Mullemusen

Hvor er du fra?,

259 indlæg i dette emne

Sjov tråd :) Indtil nu kender jeg ingen i denne tråd. Mon nogen kender mig?

Navn: Henriette Juncher Nielsen (Juncher er min mands navn)

Årgang: 1977

Født og opvokset: Thyholm (har boet i Uglev, Hvidbjerg og Odby)

Skole: BH-klasse - 3. klasse på Odby Skole, 4. klasse - 9. klasse på Hvidbjerg Centralskole, HG på Struer Handelsskole

Har boet i: Struer, Ringkøbing, Silkeborg, Herning, Vejen, Christiansfeld og bor nu i Blans ved Sønderborg

Nuværende beskæftigelse: Reservedelsekspedient hos Ford i Sønderborg

Interesser: Heste (har kommet meget i Thyholm Rideklub, vi boede i stuehuset dertil), motorsport (har kørt rally på DM niveau)

Jeg blev gift i juli 2007 med Ulrik Juncher, som oprindeligt er fra Dybbøl.

Redigeret af Zandra1977
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

[quote name='bb1980' post='656935' date='Jan 28 2008, 12:0 PM'

PAssede ham nede på fritteren..: Var praktikant dernede sidste år... Inde på hans stue sammen med Kristian

NÅH JA!!!! :) Nu kan jeg pludselig placere dig! Sikke en lettelse, det er skrækkeligt ikke at kunne placere folk, særlig når de kender dig

Jeg skulle bare ha spurgt Nicky - han havde haft styr på det :)

Ja ellers var jeg da blevet skuffet hvis han allerede havde glemt mig *GG*

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg vil også være med:

Navn: Janne Toftgaard (Plauborg efter 21. juni :) )

Årgang: 1980

Født & opvokset: Randers/Hald (12 km. nord for Randers.)

Skole:

Hald Kærby Centralskole: 1986-1994

Randers Realskole: 1994-1996

Randers Statsskole: 1996-1999

Århus Universitet: 2001-2007

Janne.

Hald? Jamen der kommer noget af min familie jo fra. Min moster og onkel bor der stadig. Måske du kender mine fætre og min kusine. Min fætter Gustav er fra 1973 og min fætter Uffe og kusine Eva er tvillinger og fra 1977. De har alle tre gået til spejder i mange år.

tihi.. Nu bliver det sjovt.. Din fætter Uffe har nemlig engang kærestet lidt med min storesøster Nynne.. Hvor skægt! Jeg har jo så også gået i skole med Uffe og Eva, men de er jo tre årgange over mig, så jeg kender dem ikke sådan rigtigt.. (Men Uffe er da ret lækker! :) )

Jamen hey så har vi gået i gym sammen jeg gik på matematisk linie 1-3W. Men jeg har vist ændret mig en del siden. og måske kender du kenneth jeg gik i klasse med der også? han boede i hald...

Og ja, Keyzer. Det er da rigtigt. Du ved godt, hvem jeg er, tror jeg.. Du har snakket en del med Lene Johnsen engang, ikke? Jeg tror sågar vi hilste på hinanden sidst jeg var i Randers.. Og Kenneth kender jeg skam også. Han er en rigtig sød fyr!

Janne.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg vil også være med:

Navn: Janne Toftgaard (Plauborg efter 21. juni :) )

Årgang: 1980

Født & opvokset: Randers/Hald (12 km. nord for Randers.)

Skole:

Hald Kærby Centralskole: 1986-1994

Randers Realskole: 1994-1996

Randers Statsskole: 1996-1999

Århus Universitet: 2001-2007

Janne.

Hald? Jamen der kommer noget af min familie jo fra. Min moster og onkel bor der stadig. Måske du kender mine fætre og min kusine. Min fætter Gustav er fra 1973 og min fætter Uffe og kusine Eva er tvillinger og fra 1977. De har alle tre gået til spejder i mange år.

tihi.. Nu bliver det sjovt.. Din fætter Uffe har nemlig engang kærestet lidt med min storesøster Nynne.. Hvor skægt! Jeg har jo så også gået i skole med Uffe og Eva, men de er jo tre årgange over mig, så jeg kender dem ikke sådan rigtigt.. (Men Uffe er da ret lækker! :) )

Jamen hey så har vi gået i gym sammen jeg gik på matematisk linie 1-3W. Men jeg har vist ændret mig en del siden. og måske kender du kenneth jeg gik i klasse med der også? han boede i hald...

Og ja, Keyzer. Det er da rigtigt. Du ved godt, hvem jeg er, tror jeg.. Du har snakket en del med Lene Johnsen engang, ikke? Jeg tror sågar vi hilste på hinanden sidst jeg var i Randers.. Og Kenneth kender jeg skam også. Han er en rigtig sød fyr!

Janne.

Hmmm Janne hilste vi evt på hinanden på jensens??? jeps har snakket en del med Lene engang :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tihi.. Nu bliver det sjovt.. Din fætter Uffe har nemlig engang kærestet lidt med min storesøster Nynne.. Hvor skægt! Jeg har jo så også gået i skole med Uffe og Eva, men de er jo tre årgange over mig, så jeg kender dem ikke sådan rigtigt.. (Men Uffe er da ret lækker! :) )

Hehe hvor sjovt. Det er faktisk en af hans kærester jeg ikke har hørt om. Han ser stadig lækker ud.

Min mand har boet i Randers og gået på Randers Statsskole. Han hedder Tore og er årgang 1976.

Knus fra

Vibeke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Melder mig også lige på banen, selvom jeg ikke tror der er nogen der kender mig!!! :)

:) Anja Witteveen (Født Nørskov)

:cheerleader3: Årgang 1981

:) Født og opvokset: Karup, mellem Viborg og Herning.

:unsure: Skole/r: Karup skole indtil 10kl, HTX-herning, social og sundhedsskolen Skive

Min mand hedder Marc Witteveen (Holland), brønderslev (nordjylland) har boet i Østerløgum, BJolderup, Og nu Agerskov (sammen med mig) .

:) Har boet i karup, Viborg, Sparkær (mellem skive og Viborg), og nu bosat i Agerskov i Sønderlylland.

Redigeret af Marc&Anja
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu har jeg siddet og scrollet igennem tråden.

Det lykkedes mig at finde én (på side 7 :) ) som jeg rent faktisk kender, eller kendte, for jeg har ikke haft kontakt med hende siden starten af 2002. Hun er heller ikke aktiv herinde mere.

Noget helt andet er, at jeg i en bryllupsberetning så, at jeg har gået i folkeskole med nogen af dem, der var gæster ved hendes bryllup.

Så den om at alle kender alle efter ret få led, er nok ikke helt af vejen ;)

mvh Maria

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej Piger..

Så vil jeg da også være med... :)

Navn: Betina Dress

Årgang: 1982

Opvokset i: Farum

Skole: Marie Kruses Skole (folkeskole frem til 98) Marie Kruses skole (gymnasiet fra 98-01)

Bor nu: Østerbro

Kommende bopæl: Skævinge (vi er ved at få bygget hus der, så hvis nogen er derfra, så kunne det være sjovt at hilse på jer)

Tidligere job hos: Jubii og Voice (nogle gamle kollegaer???)

Nyværende beskæftigelse: ZYB - Kontor chef

Fritid: Håndbold

Så må jeg altså også kende dig!!! Gik på Kruse fra 93-98 - folkeskolen og derefter Stavnsholt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

PY HA! 12 sider senere...

Stadig ingen jeg kender.

Nogen der kender mig?

Navn: Lene Bysted Petersen (et par dage endnu)

Årgang: 1978

Født og opvokset: Vinding ved Vejle. HF på Rosborg og læst til lærer på CVU Jelling

Arbejder som lærer.

Navn: Martin Christoffersen

Årgang: 1977

Født og opvokset: Grejs ved Vejle.

Uddannet datamatiker for 5 år siden ca.

Arbejder som supporter i Kolding

Formand for VB's fanklub

Er vi genkendt?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
PY HA! 12 sider senere...

Stadig ingen jeg kender.

Nogen der kender mig?

Navn: Lene Bysted Petersen (et par dage endnu)

Årgang: 1978

Født og opvokset: Vinding ved Vejle. HF på Rosborg og læst til lærer på CVU Jelling

Arbejder som lærer.

Navn: Martin Christoffersen

Årgang: 1977

Født og opvokset: Grejs ved Vejle.

Uddannet datamatiker for 5 år siden ca.

Arbejder som supporter i Kolding

Formand for VB's fanklub

Er vi genkendt?

Ja, det er da dig, der hedder Lene, ikk?! Og du skal giftes med Martin!!! :balloons:

:balloons:

Redigeret af FynboBredahl
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hey jeg vil også

navn kirstine fajstrup vestergaard ( født nielsen )

årgang 1982

født i århus

opvokset i solbjerg

skole solbjerg skolen, søndervang skolen, levring efterskole, viby skolen, århus tekniske skole, holstebro tekniske skole.

uddanet bager

arbejder på pshygriatisk hospital i riskov i stor køkknet

bor i trige sammen med manden og hunden

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg vil også være med:

Navn: Janne Toftgaard (Plauborg efter 21. juni :balloons: )

Årgang: 1980

Født & opvokset: Randers/Hald (12 km. nord for Randers.)

Skole:

Hald Kærby Centralskole: 1986-1994

Randers Realskole: 1994-1996

Randers Statsskole: 1996-1999

Århus Universitet: 2001-2007

Janne.

Hald? Jamen der kommer noget af min familie jo fra. Min moster og onkel bor der stadig. Måske du kender mine fætre og min kusine. Min fætter Gustav er fra 1973 og min fætter Uffe og kusine Eva er tvillinger og fra 1977. De har alle tre gået til spejder i mange år.

tihi.. Nu bliver det sjovt.. Din fætter Uffe har nemlig engang kærestet lidt med min storesøster Nynne.. Hvor skægt! Jeg har jo så også gået i skole med Uffe og Eva, men de er jo tre årgange over mig, så jeg kender dem ikke sådan rigtigt.. (Men Uffe er da ret lækker! :balloons: )

Jamen hey så har vi gået i gym sammen jeg gik på matematisk linie 1-3W. Men jeg har vist ændret mig en del siden. og måske kender du kenneth jeg gik i klasse med der også? han boede i hald...

Og ja, Keyzer. Det er da rigtigt. Du ved godt, hvem jeg er, tror jeg.. Du har snakket en del med Lene Johnsen engang, ikke? Jeg tror sågar vi hilste på hinanden sidst jeg var i Randers.. Og Kenneth kender jeg skam også. Han er en rigtig sød fyr!

Janne.

Hmmm Janne hilste vi evt på hinanden på jensens??? jeps har snakket en del med Lene engang :bearhug:

Ja, det kan godt være, at det var på Jensens. Jeg var derinde med begge mine unger og en veninde i starten af december.. Skægt! Kan egentlig godt se det på billedet, når jeg ved det. Men jeg havde slet ikke tænkt over det..

Men så er du jo nødt til lige at repetere dine bryllupsplaner for mig, nu hvor jeg føler, jeg kender dig!! :balloons:

Janne.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tihi.. Nu bliver det sjovt.. Din fætter Uffe har nemlig engang kærestet lidt med min storesøster Nynne.. Hvor skægt! Jeg har jo så også gået i skole med Uffe og Eva, men de er jo tre årgange over mig, så jeg kender dem ikke sådan rigtigt.. (Men Uffe er da ret lækker! :balloons: )

Hehe hvor sjovt. Det er faktisk en af hans kærester jeg ikke har hørt om. Han ser stadig lækker ud.

Min mand har boet i Randers og gået på Randers Statsskole. Han hedder Tore og er årgang 1976.

Knus fra

Vibeke

Altså.. Måske tror jeg, at din kommende mand har gået i klasse med min søster Nynne. Hun er nemlig student fra RS og født samme årgang som Tore, og jeg mener også, at hun gik i klasse med en Tore. Det bliver du nødt til at spørge ham om!

Janne.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg vil også være med:

Navn: Janne Toftgaard (Plauborg efter 21. juni :balloons: )

Årgang: 1980

Født & opvokset: Randers/Hald (12 km. nord for Randers.)

Skole:

Hald Kærby Centralskole: 1986-1994

Randers Realskole: 1994-1996

Randers Statsskole: 1996-1999

Århus Universitet: 2001-2007

Janne.

Hald? Jamen der kommer noget af min familie jo fra. Min moster og onkel bor der stadig. Måske du kender mine fætre og min kusine. Min fætter Gustav er fra 1973 og min fætter Uffe og kusine Eva er tvillinger og fra 1977. De har alle tre gået til spejder i mange år.

tihi.. Nu bliver det sjovt.. Din fætter Uffe har nemlig engang kærestet lidt med min storesøster Nynne.. Hvor skægt! Jeg har jo så også gået i skole med Uffe og Eva, men de er jo tre årgange over mig, så jeg kender dem ikke sådan rigtigt.. (Men Uffe er da ret lækker! :bearhug: )

Jamen hey så har vi gået i gym sammen jeg gik på matematisk linie 1-3W. Men jeg har vist ændret mig en del siden. og måske kender du kenneth jeg gik i klasse med der også? han boede i hald...

Og ja, Keyzer. Det er da rigtigt. Du ved godt, hvem jeg er, tror jeg.. Du har snakket en del med Lene Johnsen engang, ikke? Jeg tror sågar vi hilste på hinanden sidst jeg var i Randers.. Og Kenneth kender jeg skam også. Han er en rigtig sød fyr!

Janne.

Hmmm Janne hilste vi evt på hinanden på jensens??? jeps har snakket en del med Lene engang :biggrin:

Ja, det kan godt være, at det var på Jensens. Jeg var derinde med begge mine unger og en veninde i starten af december.. Skægt! Kan egentlig godt se det på billedet, når jeg ved det. Men jeg havde slet ikke tænkt over det..

Men så er du jo nødt til lige at repetere dine bryllupsplaner for mig, nu hvor jeg føler, jeg kender dig!! :balloons:

Janne.

Jamen MEGET MEGET kort så skal vi giftes 31 maj i karlslunde kirke og holde det på vallø slotskro - er detaljefreak i forbindelse med mit bryllup og har en masse unødvendige ting som man bare MÅ eje :balloons: he he du kan evt kigge forbi min tråd :hug:

kram

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
[

Altså.. Måske tror jeg, at din kommende mand har gået i klasse med min søster Nynne. Hun er nemlig student fra RS og født samme årgang som Tore, og jeg mener også, at hun gik i klasse med en Tore. Det bliver du nødt til at spørge ham om!

Janne.

Han er sproglig student, færdig i 1996. Han var lidt i tvivl om det var en Synne eller Nynne der var i hans klasse. Men det er da garantert ham, der er jo ikke så mange igen der render rundt og hedder Tore.

Er hun iøvrigt sygeplejerske og arbejder eller har arbejdet på Skejby Sygehus?

Redigeret af ViTo
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Navn: Jo Daugberg Morgenstjerne

Årgang: 1985

Opvokset i: Farum og Jægerspris

Skole: Sogneskolen (jægerspris), Frederikssund handelssskole og Handelsfagskolen i Skåde (materialist uddannelse).

Bor nu: København NV

Beskæftigelse/Uddannelse: Uddannet Materialist, men arbejder som kundeservicemedarbejder

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Melder mig også lige på banen, selvom jeg ikke tror der er nogen der kender mig!!! :cheerleader3:

-HAHA- Anja Witteveen (Født Nørskov)

:sm: Årgang 1981

:griner:- Født og opvokset: Karup, mellem Viborg og Herning.

-HAHA- Skole/r: Karup skole indtil 10kl, HTX-herning, social og sundhedsskolen Skive

Min mand hedder Marc Witteveen (Holland), brønderslev (nordjylland) har boet i Østerløgum, BJolderup, Og nu Agerskov (sammen med mig) .

-HAHA- Har boet i karup, Viborg, Sparkær (mellem skive og Viborg), og nu bosat i Agerskov i Sønderlylland.

Jeg ved hvem du er, men du ved ikke hvem jeg er! Du er faktisk kunde i det forsikringsselskab hvor jeg arbejder. Kunne lige kende jeres lidt specielle efternavn :ilovebryllupsklar: Og nej det er altså ikke fordi jeg lige kan huske alle kunderne i hovedet :cheerleader3:

Nu har jeg siddet og kigget hele listen igennem og kan faktisk ikke se andre jeg sådan lige kender - selvom jeg ved der er flere på denne side jeg kender, som bare ikke lige har skrevet sig på listen :cheerleader3:

Navn: Britta Toft Nielsen (født Toft)

Årgang: 1983

Født i Rødekro, opvokset i Kolding, men bor i dag i Aabenraa

Opvokset i Kolding gik på Brændkjærskolen 0-4 + 8-9 kl., men har også boet i Sdr. Bjert - en lille by udenfor Kolding.

Har gået på Kolding Købmandsskole 1999-2002

Min mand hedder Morten Nielsen årgang 1978, født i Grenaa, men vokset op i Aabenraa.

Er der mon nogen som kender mig?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
[

Altså.. Måske tror jeg, at din kommende mand har gået i klasse med min søster Nynne. Hun er nemlig student fra RS og født samme årgang som Tore, og jeg mener også, at hun gik i klasse med en Tore. Det bliver du nødt til at spørge ham om!

Janne.

Han er sproglig student, færdig i 1996. Han var lidt i tvivl om det var en Synne eller Nynne der var i hans klasse. Men det er da garantert ham, der er jo ikke så mange igen der render rundt og hedder Tore.

Er hun iøvrigt sygeplejerske og arbejder eller har arbejdet på Skejby Sygehus?

Det er ham! Helt sikkert! Hun er også sproglig student fra '96. Skægt! Og ja, hun er sygeplejerske, men hun arbejder og har kun arbejdet i Randers.

Janne.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
[

Altså.. Måske tror jeg, at din kommende mand har gået i klasse med min søster Nynne. Hun er nemlig student fra RS og født samme årgang som Tore, og jeg mener også, at hun gik i klasse med en Tore. Det bliver du nødt til at spørge ham om!

Janne.

Han er sproglig student, færdig i 1996. Han var lidt i tvivl om det var en Synne eller Nynne der var i hans klasse. Men det er da garantert ham, der er jo ikke så mange igen der render rundt og hedder Tore.

Er hun iøvrigt sygeplejerske og arbejder eller har arbejdet på Skejby Sygehus?

Det er ham! Helt sikkert! Hun er også sproglig student fra '96. Skægt! Og ja, hun er sygeplejerske, men hun arbejder og har kun arbejdet i Randers.

Janne.

Hehe ja lille verden. Det var Tore der mente hun var sygeplejerske og at hun arbejdede på Skejby.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her vil jeg da også være med...

Navn: Winnie Jørgensen

Årgang: 1977

Født: Fredericia

Skolegang: 1983 - 1993 Erritsø Central Skole

1993 - 1996 Fredericia Middelfart Handelsskole

Uddannet: Kontorassisten hos ABB Electric i Fredericia

Har tidligere boet i Munkebo, men bor nu i Odense C

Arbejder som afdelingssekretær hos YIT på Lindøværftet

Spiller klarinet i fritiden. Først 17 år i 6. juli garden i Fredericia og nu i Lindø værftets orkester

Er der mon nogen der kender mig???

:thumbsupsmileyanim::biggrin::cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Weee jeg er også med...

:cheerleader3: Navn: Sus Maabo Hecter

:cheerleader3: Årgang: 1982

:cheerleader3: Født: Rudkøbing sygehus

:unsure: Opvokset: På sydlangeland Humble/ Kædeby

:fløjt: Har boet: Humble, Langeskov, Svendborg, København

:lol: Skole®:

- Langeskov folkeskole (børnehaveklassen)

- Humble centralskole (børnehaveklassen - 9 klasse)

- Svendborg handelsskole (1998- 2000)

- STS mediegrafikker (2006-2007)

- KTS Fotograf (2007 - 2007)

:lol: Jobs (lige dem jeg kan huske Ok :fløjt: ):

- Kiosk/ Grill medarbejder (teenage job) på Rudkøbing havn!

- Pasning af handicappet dreng (Privat) i Humble

- Tender på diskotek Chess, Svendborg

- Medarbejder i Ziegler SoL & Negle, Svendborg

- Tjener restaurant Ankara, Kbh (Krystalgade)

- Catinet analyser, Kbh./ Aarhus

- Kassen/Kiosk Føtex N- bronx

- Sampler, Kbh & omegn!

- Kundeservice ISO, Vesterbro

- Message på strøget, Kbh.

- Message Lyngby storcenter, Lyngby

- Chopin, Charlottenlund

- Estrids pleje & Hjemmeservice, hele Nordsjælland :unsure: - Arbejder sammen med Kæreste Skat...

:lol: Bor: på Nørrebro med LOVE OF MY LIFE Jonas :thumbsupsmileyanim:

:griner:- Fritid: Ikke andet end min DEJLIGE Skatter & Venner.. Vi begynder snart tiL kajak ;) , ser Vi meget frem tiL -Bliver spændende.. Så arbejder Vi på projekt Baby -HAHA- .. Og viL gerne begge to begynde tiL Yoga, men kan ikkerigtigt finde ud af hvor -HAHA-

Nogen der kender mig?!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved hvem du er, men du ved ikke hvem jeg er! Du er faktisk kunde i det forsikringsselskab hvor jeg arbejder. Kunne lige kende jeres lidt specielle efternavn :cheerleader3: Og nej det er altså ikke fordi jeg lige kan huske alle kunderne i hovedet :rolleyes:

Griner ja det er da lidt sjovt.. og jeg kan kun give dig ret, vi er ikke mange der hedder det i Dk.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
:cheerleader3: Navn: Katrine Kring (Jakobsen) -gammelt efternavn, som jeg aldrig brugte, så det er slettet nu..

:rolleyes: Årgang: 1984

:griner:- By: 1984-2004 Lunderskov, 2004-? Århus

:griner:- Skole: 1990-1999 Kongsbjergskolen, 1999-2003 Munkensdam amtsgymnasium, 2004-2005 Århus Universitet (historie), 2005-2009 Ergo-fys skolen i Århus

:biggrin: Læser pt. til ergoterapeut, bliver færdig jan 2009

Hej!

Du er godt nok tre år ældre end ham, men måske du kender min fætter, Nicolai Thomsen? Han er fra 87... hans forældre hedder Tove og Bent Thomsen. Bor på Reinholdts bakke..... du kender måske også Nicolais ældre søskende Sanne Thomsen og Ralph Thomsen? De er begge fra 78..

Knus Thilde

Nu har jeg siddet og tænk og tænkt, men navnet siger mig ikke rigtig noget.. Hvis han har gået på kongsbjergskolen, så har han højst sandsynligt gået i klasse med min lillesøster Sara.

Men lidt sjovt at du kender noget fra Lunderskov, det er jo en lille by.. ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
:cheerleader3: Navn: Katrine Kring (Jakobsen) -gammelt efternavn, som jeg aldrig brugte, så det er slettet nu..

:rolleyes: Årgang: 1984

:griner:- By: 1984-2004 Lunderskov, 2004-? Århus

:griner:- Skole: 1990-1999 Kongsbjergskolen, 1999-2003 Munkensdam amtsgymnasium, 2004-2005 Århus Universitet (historie), 2005-2009 Ergo-fys skolen i Århus

:biggrin: Læser pt. til ergoterapeut, bliver færdig jan 2009

Hej!

Du er godt nok tre år ældre end ham, men måske du kender min fætter, Nicolai Thomsen? Han er fra 87... hans forældre hedder Tove og Bent Thomsen. Bor på Reinholdts bakke..... du kender måske også Nicolais ældre søskende Sanne Thomsen og Ralph Thomsen? De er begge fra 78..

Knus Thilde

Nu har jeg siddet og tænk og tænkt, men navnet siger mig ikke rigtig noget.. Hvis han har gået på kongsbjergskolen, så har han højst sandsynligt gået i klasse med min lillesøster Sara.

Men lidt sjovt at du kender noget fra Lunderskov, det er jo en lille by.. ;)

Det mener jeg at han har.... hmm, kan kun huske navnene på tre han har gået i klasse med; Morten, Anja og Katrine... og min morbror, Bent der, han har været viceborgmester der... ved ik om det hjælper??!?

Han har højst sandsynligt gået i parallel klasse med min søster så. :tunge: For min søster har nemlig ikke gået i klasse med Anja og Katrine før i 8. klasse.. -HAHA-

Kan godt huske der var en viseborgmester som hed Bent, mener at kunne huske, at deres dreng gik i parallelklasse med min søster.. Men er ikke helt sikker, det er jo alligevel 9 år siden jeg gik ud af 9. klasse.. ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer