martinique

undertøj når man har bar ryg i kjolen, hvad er bedst?

24 indlæg i dette emne

Hvad er jeres erfaring? Hvad skal jeg vælge?

Ann-Marie fra Beluga har sagt at hun også kan sy en BH ind i kjolen hvis jeg ønsker det. Men kæresten vil nok helst have at der er lidt mere at "pakke op" når han har taget kjolen af mig. :) Så derfor ville det være super hvis en af de her 3 alternativer kunne bruges.

:cheerleader3:

post-4228-1140693897.jpg

post-4228-1140694118.jpg

post-4228-1140694138.jpg

Redigeret af martinique
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville tage silicone bryster på.. Og det kan varmt anbefaldes.. Har nemlig nogen selv.. Dem kan du købe til rimelige penge på qxl...

knus

hvordan i alverden virker det???

Hvordan kan det overhovedet holde på noget?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De sidder klistere fast på bryserne.. Hvor der en klemme mellem bryseterne sådan en åben / luk ligesom en ph... De falder ikke af uden en aften de skal trilles af også vasker man dem bare også er de klar til næste gang... normal prisen ligger omkring de 900 kr. men jeg har købt den inde på qxl til 70 kr. auktion.. Nu skal jeg have en brudekjole uden stropper og tager derfor sådanne nogle på..

knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De sidder klistere fast på bryserne.. Hvor der en klemme mellem bryseterne sådan en åben / luk ligesom en ph... De falder ikke af uden en aften de skal trilles af også vasker man dem bare også er de klar til næste gang... normal prisen ligger omkring de 900 kr. men jeg har købt den inde på qxl til 70 kr. auktion.. Nu skal jeg have en brudekjole uden stropper og tager derfor sådanne nogle på..

knus

det er sguda godt nok vildt smart!

Men virker det ikke kun til bryster der ikke er så store?

med andre ord, ville det virke på mine D skåle ;) :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har lige set på qxl at der også er nogle til en D skål. Men jeg syntes jeg har læst et sted at de får brystet til at se en skål større ud :) Og det er jo så et spørgsmål om hvor vidt du synes du bliver alt for stor eller ej

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De gange jeg har haft en kjole på med low cut på ryggen har jeg brugt en bh der lukker på kryds langt nede på ryggen.

Jeg har prøvet de andre alternativer, men har det bedst med den der lukker rigtigt på ryggen.... Men det er jo nok en smagssag.

Men med low down ser det ud som om at båndet går rundt om maven er det ikke ubehageligt?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kunne da godt være hug på sådan et par silikone-ting!!!

(Jeg får nemlig "BH-deller" bag på - håber I forstår hvad jeg mener :cheerleader3: )

Men jeg kan ikke lidt tanken om at købe på qxl - kald mig bare kylling!Jeg ved det godt!

Er der nogen der kender nogle steder man kan købe dem herhjemme, gerne en hjemmeside, jeg kan

bestille over! Eller med butik på sjælland.

Og kan fortælle ca. prisen på sådan nogle!

Redigeret af TinaJensen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De gange jeg har haft en kjole på med low cut på ryggen har jeg brugt en bh der lukker på kryds langt nede på ryggen.

Jeg har prøvet de andre alternativer, men har det bedst med den der lukker rigtigt på ryggen.... Men det er jo nok en smagssag.

Men med low down ser det ud som om at båndet går rundt om maven er det ikke ubehageligt?

overhovedet ikke. på min der ligger det lige under barmen ligesom selve bh-skålene... mærker det overhovedet ikke.
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne da godt være hug på sådan et par silikone-ting!!!

(Jeg får nemlig "BH-deller" bag på - håber I forstår hvad jeg mener :) )

Men jeg kan ikke lidt tanken om at købe på qxl - kald mig bare kylling!Jeg ved det godt!

Er der nogen der kender nogle steder man kan købe dem herhjemme, gerne en hjemmeside, jeg kan

bestille over! Eller med butik på sjælland.

Og kan fortælle ca. prisen på sådan nogle!

Hej du kan købe både silicone Bh'en og low down her: http://www.bryllupswebshop.dk/shop/

De hart desuden også de der strømpebukser på dåse...

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De gange jeg har haft en kjole på med low cut på ryggen har jeg brugt en bh der lukker på kryds langt nede på ryggen.

Jeg har prøvet de andre alternativer, men har det bedst med den der lukker rigtigt på ryggen.... Men det er jo nok en smagssag.

Men med low down ser det ud som om at båndet går rundt om maven er det ikke ubehageligt?

overhovedet ikke. på min der ligger det lige under barmen ligesom selve bh-skålene... mærker det overhovedet ikke.

Det lyder godt :cheerleader3: for jeg må da indrømme at jeg nok fortrækker low down fordi jeg ved at jeg i mit brizilla flip vil ende med maridts om at silicone bh'en falder af. Og ved at købe low down så kan jeg jo også finde en flot stropløs bh og det giver sikkert større bonus hos kæresten end et par silicone klatter :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De gange jeg har haft en kjole på med low cut på ryggen har jeg brugt en bh der lukker på kryds langt nede på ryggen.

Jeg har prøvet de andre alternativer, men har det bedst med den der lukker rigtigt på ryggen.... Men det er jo nok en smagssag.

Men med low down ser det ud som om at båndet går rundt om maven er det ikke ubehageligt?

overhovedet ikke. på min der ligger det lige under barmen ligesom selve bh-skålene... mærker det overhovedet ikke.

Det lyder godt :cheerleader3: for jeg må da indrømme at jeg nok fortrækker low down fordi jeg ved at jeg i mit brizilla flip vil ende med maridts om at silicone bh'en falder af. Og ved at købe low down så kan jeg jo også finde en flot stropløs bh og det giver sikkert større bonus hos kæresten end et par silicone klatter :)

Den første jeg prøvede var bare en "løs" strop til at omforme en normal bh til en low-back og det virkede rigtigt godt.

Den gik så omkring ved maven men var overhovedet ikke generende...

post-17746-1140698748.jpeg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kunne da godt være hug på sådan et par silikone-ting!!!

(Jeg får nemlig "BH-deller" bag på - håber I forstår hvad jeg mener -HAHA- )

Men jeg kan ikke lidt tanken om at købe på qxl - kald mig bare kylling!Jeg ved det godt!

Er der nogen der kender nogle steder man kan købe dem herhjemme, gerne en hjemmeside, jeg kan

bestille over! Eller med butik på sjælland.

Og kan fortælle ca. prisen på sådan nogle!

Hej du kan købe både silicone Bh'en og low down her: http://www.bryllupswebshop.dk/shop/

De hart desuden også de der strømpebukser på dåse...

:cheerleader3:

De gange jeg har haft en kjole på med low cut på ryggen har jeg brugt en bh der lukker på kryds langt nede på ryggen.

Jeg har prøvet de andre alternativer, men har det bedst med den der lukker rigtigt på ryggen.... Men det er jo nok en smagssag.

Men med low down ser det ud som om at båndet går rundt om maven er det ikke ubehageligt?

overhovedet ikke. på min der ligger det lige under barmen ligesom selve bh-skålene... mærker det overhovedet ikke.

Det lyder godt :) for jeg må da indrømme at jeg nok fortrækker low down fordi jeg ved at jeg i mit brizilla flip vil ende med maridts om at silicone bh'en falder af. Og ved at købe low down så kan jeg jo også finde en flot stropløs bh og det giver sikkert større bonus hos kæresten end et par silicone klatter :)

Jeg tror egentligt også at jeg vil være bange for at de glider!! Så må jeg hellere finde en stropløs BH, også er det altså bare ærligeligt at den giver mig BH deller bagpå!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej igen

Nu er jeg pludselig blevet bange for om Low down alligevel går langt nok ned for min kjole har åben snørre ryg?

Her er et billede af kjolens ryg? Kan low down godt skjule bh'en eller skal jeg alligevel vælge en silicone bh?

post-4228-1140699630.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde fået syet indlæg ind i kjolen, så jeg slap for bh'en idet en bh kunne være generende, når jeg havde den stramme korsage på. Jeg var noget mistænkelig ved ideen om at have en indsyet bh :cheerleader3: Men det viste sig faktisk at være utrolig behageligt. Og hvad angår den mere spændende "indpakning" senere på natten, så kan du jo evt. købe noget pænt undertøj du kan skifte til, når I er alene.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kunne da godt være hug på sådan et par silikone-ting!!!

(Jeg får nemlig "BH-deller" bag på - håber I forstår hvad jeg mener -HAHA- )

Men jeg kan ikke lidt tanken om at købe på qxl - kald mig bare kylling!Jeg ved det godt!

Er der nogen der kender nogle steder man kan købe dem herhjemme, gerne en hjemmeside, jeg kan

bestille over! Eller med butik på sjælland.

Og kan fortælle ca. prisen på sådan nogle!

Hej du kan købe både silicone Bh'en og low down her: http://www.bryllupswebshop.dk/shop/

De hart desuden også de der strømpebukser på dåse...

:cheerleader3:

De gange jeg har haft en kjole på med low cut på ryggen har jeg brugt en bh der lukker på kryds langt nede på ryggen.

Jeg har prøvet de andre alternativer, men har det bedst med den der lukker rigtigt på ryggen.... Men det er jo nok en smagssag.

Men med low down ser det ud som om at båndet går rundt om maven er det ikke ubehageligt?

overhovedet ikke. på min der ligger det lige under barmen ligesom selve bh-skålene... mærker det overhovedet ikke.

Det lyder godt :) for jeg må da indrømme at jeg nok fortrækker low down fordi jeg ved at jeg i mit brizilla flip vil ende med maridts om at silicone bh'en falder af. Og ved at købe low down så kan jeg jo også finde en flot stropløs bh og det giver sikkert større bonus hos kæresten end et par silicone klatter :)

Jeg tror egentligt også at jeg vil være bange for at de glider!! Så må jeg hellere finde en stropløs BH, også er det altså bare ærligeligt at den giver mig BH deller bagpå!

Grunden til de BH deller du omtaler kunne være at du bruger en forkert størrelse omkreds i din BH. Måske skulle du gå ned i en udertøjsbutik og få dem til at hjælpe dig med størrelsen. Man siger jo at over 80% bruger forkert størrelse BH

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De sidder klistere fast på bryserne.. Hvor der en klemme mellem bryseterne sådan en åben / luk ligesom en ph... De falder ikke af uden en aften de skal trilles af også vasker man dem bare også er de klar til næste gang... normal prisen ligger omkring de 900 kr. men jeg har købt den inde på qxl til 70 kr. auktion.. Nu skal jeg have en brudekjole uden stropper og tager derfor sådanne nogle på..

knus

det er sguda godt nok vildt smart!

Men virker det ikke kun til bryster der ikke er så store?

med andre ord, ville det virke på mine D skåle ;) :)

Hejsa, jeg er også en D skål og købte også de der silikone dimser, jeg synes ikke de er et hit, de holder ikke til mig, kun hvis jeg har alm bh ud over, og så er det jo lidt ligemeget.

:cheerleader3: Birthe

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kunne da godt være hug på sådan et par silikone-ting!!!

(Jeg får nemlig "BH-deller" bag på - håber I forstår hvad jeg mener :) )

Men jeg kan ikke lidt tanken om at købe på qxl - kald mig bare kylling!Jeg ved det godt!

Er der nogen der kender nogle steder man kan købe dem herhjemme, gerne en hjemmeside, jeg kan

bestille over! Eller med butik på sjælland.

Og kan fortælle ca. prisen på sådan nogle!

Umiddelbart kan jeg ikke se, at nogen har svaret dig, så her kommer :cheerleader3: Du kan enten købe den via Trendsales som er en hjemmeside for såvel private som handlere, her i Danmark. Princippet er det samme, så her på BK. Ellers har jeg set den i Hünkemüller (tror den koster et par hundrede eller 3 ;o)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Birthe,

Jeg er også en D - eller måske nærmere en E (afhængig af producenten). Hvorfor var silikone-tingesterne ikke gode til dig?

Hvad sker der hvis man har bodylotion på brysterne og tager de der silikone ting på?

Falder de så af eller hvad sker der?

Findes der noget low-down agtigt uden skulder-stropper?

Jeg skal have en halterneck på, og vil ikke have de der frygtelige gennemsigtige stopper på.

D

Redigeret af junibrud06
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Birthe,

Jeg er også en D - eller måske nærmere en E (afhængig af producenten). Hvorfor var silikone-tingesterne ikke gode til dig?

Hvad sker der hvis man har bodylotion på brysterne og tager de der silikone ting på?

Falder de så af eller hvad sker der?

D

HEJSA :cheerleader3:

jeg har ikke prøvet at smører mig ind i creme før jeg har taget dem på, så der må jeg være svar skyldig men jeg synes ikke at de holder på "varerne" hvis du forstår -HAHA- . Måske er tyngdeloven trådt lidt for meget i kraft :):) . Der er ingen tvivl om at brysterne bare sidder hvis jeg har alm bh ude over, så ser det faktisk ud som om at de har fået et kirurgisk løft, men hvis ikke bh´en er der, ser det knap så fiksk ud når de ikke bliver holdt ordentligt på plads.

:) Birthe

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer