunne der nogen gange være op til 20 cm is på døbefronten som man skulle slå hul på først inden barnet blev døbt. Det betød at der var altså rigtig mange af børnene som bagefter blev syge og dødede... Godt det ikke er sådan i dag siger jeg bare!!! Vi har også bestilt bryllups rejse. Vi ville helst have været til Mexico men det er godt nok dyrt. Der skulle vi give 37.000 for os begge for to uger. Det var meget lækkert men vi blev bare enige om det var for stor en udskrivning ovenpå bryllup fordi vi vil også gerne købe hus inden for en overskuelig fremtid. Så i stedet har vi bestemt at tage en uge til cypern. Ligger lige et par billeder ind: Uuuuh, Cypern. Jeg har boet dernede, da jeg var helt lille, og er efterfølgende kommet der rigtigt meget Jamen så er det jo dig vi skal have supergode tips fra. Vi har aldrig været der før, så vi må være en slags cypern jomfruer... So go gentle... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 16, 2006 (edited) · Report post Jeg har også lavet en sang og en tale til Kevin. Talen har jeg lavet som et eventyr, for jeg kan simpelthen ikke stå at sige hvor meget han betyder for mig og hvor meget jeg elsker ham uden at blive til et rindende vandfald. Så jeg har taget det med humor... Mit aller aller aller bedste våben. :carrot: Her kommer så min tale til Kevin: Der var engang en prinsesse, som boede langt oppe nordpå i det lille land Mørkhøjistan sammen med hendes søster, hippien, og hendes far og mor, kongen og dronningen. Vores prinsesse havde søgt i hele det lille rige efter en passende prins at dele det halve kongerige med og leve lykkeligt til hendes dage ende, men hun var ikke nem at gøre tilfreds. Prinsessen var tidligere draget ud i verden og søgt i alle hjørner og kroge efter lykken, men alt for ofte måtte prinsessen sige: ”Duer ikke – væk”, og hun blev mere og mere deprimeret. ”Jeg finder aldrig nogen, der er god nok til mig” – tænkte hun og havde fundet ud af at ude godt, men hjemme bedst og var draget tilbage til kongeslottet. En dag var prinsessen blevet inviteret til bal. Her mødte hun en vaskeægte cowboy fra det Vilde Vesten. Hun blev ganske importeret af cowboyens tricks og tænkte ”Sikken en helt”. Prinsessen var overvældet. Hun havde aldrig kendt magen. Prinsessen blinkede det bedste hun havde lært til cowboyen, men intet hjalp. Så tænkte prinsessen: ”nå hvis han ikke vil have mig, duer han ikke”. Men inden aftnen var omme havde cowboyen gjort sit yderste for atter at vække prinsessens interesse og dristede sig til at spørge om prinsessens telefon nummer. Prinsessen var på det tidspunkt blevet lidt svimmel af alle de mange selskabs danse, så det tog derfor lidt tid inden hun fik tænkt sig om. Men cowboyen fik prinsessens telefon nummer og de snakkede hele den ganske nat. Det var dog ikke nemt for cowboyen at få overbevist prinsessen om at de to passede sammen, men efter en rum tid fik han dog alligevel overtalt prinsessen til at de skulle mødes igen. Prinsessen og cowboyen mødtes i Køgesien. Her bowlede de og fik prinsessens til dato værste burger, som ellers er et af hendes ynglings spise. Dette grinede de længe af. Efter en rum tid besøgte prinsessen cowboyens mor, som viste sig at være heksemutteren af Kariseistan. Her blev hun mødt med en hjertelighed, der aldrig sås magen til. Her boede også cowboyens to søstre, prinsessen Christina og cowboyen Ida, som begge var søde og charmerende som dagen var lang. Men før prinsessens kvaler var ovre skulle hun også møde de kloge brødre. ”Hvad skal jeg dog sige?” tænkte prinsessen, da brødrene begyndte at tale om masse indholdet i en beholder som man kunne beregne på forskellige måder. Efterhånden fandt prinsessen dog ud af, at brødrene ikke var svære at snakke med, men bare havde en speciel tendens til at tænke lidt ekstra over tingene. En dag skulle prinsessen også møde cowboyens andet sæt forældre. De boede meget langt borte, helt i Guldborgstaden. Cowboyen og prinsessen drog den lange vej for at fejre fødselsdag og se deres smukke slot og de rigtig mange eksotiske fugle de havde. Her lærte prinsessen en masse nyt, og de tilbragte alle dagen med at lære hinanden bedre at kende og fik snakket om den noble sport, fodbold som var prinsessens ynglings sportsgren. Cowboyen kom også med hjem til prinsessens forældre. Kongen og dronningen testede cowboyen i hans spille færdigheder i Canasta som dog ikke var helt i top, da prinsessen og cowboyen desværre tabte. Prinsessen var meget lykkelig sammen med sin flotte cowboy, og en skønne dag tog cowboyen hende med det fjerne Mallorca. Her fandt cowboyen en perle så smuk, på en ring så enkel. Han faldt på knæ og friede til hende. Prinsessen skyndte sig at sige ”ja” og så blev de gift. Brylluppet blev holdt i prompt og pragt med hjælp fra en masse søde, hjælpsomme folk fra det ganske kongerige. Fra alle ender og kanter af kongeriget havde de inviteret de dejligste mennesker de kendte og sammen med disse festede cowboyen og prinsessen lige til den lyse morgen. Hvordan det gik den dejlige cowboy og prinsessen står stadig hen i det uvisse – mon de får deres slot og deres arvinger til kongedømmet? Ét er i hvert fald sikkert! Prinsessen vil altid elske og ære den dejlige cowboy - lige til deres dages ende hvor de sammen skal ride imod solnedgangen. Snip, snap, snude, så er den historie ude. Som I måske kan gætte jer til, har de alle sammen fortjent deres titler. Til min fødselsdag i 2005 holdt jeg fastalavn fordi det alligevel faldt sammen så alle kom udklædte. Det er derfra deres smukke titler kommer. Men Kevin arbejdede som cowboy da jeg mødte ham og det var på Texas Ranch ( hans arbejde) vi mødtes. Her kommer så min sang. Normalt kan man have sådan en sang som er en rigtig sjæler og hvor man kigger hinanden dybt i øjnene når den kommer i radioen og sød musik opstår. Men sådan er det altså ikke med os! Nej vi har en rigtig god gammel børnesang som "our tune". Det kommer sig af at når jeg skulle ned og besøge Kevin inden vi var flyttet sammen så var turen ret lang, det tog tit over en time. Så for at holde gejsten oppe sang vi den her. Og hvis man sang forkert, så skulle vi starte forfra. Så derfor er den her vores sang! Nu kunne jeg rigtig godt tænke mig, at hvis der nu sidder et kvikt hoved som er god til det med sange (jeps jeg ved I er derude et sted) og synes der er noget der ikke passer, kommer i endelig bare med rettelser. Melodien er Langt ud' i skoven 1. Langt ud’ på landet der mødte jeg en fyr, Aldrig så jeg så dejlig en fyr Cowboyen boede langt ud’ på landet 2. Og den dejlige fyr, han arbejd’ som cowboy Aldrig så jeg så dejlig en cowboy Fyren var cowboy, Cowboyen boede langt ud’ på landet 3. Ugen derefter var vi på date, Aldrig så dejlig en date jeg før havde været på, daten med fyren, fyren var cowboy, Cowboyen boede langt ud’ på landet 4. Efter daten der kørte vi en mas’ Aldrig så langt jeg før måtte køre Køren efter daten, daten med fyren, fyren var cowboy, Cowboyen boede langt ud’ på landet 5. Efter mang’ en kilomet der flyttede vi sam’, Aldrig så dejligt vi ha’d’ det som nu Flytten efter køren, køren efter daten, daten med fyren, fyren var cowboy Cowboyen boede langt ud' på landet 6. Så en dag der tog vi på ferie, Aldrig så dejlig en ferie vi før havde været på, Ferien efter flytten, flytten efter køren, køren efter daten, daten med fyren, fyren var cowboy, Cowboyen boede langt ud’ på landet 7. Mens vi var på ferie der kyssede vi en mas’ Aldrig så romantisk som nu, Kyssen på ferien, ferien efter flytten, flytten efter køren, køren efter daten, daten med fyren, fyren var cowboy, Cowboyen boede langt ud’ på landet 8. Så en dag der lagde Kevin sig på knæ Aldrig så sød han tidligere havde set ud Frieriet efter kyssen, kyssen på ferien, ferien efter flytten, flytten efter køren, køren efter daten, daten med fyren, fyren var cowboy, Cowboyen boede langt ud’ på landet 9. Mon I gætte kan hvad jeg dertil sagde? Aldrig havde ord før været så få Ja til frieriet, frieriet efter kyssen, kyssen på ferien, ferie efter flytten, flytten efter køren, køren efter daten, daten med fyren, fyren var cowboy, Cowboyen boede langt ud’ på landet 10. Mange måneder gik der med snakken, Aldrig så lang tid før tid havde været Tiden efter ja’et, ja’et til frieriet, frieriet efter kyssen, kyssen på ferien, ferien efter flytten, flytten efter køren, køren efter daten, daten med fyren, fyren var cowboy, Cowboyen boede langt ud’ på landet 11. Derfor vi alle her i dag vi sidder Aldrig så mange mennesker vi før har haft som gæst, Vi er samlet for tiden, tiden efter ja’et, ja’et til frieriet, frieriet efter kyssen, kyssen på ferien, ferien efter flytten, flytten efter køren, køren efter daten, daten med fyren, fyren var cowboy, Cowboyen boede langt ud’ på landet Edited February 16, 2006 by Christies 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites