Posted July 18, 2006 · Report post Lidt flov er jeg altså - for hvor er det længe siden, jeg har været forbi din fine tråd hér! Du har super tjek på det, kan jeg se (og sikke nogle skønne prøvebuketter, I har fået lavet!) Tiden flyver bare afsted, synes jeg. Nu er det lidt over en uge siden, vi blev gift, og lige om lidt er det jeres tur! Ih, jeg glæder mig til billeder - maaaange billeder! Hej fra Mie. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 18, 2006 · Report post Syntes lige du skulle se denne: Den synes jeg da næsten er ligeså romantisk som askepot og prinsen. (jeg søger nettet efter en helt bestemt topfigur til mig selv, og ind imellem falder jeg så over disse.) Lone Hej Lone. Ej hvor er den fin. Det faktisk den første jeg har set hvor den kan gå an, når det er i cowboy stil. Hvor fandt du den henne? Christina 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 18, 2006 · Report post yiiiiiihaaaa - cowgirl Tak for din hilsen i min tråd Jeg kan godt lide beretningen om jeres første møde - ikke så meget pjat og snak, når man har fået fat i en rigtig cowboy. Jeg er selv vokset op med en hel masse crontry musik - mon ikke I kan få diskobil til at spille et par numre til jeres bryllupsfest Beatles Hej Beatles. Jamen selv tak, det var da så lidt. Hehe nej det har du nok ret i. Det er et sjovt folkefær... Jeg kan altså også godt lide meget af musikken. Man skal være i pænt dårlig humør for ikke at komme i god stemning i hvert fald. Jamen det håber jeg også de gør, har gjort opmærksom på at det kunne være ret sjovt med lidt "inspireret" musik. Christina 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 18, 2006 · Report post Lidt flov er jeg altså - for hvor er det længe siden, jeg har været forbi din fine tråd hér! Du har super tjek på det, kan jeg se (og sikke nogle skønne prøvebuketter, I har fået lavet!) Tiden flyver bare afsted, synes jeg. Nu er det lidt over en uge siden, vi blev gift, og lige om lidt er det jeres tur! Ih, jeg glæder mig til billeder - maaaange billeder! Hej fra Mie. Hej Mie. Ihhh tak skal du have. Er også selv rigtig tilfreds med resultatet af blomsterne. Er sikker på det nok skal blive rigtig godt. Jeres billeder er bare super flotte. Det ser virkelig ud til at have været en hel perfekt dag. Jeg lover at I får en hav af billeder. Hele svigermekanismen kan slet ikke dy sig Christina 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 18, 2006 · Report post Hej Christina, Piiinligt - det er så lang tid siden, jeg har været herinde. Men det ser ud til at gå forrygende! Jeg har selv været meget fraværende på grund af eksamener, men har fået sidste resultat i fradags, så nu kan jeg begynde at tænke på bryllup igen. Glæder mig til at se billeder af kjolen, når den kommer fra skrædderen af. Linda 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 18, 2006 · Report post Hej Christina, Piiinligt - det er så lang tid siden, jeg har været herinde. Men det ser ud til at gå forrygende! Jeg har selv været meget fraværende på grund af eksamener, men har fået sidste resultat i fradags, så nu kan jeg begynde at tænke på bryllup igen. Glæder mig til at se billeder af kjolen, når den kommer fra skrædderen af. Linda Hej Linda. Jamen det er jo også længe siden du har lavet update på din egen tråd. Glæder mig meget til at se hvad der sker hos dig. Jeg lover jeg nok skal lægge dem ind lige så snart de er klar. Christina 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 18, 2006 · Report post Syntes lige du skulle se denne: Den synes jeg da næsten er ligeså romantisk som askepot og prinsen. (jeg søger nettet efter en helt bestemt topfigur til mig selv, og ind imellem falder jeg så over disse.) Lone Hej Lone. Ej hvor er den fin. Det faktisk den første jeg har set hvor den kan gå an, når det er i cowboy stil. Hvor fandt du den henne? Christina Jeg fandt den på www.topsthecake.com. Lone 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 24, 2006 (edited) · Report post Så fik jeg endelig fat på vores præst her til morgen. Vi skal mødes med hende søndag den 14. september efter gudstjenesten. Har lavet sådan en liste med lidt spørgsmål. Hvis der er nogen som kan bruge den til lidt inspiration er I velkomne: 1. Gennemgang af hele forløbet 2. Hvornår åbnes kirken for gæsterne? 3. Hvad tid skal gom og forlover ankomme? 4. Hvor lang tid kommer selve vielsen ca. til at tage? 5. Vil der være en vielse efter os? 6. I givet fald hvornår vil den så gå i gang? 7. Kan vi tillade os at bruge ca. ½ time foran kirken på at hilse på gæsterne uden af vi kommer i vejen for det næste brudepar? 8. Er der ringning før vielsen? 9. Hvor mange er der plads til? 10. Stoleopstilling 11. Skal gommen modtage bruden når hun kommer op i koret? 12. Hvem skal holde ringene? 13. Bliver der sagt: Nu må du kysse bruden? 14. Nævner du at der afholdes reception efterfølgende i.... 15. Er der kirkesanger tilstede? 16. Hvilke muligheder er der for organist/kor? 17. Skal vi betale noget for kirkedegn og organist/kor? 18. Salmer/ egne udvalgte sange 19. Kan vi bruge vores planlagte kirkeprogram? 20. Hvornår kan vi aflevere kirkeprogrammer? 21. Bliver de fordelt på pladserne eller udleveret af kirkedegnen? 22. Sørger vi for oppyntning af kirken? 23. Hvornår kan kirken blive pyntet med blomster? 24. Er der bestemmelser omkring højden på blomsterne til stolerækkerne og alterbuketterne? 25. Må der tages billeder/video i kirken 26. I givet fald er der tidspunkter der ikke må tages billeder/video på? 27. Er ris tilladt? 28. I givet fald er der steder der ikke må kastes ris? Er sikker på der kommer et par spørgsmål mere på når vi kommer tættere på... Christina Edited July 24, 2006 by Christies 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 25, 2006 (edited) · Report post Hold da op, hvad har du bare styr på det hele! Til og med prøve på buketten! Det er hvad man må kalde en egte bridezilla! Og den er jo bare helt vilt smuk! Og gommens tøj er også rigtig flot, min kæreste har en der ligner meget, samme design, men anden vest og kravat (Hvor har du fundet bilderne hen?) Jeg synes det er suverent når mennene også har rigtig flott tøj på den dag Glæder mig meget til at se din kjole :carrot: Trudelutt Edited July 25, 2006 by Trudelutt 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 10, 2006 · Report post Nå på en eller anden mærkelig måde har jeg fået slettet min oprindelige profil , så derfor har jeg nu lavet en ny, men derfor skal min planlægning da ikke gå til spilde. Christina 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 10, 2006 · Report post Så fik jeg endelig fat på vores præst her til morgen. Vi skal mødes med hende søndag den 14. september efter gudstjenesten. Øhhmmm... Jeg har fødselsdag den 14. september og det er altså en TORSDAG, så hvis det skal være om søndagen må det være den 17. september... Knuz Mia 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 10, 2006 · Report post Så fik jeg endelig fat på vores præst her til morgen. Vi skal mødes med hende søndag den 14. september efter gudstjenesten. Øhhmmm... Jeg har fødselsdag den 14. september og det er altså en TORSDAG, så hvis det skal være om søndagen må det være den 17. september... Knuz Mia Hej Mia. Det har du så evig ret i. Det må være en slåfejl for den er i hvert fald også skrevet ind i kalenderen som den 17 og ikke den 14. Desværre kan jeg ikke længere rette i gamle indlæg. :bask: Men godt du er så opmærksom og tillykke med fødselsdagen. Christina 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 10, 2006 · Report post Nå men det er efterhånden også et stykke tid siden jeg har haft en opdatering. Der er sket lidt siden sidst. Kevin og min far har fået købt tøj og fået det med hjem. Vil I se billeder??? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 10, 2006 · Report post Vil I se billeder??? Nej da! :bask: :bask: :bask: Birgit 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 10, 2006 · Report post Nå men det er efterhånden også et stykke tid siden jeg har haft en opdatering. Der er sket lidt siden sidst. Kevin og min far har fået købt tøj og fået det med hjem. Vil I se billeder??? Det hvide der stikker ud gennem kevins tøj er altså prismærker. De valgte en anden vest og plastron end vi havde valgt sammen. Men de er fine. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 10, 2006 · Report post Ooh jow Flotte fyre!! Birgit 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 10, 2006 · Report post Vi har også bestilt fotograf. Vi har valgt ... Det kreative fotografi i Ballerup. Vibeke er bare super sød og virkelig hjælpsom. Vil I gerne se nogle af hendes billeder??? Hvad synes I? Er de ikke flotte? Ved ikke om I kan gætte det, men jeg skal også have taget boudoir billeder... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 10, 2006 · Report post Heyyy nogle flotte fyre Og lader til, at være en god fotograf der skal forevige jer :carrot: Tiden går hurtigt, syns du ikk ? Det nærmer sig lige pludseligt. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 10, 2006 · Report post Jeg har da også fået købt lidt til mig selv. Vil I se??? Mine bryllups sko. Betalt med 25 og 50 øre som er surt opsparret i et helt år. Her lidt tættere på... Går de an? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 10, 2006 · Report post Rigtig søde og fine sko!! Selvfølgelig "går de an" Birgit 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 10, 2006 · Report post Heyyy nogle flotte fyre Og lader til, at være en god fotograf der skal forevige jer :carrot: Tiden går hurtigt, syns du ikk ? Det nærmer sig lige pludseligt. Hej Pernille Ihhh tak skal du have. Jeg synes at tiden flyver afsted, der er 7 uger til vi skal giftes...og der er da stadig lidt at nå. Det bliver heldigvis mindre og mindre der mangler... Christina 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 10, 2006 (edited) · Report post Jeg har også fået købt mig en lille taske. Synes det faktisk har været det sværeste at købe. Jeg er lidt kritisk. Men så var det jeg blev enig med mig selv om at det altså bare er en taske og ikke noget som skal være i centrum af vores bryllups billeder. Jeg har valgt en i cremefarvet fordi den nogenlunde passer med farven på mønsteret der er på min kjole. Kjolen har jeg af flere årsager ikke fået taget et billede af mig selv i endnu, men det kommer også. Skal til to til prøvninger inden bryllupet. Christina Edited August 10, 2006 by Christies 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 10, 2006 · Report post Rigtig søde og fine sko!! Selvfølgelig "går de an" Birgit Hej Birgit. Tak skal du have. Købte dem til halv pris og de er vildt behagelige at have på. De er lidt lange i snuden, men så er det jo. Christina 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 10, 2006 · Report post IIIHHHH Christina................ Hvor er Kevin og din far bare flotte.............. Og jeg er vild med dine sko.............. de minder nemlig lidt om dem jeg hvade på for 1 måneds tid siden OG din taske er bare smadder sød............ havde selv kig på præcis den samme (eller en der ligner den meget), men valgte jo så en anden.......... Og flotte billeder som fotografen har taget............... De skal nok blive gode når det er jer (og dig alene) som skal være i fokus................ Jeg lover dig at tiden går stærkt nu............... lige om lidt er det jer der bliver og det hele er overstået.................. Et lille side spørgsmål.................. noget nyt med jeres andet projekt? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 12, 2006 · Report post IIIHHHH Christina................ Hvor er Kevin og din far bare flotte.............. Og jeg er vild med dine sko.............. de minder nemlig lidt om dem jeg hvade på for 1 måneds tid siden http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif OG din taske er bare smadder sød............ havde selv kig på præcis den samme (eller en der ligner den meget), men valgte jo så en anden.......... Og flotte billeder som fotografen har taget............... De skal nok blive gode når det er jer (og dig alene) som skal være i fokus................ Jeg lover dig at tiden går stærkt nu............... lige om lidt er det jer der bliver http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/brud.gif og det hele er overstået.................. Et lille side spørgsmål.................. noget nyt med jeres andet projekt? HEJ KIRA!!!! Ihhh hvor er det læææænge siden jeg har hørt fra dig. Tak skal du have, er ret glad for de fandt noget pænt til dem begge to. Det var også nogle fine sko du havde på og en meget smuk taske. Ja jeg håber hun gør det godt, men det er jeg nu ikke i tvivl om. Vi skal have taget dem i studio fordi det er lidt risikabelt med vejret i slutningen af september. Men jeg tror og håber på de bliver fine. Jeg synes der er læææænge til endnu, men det er også meget godt for der er stadig en del ting der skal styr på. Vi har idag fået svar fra de sidste gæster og det ser ud til alle kommer. Så vi ender med at blive 67 Det er lidt flere end vi havde forventet, men det er jo bare dejligt. Christina 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites