birthe2210

Birthe og tonnys bryllup 9/9-06

118 indlæg i dette emne

Annonce ♥

nå piger her er de første af MANGE billeder fra vores uforglemmelige og helt fantastiske dag, det er ikke mange jeg har fået men der er da lidt.

Min far og mig på vej op af gulvet.

post-17697-1158062016.jpg

Vielsen

post-17697-1158062048.jpg

Redigeret af birthe2210
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

En forsinket tillykke med dagen. Super vejr i havde. Du ser super godt ud, fantastisk kjole, super buket. Dejlig at se i havde en god dag - glæder mig til flere billeder.

Hilsen Sandra

0

Del dette indlæg

Ih altså tusind tak for alle jeres søde tilbagemeldinger, det er jo altid rart at få lidt responce, ovenpå sådan en dejlig dag, hvor man bare følte at man ejede hele verden for en dag. Alle vores gæster m.m sagde også at jeg ligende en hel million, og så voksede jeg jo lige lidt :bearhug: Man kan sige at jeg var model for en dag :boohoo:

Tonny tog bogstaveligt talt røven på alle vores gæster, for da de råbte boksershorts, valsede han op på stolen og lavede et lille stripnummer, men de havde ikke regnet med at han havde taget g-streng på :blush::td::blush: Hold op hvor alle vågnede op og de grinede og grinede, det var bare så fedt.

:biggrin: Birthe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu har jeg fået lavet en bryllupsfortælling med alt fra start til slut så jeg laver ikke mere om det i denne tråd, vil i se det er det her bryllupsfortælling

håber at I kigger forbi og læser om dagen.

:iloveyou: Birthe

Redigeret af birthe2210
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer