Sign in to follow this  
Followers 0
krumme

Kan dette lade sige gøre

6 posts in this topic

Hej piger

Jeg sidder lige og skal til at lave vores kirkehæfter. Men kan jeg lave et vandmærke i word?

Nogen der kan hjælpe mig...

:) Krumme

Som i dag har fået det sidste på plads med præsten.

0

Annonce ♥

Hejsa.

Det kan lade sig gøre for jeg sad og fedtede med det så sent som i går, men jeg kan ikke lige huske det her på jobbet, men lover at vende tilbage i morgen:-)

:) fra Lisbet

0

Måske er jeg uvidende, men jeg troede at vandmærker var noget der er i papiret... - altså som i pengesedler! :)

Men måske man kan lade noget der minder om det... sådan en "baggrund" i svagere farver? Det er jeg nemlig ret sikker på kan lade sig gøre i word... hvordan er jeg dog ikke helt med på... endnu!

0

Hej

Jeg har fundet denne vejledning. Håber at du kan bruge den.

Oprettelse af vandmærket

Hvis du vil have vist vandmærket, skal du bruge visning af udskriftslayout.

1. Peg på Baggrund i menuen Formater, og klik derefter på Trykt vandmærke.

2. Klik på Billedvandmærke, og klik derefter på Vælg billede. Marker det ønskede billede, og klik derefter på Indsæt.

3. Vælg eventuelle yderligere indstillinger, f.eks. Skala for at ændre størrelsen af billedet eller Visk ud for at nedtone billedet, og klik derefter på Anvend.

4. Hvis du vil se, hvordan vandmærket kommer til at se ud på udskriften, skal du bruge visning af udskriftslayout.

Vandmærker er designet til udskrevne dokumenter, og de er ikke synlige i normalvisning eller weblayoutvisning. Hvis du vil anvende en vandmærkelignende baggrund til dokumenter til onlinevisning, skal du anvende en baggrund (peg på Baggrund i menuen Formater, og klik derefter på en farve, eller klik på Effekter) eller et tema (kommandoen Tema menuen Formater).

Knus Jane

0

Annonce ♥

Hej igen

1000 Tak for hjælpen.

Kan det ikke lade sig gøre, og sætte 2 vandmærker ind på samme side?,

Mit papir ligger ned, og er delt op i 2 spalter, og så ville jeg jo gerne have et vandmærke på HVER side.

:) Krumme

0

Kanon idé med vandmærker - den snupper jeg... :bearhug:

0