linchen

Linda & Niels - 30. september

206 posts in this topic

Huh, to dage til!

Så kan jeg godt forstå du er spænt og fyldt med :butterfly: :butterfly: :butterfly: i maven.

Men du kommer til at være vildt smuk i den kjole (og slør :bearhug: ), så det kan kun blive helt fantastisk!

Håber du får en dejlig dag.

Hilsen Anne

0

Annonce ♥

Hejsa, søde!

Tak for i onsdags, det var så dejlig at se dig og din tilkommende :bearhug:

Tænk - så er dagen endelig her - liiiiige om lidt! jeg er simpelthen så ked af at jeg ikke kan komme i kirken i morgen, det havde jeg set frem til i laaaaaang tid - siden vi først mødtes med de andre piger. Sukk - sådan er det dessverre når jeg ik kan komme ud af den aftale i skolen i morgen eftermiddag. Skulle så gerne ha set dig live i kjolen, komme opad kirkegulvet og høre dig sige ja. Det er jo sådan en fantastisk ting.

Jeg vil gerne få ønske dig og Nils den bedste dag, jeg kommer virkelig til at tænke på jer hele dagen! Og håber at vi kan komme sammen til kaffe, mad/vin og selvsagt en masse billeder om ikke så altfor længe - når det hele har roet sig en lille smule. Vil så gerne høre om jeres oplevelser. Og hils så Bettina fra mig i morgen, du kan altså bare glæde dig, hun er bare dejlig!!!

(nåede læse om din polter, forræsten, det hørtes dejlig fedt ud!!)

Stoooor, varm kram fra

lille mig

:loveshower::loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Edited by Bella74
0

Kære søde Linda & Niels

Så er det allerede imorgen :super:

Jeg vil starte med at ønske jer tillykke med jeres bryllupsdag imorgen. :biggrin:

Jeg håber i får den dejligste dag i drømmer om.

Nyd hvert et minut.. dagen kommer aldrig igen

Vi er mange der glæder os til at se billeder herinde :bearhug:

:bearhug: Heidi

0

Annonce ♥

TILLYKKE MED DAGEN!!!! :biggrin::biggrin:

I skrivende øjeblik nyder I sikkert en lækker middag... Jeg håber, at I har haft en god dag indtil nu, og at resten af aftenen bliver fantastisk! :thumbsupsmileyanim:-HAHA-:blush:

:bearhug: , AnnaBritta

Edited by annabritta
0

Annonce ♥

Hej Linda.

Et stort TILLYKKE med dagen. Håber i får en skøn dag, og nyder hinanden. Jeg glæder mig til at høre hvordan det er gået.

MANGE GANGE TILLYKKE MED DEN STORE DAG, TILLYKKE TILLYKKE.

:thumbsupsmileyanim:-HAHA-:blush::bearhug:

0

:bearhug::thumbsupsmileyanim: Kære fru Linda

Jeg håber I havde en vidunderlig dag og en skøn start på jeres liv som mand og kone, sikke nogle brag I fik med på dagen :bed: Er sikker på at jeres fest var noget af et brag og uforglemmelig. -HAHA-:loveshower::biggrin::biggrin:(y)

De bedste ønsker og :blush: Sarah, som glæder sig utrolig meget til at se billeder :)

0

Annonce ♥

Kære Smukke Linda,

Jeg håber I havde en uforglemmelig dag i lørdags, og at den var alt hvad I havde drømt om. Jeg glæder mig så meget til at se billeder af jer, for jeg er sikker på I var en meget, meget smukt par!

Mange kærlige hilsner og knus fra Gitte. Nu må vi da snart have en nut fynsk møde... nu som nygifte fruer -HAHA-

:thumbsupsmileyanim:

0

Hej tøser,

Tusinde tak for alle jeres søde lykønskninger.

Jeg er helt ør endnu efter en rigtig dejlig weekend og oplevelsen skal lige bundfældes inden jeg skriver min beretning. Men de første billeder skal I ikke snydes for ;)

:thumbsupsmileyanim:

post-17701-1159806654.jpg

post-17701-1159806701.jpg

0

Annonce ♥

Kære Linda. :thumbsupsmileyanim:

Tak for billederne, det er forståligt hvis du ikke har overskud efter sådanne en weekend.

Hvor det nogle gode billeder, i klæder hinanden. Du ser rigtig smuk ud. Er vild med kjolen. Og sløret er rigtig pænt, håber du var glad for det!

Jeg glæder mig til at høre mere om jeres store dag! OG BILLEDER. Det må vi endelig ikke glemme. Glæder mig søde.

Håber i havde en skøn dag!

Mange kram fra mig

-HAHA-

0

Annonce ♥

Hejsa

Sidder lige og kigger lidt rundt herinde på siden (for første gang) er på udkig efter invitationer. Faldt over jeres, som jeg synes er utroligt flotte. Hvor har du købt materialerne henne ? ()()

Hej hej,

Alt er købt i panduro! Tror nu, at du vil kunne få det samme i bilka :bearhug:

Invitationerne er meget enkle at lave - det eneste, der tager lidt tid er hjertemønstret. Vi har brugt samme mønster på bordkort og takkekortene bliver også i samme stil.

Pøj pøj med det

:balloon:

0