Sussen2

Må jeg se Jeres bedste brudebillede???

397 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Her er lidt af mine farvoritter.

Hele dagen var meget afslappet, sjov og skøn og vi havde de store smil på hele tiden :)

post-47482-0-42720300-1316452888.jpg

Elsker hvordan vi griner her

post-47482-0-92186700-1316452468.jpg

Her er vi lige steget ud af hestevognen og der bliver kastet med ris

post-47482-0-43436600-1316453100.jpg

Et af de mere officelle. Synes farverne er meget smukke i det her billede (har en "serie" på 3 stk)

post-47482-0-41936900-1316453159.jpg

Smukt og enkelt

post-47482-0-96078500-1316453263.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har ikke fået kigget alle billeder igennem endnu, men dette billede er jeg helt vild med smile.gif

WAUUU! Et super smukt og fedt billede. Er vild med din brudebuket - hvad er de blå blomster for en slags??

KH

Helle

tak smile.gif det ved jeg faktisk ikke.. jeg gik ind til en almindelig købmand og pegede bare lige på et par blomster som jeg synes passede så hun kunne lave buketten smile.gif

Det er blå kornblomster! Ved ikke om I kan bruge svaret til noget nu.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg overvejer det virkelig!

Hvordan har I gjort - TTD er først nogle dage efter brylluppet ja, eller?

Vi lavede ttd i september og blev gift i juni, så ventede 2-3 måneder men nan kam jo sagtens efter et par dage

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Alright :) Vi har fotograferne dagen efter også, men jeg ved ikke helt, om jeg er parat til sådan en udfordring allerede dér :rolleyes:

Er der noget jeg måske skal holde mig fra, hvis det er mit ønske, at kjolen godt må være fin bagefter? Græs pletter osv. der er sværre at få af i rensning?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg tror ikke jeg ville være klar til det dagen efter. Så ville jeg hyre dem igen senere.

Min kjole var jo helt ude i vandet og rullet i sand osv, der var sand og krabber over alt haha (ok, kun en enkelt krabbe - men alligevel :o )

Fik den renset efterfølgende og den er blevet SÅ fin igen, kan slet ikke se på den at den har været brugt til TTD.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ah oki, jeg var bange for, at en græs plet var umulig at fjerne, uanset hvor kort tid efter jeg sender den på renseri :)

Altså, nu er det jo heller ikke fordi jeg skal ud og slå græs iført brudekjole :lol:

Men vi gik en tur i nærheden af vores feststed forleden, og vores fotografer har fundet nogle lokationer, de rigtig gerne vil bruge, og de involverer at stå/gå på græs. Så måske der kommer lidt på slæbet? Det er til de 'almindelige billeder', ikke TTD.

Men ih dog, på det punkt kan jeg godt mærke, at jeg måske er lidt for Bridezilla-agtig - når det kommer til min kjole. Ingen skal i nærheden af mig og give knus hvis deres tøj er beskidt, altså!

Jeg skammer mig over at tænke sådan!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ah oki, jeg var bange for, at en græs plet var umulig at fjerne, uanset hvor kort tid efter jeg sender den på renseri :)

Altså, nu er det jo heller ikke fordi jeg skal ud og slå græs iført brudekjole :lol:

Men vi gik en tur i nærheden af vores feststed forleden, og vores fotografer har fundet nogle lokationer, de rigtig gerne vil bruge, og de involverer at stå/gå på græs. Så måske der kommer lidt på slæbet? Det er til de 'almindelige billeder', ikke TTD.

Men ih dog, på det punkt kan jeg godt mærke, at jeg måske er lidt for Bridezilla-agtig - når det kommer til min kjole. Ingen skal i nærheden af mig og give knus hvis deres tøj er beskidt, altså!

Jeg skammer mig over at tænke sådan!

Tror de fleste er lidt ømme over deres kjole inden dagen, men på selve dagen og bagefter var jeg meget rolig omkring det :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer