xenobia

Dorthe & Boris 29-07-2006

322 posts in this topic

Ej helt ærligt altså, hvad er det for en vejrudsigt!!!!

post-16886-1153812423.jpg

Lørdag:

Fortsat skyet vejr med regn- og tordenbyger. Dagtemp. mellem 18 og 25 grader, varmest i de østlige egne og om natten mellem 12 og 17 grader. Let til frisk vestlig og nordvestlig vind.

Og så lover de 18 mm regn i København hvor vi skal giftes og 27 mm i Næstved hvor festen skal holdes! Håber sandelig at den bliver lavet om senere på ugen, for det har lyder altså ikke vildt morsomt.

0

Annonce ♥

Hjælp - hvilke øreringe skal jeg vælge???

post-16886-1153848646.jpg Nr. 1 - Mine Esprit øreringe, som jeg har fået af min mor og hendes mand.

post-16886-1153848653.jpg Nr. 2 - Mine hvidguldsøreringe jeg har fået af min far og hans kone.

I plejer altid at være så gode til at vælge... Så nr. 1 eller nr. 2?

0

Uha det var en svær opgave..... ()()

Nummer et er gyldne ikke sandt? De ville passe super godt til din ring (den som du har billedet af længere oppe af siden). Men nummer 2 er også bare super flotte.... Men de ville være det eneste du har på der er i hvidguld ville de ikke? Det er jo næsten synd!

Hmm.... de er super flotte begge dele, jeg kan godt forstå du har svært ved at vælge :heart:

:bearhug:

0

Annonce ♥

Weeee - de har lavet om i vejrudsigten. Så håber bare at denne udsigt holder. De har fjernet det dumme regnvejr som de i går og forgårs havde lovet (med op til 27 mm hvor vi skal holde festen). Så nu er vi bare super glade. :bearhug:

post-16886-1153892443.jpg

Lørdag:

Først på dagen endnu mulighed for byger i de østlige egne, ellers tørt med nogen eller en del sol. Dagtemp. mellem 22 og 27 grader og svag til jævn vind, mest fra vest og nordvest. Om natten bliver det efterhånden mere skyet vestfra med temp. mellem 12 og 16 grader, mens vinden drejer mod sydvest.

Og kun mellem 0,1 og 0,2 mm regn. Det er da til at overkomme... :carrot:

0

Vejret skal nok holde -...... Vi er mange der krydser fingre for lørdagsvejret de næste mange uger ()()

Mht. dine øreringe så ville jeg vælge nr 2.

Er selv helt dårlig med Esprit smykker - men for mig er det "for meget" dagligdags.

:bearhug:

0

Jeg ville nok også valgt nr. 2 angående øreringe, synes de er rigtig flotte! Jeg krydser fingre for at du får godt vejr på lørdag! Det ser jo langt bedre ud end tidligere antaget.

:boohoo: Trudelutt

0

Brudevals

Så har vi igen været i gang med at øve brudevals. Det gik fint nok - lige indtil den rigtige brudevalsemelodi kom på... Den gik god nok hurtigt i forhold til det vi havde øvet... Så der er nok et par timers øvelse tilbage endnu inden det går løs på lørdag. :blush:

I dag gik det så lidt i fjolleri, da det endte ud i en større vandkamp som plaskede hele badeværelset og gangen til med vand. Ved ikke lige hvad der gik galt, men han stod med et glas som blev tømt og jeg med en ½ liter iskoldt vand fra køleskabet. :boohoo: Så nu måtte vi lige ind og skifte tøj og tørre op efter os selv inden vi skal over til svigermekanikken og spise aftensmad. Dejlig nemt at de kun bor to opgange herfra. Udover vandkampen endte det også med at jeg kom til skade, da Boris trådte mig over fødderne, så jeg har mistet en tredjedel af min ene storetå negl - avav.... :bunny_4:

Edited by xenobia
0

Annonce ♥

Én dag tilbage - og nervøs for at miste min mormor!

:hug::kiss::kiss::kiss::kiss::kiss::kiss:

Så er det i morgen det sker. Min mor har været her og aflevere kjolen, så det er bare skønt. Hun kunne dog fortælle mig, at min mormor i går var blevet indlagt, da hun hverken kunne gå eller stå, eller kende folk omkring hende. De blev kaldt på hospitalet, da de ikke regnede med at hun ville overleve :blush: De regner med at på grund af væskemangel har du fået et tilbagefald af de blodpropper hun har været plaget af. Men heldigvis har hun over nattet fået det meget bedre og er endda blevet udskrevet. Så hun kører med min søster og hendes kæreste herover i morgen til brylluppet. Lægerne har givet deres godkendelse for at hun kommer med. Så må vi lægge hende i seng tidligt på aftenen, hvis hun blever meget træt.

Min mormor lever virkelig for dette her bryllup. Hun har glædet sig i et helt år nu og det er det der holder hende kørende. Ville blive så ulykkelig, hvis det skulle ende her. Så nu krydser jeg bare fingre for at hun har det ok i morgen og at hendes demens ikke er for slem i morgen. Det lider hun nemlig også af. Min stakkels dejlige mormor som ellers altid har været så frisk og stærk som en klippe.

-HAHA-:huh:(y)HUUGHUUGHUUGHUUG

0

Øv en kedelig nyhed dagen før brylluppet. Sørg for at passe på hende. Masser af hvile, drikke osv. Bed eventuel én om lige at holde et åbent øje med hende. Dehydrering er en grim sag især hvis man i forvejen ikke er på toppen!

Og så må man vel efterhånden godt lykønske med morgendagens begivenheder?

:hug::blush::kiss:

:kiss:

Jeanet

0

Annonce ♥

Jeg er rigtig ked af at høre om din mormor. Jeg har det faktisk på samme måde med min egen mormor. Mine 2 bedsteforeldre har fået lov til at vente med at svare på indbydelsen til i dag, da dagsformen har alt at sige for min gamle mormor. Nu har jeg heldigvis lige fået besked om at de er på vej med båden fra Norge, så de kommer i mit bryllup i morgen :blush: Jeg håber det går godt med din mormor, og at I får en dejlig dag i morgen!!!!

:hug: Trudelutt

0

Øv for en kedelig nyhed her dagen før jeres store dag.

Jeg håber i får den dejligste dag og i kan nyde den også i selskab med din mormor.

Håber vejret holder :kiss:

Glæder mig allerede til billeder og beretning :blush:

:hug:

0

Annonce ♥

Et stort tillykke på Jeres store dag....

Jeg har oprettet en tillykke tråd her så vi alle sammen kan ønske Dorthe & Boris tillykke....

:blush: fra Monika

Edited by Monika_Lars
0

Annonce ♥

Sødeste Dorthe.. :kiss:

Tillyke med dagen i går http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/balloons.gif -HAHA-()()-HAHA--HAHA- Jeg håber i havde den mest fantastiske dag og jeg glæder mig til at se en masse billeder fra den skønne dag..

Knuz Mia :bearhug:

0