Sign in to follow this  
Followers 0
mettemoller

Hvor lang tid fra frieri til bryllup?

51 posts in this topic

Hej alle

Hvor lang tid gik der fra i blev friet til, eller blev enige om at i ville giftes, til i holdt/ holder bryllup? :denmarkflag: Måneder? år?

Vil egentligt gerne giftes til august eller september i år, men er bange for at vi ikke kan nå det. Men synes også at der er virkelig laaaaaang tid til næste år! ;)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa..

Min kæreste friede 5 dage efter min 30 års fødselsdag d. 22 juli 2005 og vi skal giftes i år d. 2 september.

Har altid sagt at en forlovelse kunne skulle vare ca 1 år.

Knus :denmarkflag:

0

Annonce ♥

Min fyr friede d 17/12-2004 og vi fandt ud af sommeren 2005 hvlken dato vi skulle giftes og det blev d. 16/9-2006.. Han sagde på et tidspunkt at han ville giftes inden han bliver 36 og det gør han d. 1/10 i år...

Havde også sagt til ham at jeg ikke ville giftes mens jeg var gravid.. Fødte en pige i norvember sidste år.. Så det kommer også til at passe med at jeg forhåbenlig kan nå at tabe mig nogle kg.... håber så :denmarkflag: meget...

knus

elisa

0

Der "må" jo maks gå 1 år..

Hos os var der frieri i Juni 01, og vi ville gerne giftes i august 01, men kongebrevet var længe undervejs, så vi udskød det til december 01, men desværre kørte vi galt 21 dage inden brylluppet skulle stå, så det blev udsat til april 02 hvor vi også blev gift :denmarkflag:

Så hos os var det 10 måneder *S*

0

Vi har da vist rekorden indtil videre. Den kommende gom her friede den 17/2, og vi holder bryllup den 19/8. Det bliver ½ år og to dage efter frieriet.

Traditionen siger, at der ikke må gå over et år fra forlovelsen til brylluppet, men det er de færreste der tænker på det idag.

Edited by BrudenFie
0

Annonce ♥

Altså det er lidt svært at sige hvornår vi blev enige om at vi skulle giftes...for det startede egentlig først som en joke, idet jeg ville giftes om sommeren og på d 24 som er vores månedsddag...og et hurtigt kig i kalenderen viste d 24 juni 2006...og det var hvad det var...men pludselig begyndte rygterne at svirre...dog uden at vi selv havde sagt noget og så blev det pludselig en realitet...

Vi gjorde gjorde det officielt for nærmeste venner og familie for et år siden og øvrige fik et save the date kort da vi var blevet forlovet...7 måneder før brylluppet...

:denmarkflag:

0

Annonce ♥

vi blev forlovet i år 2000 og brian friede den 3 august 2002 på vores første drengs dåbsdag og vi skal giftes den 24 juni i år :denmarkflag::bearhug::blink:

0

Vi er også nogle af dem, der går ind for lange forlovelser :bearhug: Vi blev forlovet på vores 1 års dag den 5. september 1998, og vi skal giftes den 22. april i år - så på vores bryllupsdag, har vi kendt hinanden lidt over 7½ år.

:denmarkflag: Charlotte

Edited by Charlotte_H_P
0

Det var egentlig lidt sjovt at læse hvor lang tid der går for de fleste. Min kæreste friede d. 21/8-04, og vi skal giftes d. 26/8-06, næsten på "frier" dagen og alligevel er der så gået mere end 2 år!!!!!!!!!!!!! Synes bare det er så lang tid at gå og vente og nu vil jeg bare gerne have det snart var august...

Men for os var det også et pengespørgsmål at vente..

/Nuller:)

0

Annonce ♥

Nils friede nytårsaften 2004-5.

brylluppet blev sat til 19/11-05 men vi udskød pga. at det ville være for hårdt med en 4½md. gammel baby og jeg ville gerne i min gl. str. og ikke et villatelt (jeg tog MEGET på).

Nu er datoen 13/5-06, så der gå 1 år, 5mdr. 13 dage og 14 timer ;)

0