Sussen2

Må jeg se Jeres bedste brudebillede???

397 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Cyrano og undskyld at jeg blander mig i jeres tråd.... De ser fine ud de billeder du har lagt op og jeg kan godt se hvorfor du har valgt dem som dine bedste.....

....Vi er i gang med at få "ryddet op" blandt vore fotografers uvaner og i den forbindelse håber jeg at jeg må antage noget teknisk og egentligt uvæsentligt om dine billeder - jeg gætter nemlig på at det IKKE er en såkaldt "prof-fotograf" du har haft til at tage dem ???

Der er bare tale om nogle tekniske detaljer, som netop på én eller anden måde skulle kunne skille hobby og prof-fotograferne ad, og jeg skulle jo gerne vinde vort væddemål :thumbsupsmileyanim:

Jo du har ret, det er en ikke-prof ven der har taget billederne.

0

Annonce ♥

Nærmest alle vores billeder er blevet gode - faktisk havde vi store problemer med at vælge, hvilket vi skulle bruge til takkekortene (det kan vi jo så takke vores fotografer for)... Men vi endte med dette (dog klippet til, så vi fik et høj-format-billede, hvor vi var lidt tydeligere):

post-34263-1251710770.jpg

0

Annonce ♥

Hej Bridezillas

Har ikke haft en planlægningstråd og ved ikke om jeg skal lave en kort beretning men her er nok vores bedste (eller vores mest romantiske og vores sjoveste billeder) -Har ikke fået dem fra fotografen i høj opløsning så ser måske lidt grumset ud!

post-35180-1251881791.jpg

post-35180-1251881800.jpg

0

Hej Bridezillas

Har ikke haft en planlægningstråd og ved ikke om jeg skal lave en kort beretning men her er nok vores bedste (eller vores mest romantiske og vores sjoveste billeder) -Har ikke fået dem fra fotografen i høj opløsning så ser måske lidt grumset ud!

Det er et rigtig godt billede det til højre :) lækre billeder!

0